Akinari szemszöge:
Egész este ötletelgettem hogy hogyan szabaduljak meg Amayétól és végre együtt lehessek vele és a kicsivel a pocakjában. Annyira boldog vagyok. Imádom egyszerűen őket. Az én édes kis Yukim. -mosolyodtam el.
Az ötletem nagyrészt meg volt. Először is tesztelem ebédkor hogy tényleg terhes ez. Direkt kérdezgetni fogom, de ha tényleg az akkor meg bizonyítom a szolgákkal hogy én sose jártam a közelében és mindig dolgoztam. Már lebeszéltem Yukoval. Ő az egyik szolgánk és félve de azt mondta segítenek amennyire csak tudnak, de sajnos nagyon félnek Apám haragjától. A szerelmemmel délután találkozom. Készültem neki egy kisebb meglepetéssel. Kíváncsi vagyok hogy fogadja majd.
Hamarosan elérkezett az ebéd idő. -le is mentem sunyin, boldogan.
-Szia Apám. -láttam meg és mosolyogtam rá
-Szia Fiam. Mi történt? Kifejezetten boldog vagy ma. -oh tök érdekes abba bele tud kötni ha boldog vagyok, bezzeg ha majd összeesek olyan szomorú vagyok az nem érdekli. Én is szeretlek Apa....
-Semmi különös. -leültem az asztalhoz és hamarosan a többiek is csatlakoztak. Ezalatt azt értem hogy Apa és Amaye. -a szolgálok sürögtek forogtak az ennivalókkal volt ott minden. A finom malac hústól a rántott húsig. Onnan a rizstől a köretekig. De hoztak kacsát is meg mindenféle húst és zöldségeket. (Aki megéhezett vagy éhes jelentkezzen xd) Már a desszertnél tartottunk szóval kezdődhetett a tervem.
-És mond Amaye. Hányadik hónapban vagy? -amikor ezt kérdeztem majdnem a torkán akadt a falat.
-Miért érdekel ilyen hirtelen? -kérdezte tőlem.
-Kérdésre kérdéssel nem illik válaszolni. Ezt tudhatnád. És csak kérdeztem hiszen az én gyerekem nem?
-De, és a harmadik hónapban. -mosolygott. -na akkor a B terv. -felemeltem a boros kancsót és öntöttem a poharakban.
-Akkor hát egészségünkre. És persze Amaye egészségére és a babáéra is. -kortyoltam bele. Apa követte a példám és a kisasszony is felvette a tárgyat és beleivott egy jót.
-Na ennyit akartam. -felkeltem az asztaltól.
-Ezt ezt hogy érted Akinari?
-Ha terhes vagy nem ihatsz alkoholt, de ma is tegnap is ittál minden ebédkor. -mosolyogtam. -És hazudni sem szép dolog. Ezek szerint illem sem szorult beléd.
-Akinari, de az vagyok! -kelt fel az asztaltól
-Figyelj Amaye nem kell hazudnod! Nem vagy és kész! Vagy ha igen akkor nem tőlem mert egyszer sem feküdtem le veled.
-De egyszer igen! Mikor részeg voltál.-próbált hitegetni de hiába az egész
-Bármennyit innék akkor sem tenném meg. Ahhoz is sok üveg kéne hogy megcsókoljalak, nem hogy még egy ágyban is legyünk. Hát nagyon sajnálom....de elfogok válni. Nem érdekel. Hazudtál ilyennel...-kimentem onnan és a lovamhoz mentem és kiindultam az erdőben. Még van pár óra mire ott lesz, de nem baj. Megvárom.
Amaye szemszöge:
-Sajnálom kisasszony. Nem tudom mi üthetett belé....-szólalt meg az Apja.
-Semmi baj.....-nagyon fájt hogy Aki ilyeneket mondott. ....Mit tettem őszintén hogy ezt érdemeltem? Semmit de semmit. És csak úgy el akar válni. Ezt nem fogom engedni!
Igaza volt nem vagyok terhes...csak az Apja mondta mondjam azt, hátha talán közeledni fog így, de nem. De valami megváltozott, eddig a terhesség nem érdekelte most meg nyomoz utána....nem is értem. -egy szó nélkül utána mentem. -nem szokott ki menni mostanság. Valami történt....-követtem őt vagyis csak a nyomokat egy egy pocsolyában sárban, és eljutottam egy erdőig . -közelebb mentem és ott ült és nézegelődött.
