Akinari szemszöge:
Hazaérve azonnal a lenti helyemet vettem célba és gondolkodóba estem.
Apám holnap jön haza, küldött egy levelet hogy, délután érkeznek vissza. És ezért nem mehetek majd ki Yukihoz mert ki tudja mit csinál ha nem talál itthon. De mi van ha Yuki sajnálni fogja hogy nem mentem el? Hagyjak neki egy levelet? Igen ez jó ötlet! Majd az egyik fára kitűzőm. Ezek közt a gondolatok közt aludtam el.
*Reggel*
Felkeltem és elvégeztem a megmaradott királyi feladatokat hogy apám ne tudjon már semmibe se belekötni. Közben a levelet is megírtam, igaz sokszor fogalmaztam át, de végül meglett. -kilovagoltam az erdőbe és felraktam az egyik fára ahol tuti észre fogja venni és indultam is haza.
Hazaérve, befeküdtem az ágyamban de ez a nyugis pillanat se tartott sokáig mivel kopogtak az ajtómon.
-Gyere be!-benyitott az egyik szolgánk.
-Takashita herceg az Apja hazaért és szeretne magával beszélni.
-Rendben máris megyek! Köszönöm hogy szóltál!-meghajolt és el is ment,-kimentem és le mentem oda ahol ilyenkor lenni szokott.
Leérve bekopogtam és már szólt is hogy mehetek.-bementem és meghajoltam.
-Szia, Fiam! Ülj le kérlek!
-Jó napot Apám. Rendben.-leültem az egyik székre és vártam mit akar mondani.
-Nagyon jól elvégezted a dolgaimat! Büszke vagyok rád! Nagyon jó király lesz belőled.
-Köszönöm!-meglepődtem hogy ilyet mondott de nagyon.
-Jah és Amaye kisasszony most délután átjön szeretném ha jól viselkednél a leendő menyasszonyod előtt. -Mit mondott??!! Ugye nem gondolja komolyan?!??
-Menyasszonyom?!-kicsit felemeltem a hangom.
-Igen fiam és ne köss bele!Így lesz a legjobb!!És most elmehetsz.
-Persze csak azért hogy még több pénzünk legyen?? Az már nem is érdekel hogy én mit akarok. Jah bocsánat soha nem is érdekelt! És ha én őt nem akarom elvenni akkor mivan? Jah ez se érdekel senkit! -nem is hallgattam meg mit mondott utána mert kimentem a szobából és indultam a lovamhoz.
Ichiro Takashita (Akinari apja) szemszöge:
A fiam csak úgy kiviharzott. Mit képzel magáról?! Már felnőtt nem értem miért nem képes belátni hogy Amaye lenne a tökéletes házastársa. Nemesi családból származik, kedves, szép és aranyos lány. A fiam meg bocsánat hogy ezt mondom hülye! Nem értékeli azt amit adok neki. Alig van itthon! Majd teszek én ez ellen.
Yuki Mitsuya szemszöge:
Reggel amikor felkeltem azt csináltam mint minden nap. Ezután elmentem egy kicsit sétálni e közben egy cetlit pillantottam meg az egyik fán. -levettem onnan és olvasni kezdtem.
Ez állt rajta:
Szia Yuki!
Sajnálom de ma nem tudok kimenni hozzád pár ok miatt. De ne aggódj nem felejtelek el! Minél előbb szeretnék ott lenni veled. Remélem hamarosan találkozunk!
Szeretettel: Aki
Bevallom kicsit szomorú lettem hogy ma nem lesz itt, de hát ez van.-folytattam tovább a sétát. Remélem nem csak hazugságokat írt a lapra és tényleg akar velem barátkozni..de velem ki akarna?Egy ilyen torzszülöttel aki még magát se tudja megvédeni? Aki is miattam sérült meg...Vajon hogy lehet? -leültem egy fa alá és hamarosan álom jött a szememre.
Ennyi lett volna. Remélem tetszett nektek! Az esetleges helyesírási hibákért bocsánat! Nagyon szépen köszönöm a 270 megtekintést és az 57 vote-otot!!Köszönöm hogy elolvastad! Mit gondoltok arról hogy Amayét akarják Akinari mellé mint menyasszonyt? /hülye kérdés/
A következőben találkozunk! Addig is:
Sziasztok! Sok puszi nektek! <3<3<3
YOU ARE READING
Tiltott érzelmek (Befejezett)
FantasyEgy olyan világban ahol csak egy uralkodó van és irányít. De mindig kell valami ami megzavarja ezt a szép felállást és ez sincs itt másképp. A sötét elfek haragban vannak a királlyal mert régen egy gyilkosság miatt felbomlott a béke szerződés. És m...