Akinari szemszöge:
Reggel mikor felkeltem nagyon fájt a fejem. Nem tudom mitől, de a nem szándékoztam nagyon ma korán már talpon lenni de az ajtómon kopogó ezt megcáfolta. -felültem az ágyamban.
-Ki az? -szólaltam meg végül.
-A feleséged vagyok engedj be.-szólalt meg a kisasszony. Oh azt ne várja hogy becézgessem is majd.
-Várj egy kicsit. -felkeltem átöltöztem és kinyitottam az ajtót.-Mit szeretnél?
-Neked is jó reggelt és korán kell kelned mert várnak a királyi teendőid. Nem rémlik tegnap megkoronáztak már a te felelősséged. -jó igaza volt de nincs míg így se akkor hatalmam. Az is eszmbe jutott mi van most elválnék és mivel király vagyok békét is köthetek de ebbe Apám tuti valahogy belecáfolna és Yuki és az elfek élete bánná.....Szóval amíg él így kell szenvednem és szerintem nem néznék jó szemmel ha elválnék a semmiért.
-Jó megyek már.-mondtam és mentem volna ki az ajtón mikor újra megszólalt.
-Akinari ugye tudod hogy kell neked majd örökös szóval az lenne ha minél előbb terhes lennék. -ohoho ne várd hogy tőlem leszel az. Menj a fenébe. Inkább kihal a vérvonalam. De komolyan mondom ha Apám azt akarja csináljak vele gyereket esküszöm felkötöm magam bár az egyességbe csak esküvő volt szóval nem érdekel.
-Tőlem nem leszel az keress mást.
-De hát te vagy a férjem nem rémlik.
-Csak a papírok szerint vagyunk azok de nem tekintelek a feleségemnek. Ugye nem hitted hogyha összeházasodunk majd más hogy tekintek rád. Mást szeretek ez van nem érdekel. -el is mentem onnan de mikor visszapillantottam láttam hogy duzzog. Engem meg pont nem érdekel. Ő sem gondolhatta komolyan ha kényszer házasságot kötünk majd megszeretem. Jó lehet hogy bunkón viselkedtem de azért nem valami kellemesen olyannal együtt lenni akit nem szeretsz és még gyerekük is legyen na nevettessenek. Tőlem biztos nem lesz terhes azt elfelejtheti.
Egész nap csak a dolgaimat csináltam el is ment vele az egész napom és mikor harangoztak szokásosan lementem a helyemre várva az átváltozást de nem történt semmi se. Nem változtam át. Mi a büdös franc?! Megtört az átok? De hogy.....mi a...ezt nem hiszem el.
Egész nap amikor időm volt az átkok után kutattam és találtam egy feltevést miszerint az igaz szerelem bármit legyőz. Oh hogy az a......ezt is Yukinak köszönhetem és én meg csak úgy elhagytam egyszer majd szeretném látni de csak fájdalom lenne mindkettőnknek.....szóval igaz szerelem volt de tiltott és ez így is marad...mert az ember arra vágyik a legjobban ami nincs megengedve de ebbe hamar bele is bukik.
Yuki Mitsuya szemszöge:
Mikor felébredtem nagyon fájt a fejem. Kicsit homályos volt minden de mikor kitisztult a látásom láttam hogy a szobámban vagyok. Aztán kezdtem emlékezni mindenre. Épp Akival fekszek mikor egyszer elmegy és nem hagyott mást csak egy cetlit amin épp elhagyott. -elkezdtek folyni a könnyeim. Elhagyott....csak egy játék voltam neki....ennyi volt csak kihasznált...jobb lenne ha nem is élnék....csak fájna ez az egész és nem tudnám elfelejteni.....-csak sírtam ott egyedül...de gy kis idő után Haruhikoékat láttam az ajtóban, odajöttek és azonnal megöleltek és a bátyám csitítgatott.
-Semmi baj Yuki nem lesz semmi baj. Minden rendben lesz hidd el.