Körülbelül húsz méterre lehettem tőle. Minek van itt? Mit akar itt? Ezer meg ezer kérdés volt a fejemben? És csak vártam rá hogy lássam mit kell látnom. (Jól meg mondtam xd)
Egy ideje figyeltem mikor egy fehér hajú fiú jött. Várjunk rá emlékszem. Ő volt az a szerelme...Ezek titokban találkozgatnak vagy mi?? Csak néztem őket és beszélgettek és ezek ezek...után Akinari megcsókoltam.....Bezzeg őt meg tudja. Hozzám egyszer sem ért....komolyan mondom én én ezt nem tűröm el neki! Ezt még visszakapja. Másokkal csókolózik és nem a feleségével.....chhhh. Ennyi elég volt. -elmentem onnan és az Apjának egy szót sem szóltam. Felmentem a szobámba és tervezgetni kezdtem.
Yuki szemszöge:
Korábban indultam hogy minél előbb ott lehessek vele. Csak vele. Az én Akimmal az én szerelmemmel. -sétáltam és mikor odaértem már ott ült és nézett előre.
-Szia Drágám. -mosolyodtam el
-Szia Angyalkám. -kelt fel és odajött hozzám. -Sikerült az ígéretem első fele. Megmondtam elválok és nem is terhes. -elmosolyodtam . Akkor ennyi volt. Végre vége a rossznak és csak a mi boldogságunk jöhet. Csak az. -közelebb hajolt és az ajkaimra tapadt. -finom érzékien csókoltam amit nagyon élveztem. -egy kis idő után a levegőhiány miatt elváltunk és letérdelt előttem. Ő most azt akarja...?
-Yuki Mitsuya. Tudom csak most jöttünk össze újra. És nem baj ha nem mondasz azonnal igent mert még félsz. Szóval felteszem a kérdést. Szeretnéd leélni velem az életed? Hozzám jönnél. -mosolygott rám és egy gyűrűt vett elő. -majdnem folytak a könnyeim már.
-Igen igen igen százszor is igen!-felhúzta az ujjamra a gyűrűt és azonnal a nyakába ugrottam. -abban a pillanatban az ajkaira tapadtam. -sokáig csókolóztunk és boldogan ölelkeztünk. Ahogy eljött az este sajnos el kellett válnunk és Akinari hazament, de előbb hazakísért engem.
Miután bementem otthon Haruhikoék nagy boldogságban voltak mert kiderült hogy Jimon is terhes lett. Én még jobban örültem már mindennek és mikor elmeséltem nekik mi történt azonnal a nyakamba ugrottak és megöleltek. Ezután befeküdtem az ágyamba és a gyűrűt nézegettem. Olyan szép. És ez köt össze még jobban életem szerelmével.
Akinari szemszöge:
Hazaérve Apám a konyhában üldögélt és engem várt. Nem szóltam hozzá csak simáén felmentem a szobámba. Agyűrű ami az enyém azt levettem és dobozban raktam nehogy meglássák mert ami az Amayéval kötött csodás házassági gyűrűt sose hordtam. Belehuppantam az ágyba és boldogan aludtam el.
Amaye szemszöge:
Meg is van mit fogok csinálni. -neki álltam levelet írni és elküldtem az egyik szolgával. Ők biztos segítenek nekem, persze ha hazudok akkor tuti. -összeraktam pár cuccot a holnapi akcióhoz és elaludtam. Maj a holnapi buli nagyon jó lesz.
Sziasztok Gyümiteák!
Meghoztam végre az új részt! Remélem tetszik nektek! Köszönöm hogy elolvastad. Az esetleges helyesírási hibákért bocsánat! Remélem a következőben is találkozunk. Addig is:
Sziasztok!<3<3<3
DU LIEST GERADE
Tiltott érzelmek (Befejezett)
FantasyEgy olyan világban ahol csak egy uralkodó van és irányít. De mindig kell valami ami megzavarja ezt a szép felállást és ez sincs itt másképp. A sötét elfek haragban vannak a királlyal mert régen egy gyilkosság miatt felbomlott a béke szerződés. És m...