VII.

2K 146 16
                                    

Akinari Takashita szemszöge:

Kilovagoltam egyenesen az erdőbe. De nem Yukihoz.. Most nem tudnék vele higgadtan beszélni mert nagyon ideges vagyok az apámra. - hamarosan elérek Jimonhoz. Ő mindig meghallgatás a problémámat. - odaérve, lementem és meg lepődött szőkével álltam szembe.
-Szia!

-Szia hogy itt vagy ilyenkor? Nem most ért haza az Apád?

-De és kérlek ne is emlegesd..

-Miért mi történt?

-Kitalálta hogy vegyem el Amayét..

-És gondolom te ezt nem akarod mert nem érdekelnek a nők és te Yukit szereted ugye?  - vágott a szavamba

-El találtad kedves barátom.

-És mit fogunk most csinálni?

-Na ez ó kérdés nagyon, majd kitaláljuk. -leültem Jimon mellé az ágyra

-És gondolom ezt neki nem fogod még elmondani?

-Még nem akarom mert lehet megutált mert még azt sem tudom melyik nemhez vonzódik.

-Értem, de ha összejöttek és nem mondod akkor se el neki ugyanúgy elhagy...

-Ez is igaz. - hajtottam le a fejem..

Yuki Mitsuya szemszöge:

Ló pata kopogásra ébredtem. Azonnal felkeltem mert azt hittem Aki van itt de rájöttem ogy ő ma nem jön ki. De akkor ki lehetett? - elindult a hangok után. Jó hülye vagyok mivan ha megint emberrablók de tudnom kell ki volt az. Valamiért vonz az aki elment a közelébe. - végül Jimon fájánál kötöttem ki.

Akkor mégis Akinari lehetett? - hangokat hallottam ezért le feküdtem a földre. És tényleg Ő volt az ahogy Jimonnal beszélget.
Nem is tudom mintha éreznék iránta valamit... Valami mély érzés kerített hatalmába. Ha rá gondolok a szívem mindig ki hagy egy ütemét. Nem tudom mi lehet ez az érzés de majd kiderítem. - Aki hangja hangosabb lett.

-Kitaláltak hogy vegyem el Amayét.. - felkaptam a fejem

Amaye az még ki? Még sose hallottam róla. Vagyis nem vagyunk olyan régi ismerősök hogy mindent megbeszéltünk volna. Várjunk azt mondta feleségül venni? Szóval mennyasszony a van? - a mellkasomban szorító érzés fogott el. Tehát ő az a lány akit szeret... Szerencsés..

Pedig egy pillanatra azt hittem vele lehetek.... Várjunk én nem vagyok belé szerelmes.. Biztos hogy nem!m De akkor miért érzek így iránta...? - felkeltem és visszaindultam ott ahol alszok. Ennyi elég volt nem akartam többet hallani. Biztos ezért nem jött mivel ünnepel hogy leendő felesége van már. - leültem és néhány könnycsepp csordult le az arcomon és gondolkodó estem.

Akinari szemszöge:
Hamarosan este. Most indultam el Jimontól. Sokat gondolkodtunk de egyikünk se jutott semmire. De boldog vagyok mert újra láthatom őt. Az életem igazi szerelmét! Yukit! - haza lovagoltam és ezután mentem a lenti helyemre de ott már nem tudtam gondolkodni mivel bealudtam.

Yuki szemszöge:
Egy óra gondolkodás után rájöttem hogy.... Szerelmes vagyok!..... Akinariba! Ez elszomorít... Mert tudom hogy ő mást szeret. Egy lányt aki biztos szép ha a figyelmét vonzza neki. Nem úgy mint én... Egy félvér torzszülött. Meg fiú is vagyok! Szóval ez egy viszonzatlan szerelem. Ezek tiltott érzelmek. Meg ő egy ember én meg elf. - aznap este álomba sírtam magam.

Sziasztok! Még hoztam még egy részt. Remélem tetszett nektek! Köszönöm hogy elolvasta. Az esetleges helyesírási hibákért bocsánat! Véleményt szívesen fogadok jót és rosszat is.

A következőben találkozunk!
Addig is:

Sziasztok!<3<3

Tiltott érzelmek (Befejezett)Where stories live. Discover now