-Dehogy lesz rendben! Csak kihasznált és eldobott utálom utálom....hogy még most is szeretem!-üvöltöttem
-Yuki kérlek nyugodj meg. Tudom nehéz felfogni de most kérlek ne sírj csak nyugodj meg hidd el minden rendben lesz. Gondoskodom róla. Túl fogsz lépni.....-ezt fájt hallani
-De én őt akarom nem akarok túllépni de úgy is eldobna....megakarok halni! Öljetek meg nincs miért élnem! -kezdtem el mocorogni.
-Ssshhhh Yuki ne beszélj hülyeségeket kérlek.Csak nyugi. -legyezte a tekintetem előtt a kezét amitől kicsit besötétült a világ és elaludtam.
Haruhiko szemszöge:
Jó alaposan betakartam Yukit. Egy darabig még úgy se ébred fel. Elkábítottam az erőmmel.
-Ha felébred valahogy meg kéne nyugtatni....
-Igazad lehet de mivel....most is már a halált várta..
-Megnyugtatom én....vagyis megpróbálom. -ajánlotta fel Jimon én meg csak bólintottam. Jobb mint a semmi.
Jimon bement hozzá és pár óra múlva kijött mosolyogva.
-Minden rendben lesz vele csak kicsiben kell haladni..minden nap beszélek vele és talán jobb lesz.
-Sikerült megnyugtatni?-lepődtem meg
-Igen. Csak egy kicsit de egy ideig el tart mire teljesen túl tud rajta lépni.
-Köszönöm! -öleltem meg azonnal és megcsókoltam amit viszonzott gyengén bár kicsit meglepődött tőle.-egy idő után elváltunk. -Sajnálom ha nem tetszett....
-Semmi baj épp ellenkezőleg csak megleptél vele kicsit.
Azóta minden nap beszél vele és egyre jobban van. Vannak neki néha kisebb hiszti rohamai de de Jimon meg tudja nyugtatni legtöbbször ha nem akkor kicsit alszik...de nem szeretném ha eldobná az életét. Már sétált kint és egyre jobban jár társaságba és barátkozik. A cicáival is sokat foglakozik. mi nem emlegetjük neki fel Akit ezt nem szabad. A nyakláncot hordja és szereti is. Úgy érzi biztonságot ad neki de azt hogy honnan van nem mondtuk el neki. Azóta minden rendben van nálunk....kíváncsi vagyok Akinarival mi lehet....vajon még mindig szereti...?
Yuki szemszöge:
Jimon szavai hatottak rám valamiért. Igaza volt túl kell lépnem ha ő így döntött így döntött. Bár fáj hogy csak úgy eltűnt de már nem érdekel az egész. Már alig gondolok rá. Kezd egyenesbe jönni az életem és örülök hogy Jimonék boldogok együtt. Igen elkezdtek randizni néha és nagyon cukik. Mostanában sokat mosolygok...igaz megviselt az egész de megerősödöm és nem felejtem el akit csak túlteszem magam rajta. Az életem legszebb részét nem akarom elhagyni de fáj ha rá gondolok ezért csak meghagyom emléknek. (Na ilyenkor szokták mondani hogy amikor tök boldog vagy az életeddel akkor csak gyűlnek a fejed felett a rossz dolgok és már csak pillanatok kérdése hogy a nyakadba szakadjon.
Sziasztok! Meghoztam az új részt remélem tetszik nektek ez is. Az esetleges helyesírási hibákért bocsánat. Remélem a következőben is találkozunk.
Itt van a nyakláncról egy kép:
Addig is: Sziasztok! <3<3<3
YOU ARE READING
Tiltott érzelmek (Befejezett)
FantasyEgy olyan világban ahol csak egy uralkodó van és irányít. De mindig kell valami ami megzavarja ezt a szép felállást és ez sincs itt másképp. A sötét elfek haragban vannak a királlyal mert régen egy gyilkosság miatt felbomlott a béke szerződés. És m...