Yuki Mitsuya szemszöge:
Sokáig gyalogoltam míg elértem a kastélyhoz. Igen oda mentem mert szerettem volna a bátyámmal beszélgetni aki mindig tudott az ilyen dolgokban segíteni.
Pár perc múlva a kastély mögött voltam és a hátsó bejáraton szöktem be szokásomhoz híven. Igen nem először csináltam ezt. Egyenesen a bátyám szobája felé mentem és benyitottam. Jól sejtettem még alszik. -halkan becsuktam magam mögött az ajtót és az ágy szélére ültem.
-Haruto Jó reggelt!-elkezdtem rázni a fejét kicsit amire fel is ébredt.
-Jó reggelt...mi a Yuki???-azonnal átölelt
-Igen..-mosolyogtam csak már majdnem megfojtott.
-Hogy hogy itt vagy?Valami baj van?
-Hát igen fogalmazzunk úgy.-elengedett a szorításából és leült velem szembe.
-Na mondhatod én figyelek.
-Hát tudod van egy fiú...-bólogatott.-Akivel összeismerkedtem a napokba és hát rá kellett jönnöm hogy bele szerettem...
-És ezzel mi a baj nem tudod elfogadni..?
-Nem...el fogadni el tudtam csak a baj hogy már másba szerelmes és menyasszonya is van.....
-Oh Yuki.....-újra az ölelésébe fogadott és nem engedett el.
Pár percig így voltunk mikor ismét megszólalt.
-Képzeld a macskádnak kölykei lettek de már nagyobbak.-felcsillantak a szemei azonnal. Imádom az kis Gombóc cicámat és most már anyuka is egyem meg. -Megmutatom őket gyere-elsunnyogtunk a régi szobámig ahol az ágyamon feküdt a az én kis állatom a pici titukákkal. (Nem vagyok macska mániás kicsit se....xd) -azonnal odafutottam hozzájuk és simogatni kezdtem őket.-Gombóc ezt dörgölőzéssel díjazta. Jobban megnézve öt kiscica volt. Volt egy fehér, egy fekete, egy sötét szürke, egy zerna és egy tarka.
-Elnevezhetem őket?-kérdeztem kíváncsian.
-Persze nyugodtan.-mosolygott rám.
Nem is gondolkodtam sokat választottam is mindnek nevet.
-Meg vannak!
-Na mi lett a nevük?
-A fehér Aiko, a fekete Sensei, a sötét szürke Sorata, a zerna Tama és a tarka Maron. -vigyorogtam.
-Jól választottál. -kuncogott.
Utána csak hétköznapi dolgokról beszélgettünk teljesen el is felejtettük az Akinari témát, de Haruto felhozta mielőtt elmentem volna.
-Visszatérve azért amiért eleve jöttél. Szerintem még nem mond el neki mit érzel, de ne is tarts távolságot tőle mivel akkor azonnal tudni fogja hogy valami baj van...és kérdezz rá vagy vezesd rá hogy elmondja ki tetszik stb..de ezt óvatosan.
-Rendben köszi a tanácsot!-megöleltem és elindultam hazafelé már kicsit este volt de nem fáztam. Az erdőhöz érve óriási zajt hallottam. Nem tudom mit kellet volna tennem de én oda futottam megnézni mi az. A látvány elég fura volt és ijesztő. Egy félig bika félig ember lény ütött mindent és dúlt fúlt. Nem tudom hogy ilyen lények miért léteznek, de kezdek félni egy kicsit. Hogy került ez ide?Sose láttam még.-elkezdtem hátrálni de szerencsémre sikerült egy ágra rálépnem ami reccsent szépen és a lény felém fordította a fejét.-futni kezdtem de őrületes sebességgel jött utánam és a földre terített le. -nagyon megijedtem már szinte reszkettem.
-Mi a...Engedj el! Nem tudom mi vagy de tűnj innen -ordítottam, de nem eresztett el. -a szemeivel egyenesen rámnézett ami megrémített, Olyan ismetősek ezek a szemek.... már a sírás határá álltam amikor hozzámbújt és az ölelésébe vett.
-Yukii....-suttogta.-próbáltam mocorogni, kiszabadulni sikertelenül. Már csak azt vettem észre hogy elaludt engem ölelgetve...
Mi a fene honnan tudja a nevem?? Mi a fene vagy ? Mit keresel itt? Ezer kérdés cikázott a fejembe. De az ölelése furán megnyugtató volt így én is álomba szenderültem a kérdéseket hagyva.
Sziasztok! Ennyi lett volna a rész! Remélem tetszett! Köszönöm hogy elolvastad!<3<3
Nagyon szépen köszönöm a 480 megtekintést és a 119 szavazatot. Nagyon örültem neki!<3<3<3
A következőben találkozunk!
Sziasztok!<3
Kis érdekesség: Ezeknek a macska neveknek jelentése is van egy kivétellel.
Aiko=Kedvenc
Sensei=azt tudjuk mit jelent vagyis remélem
Sorata=Ég
Tama=Golyó
Maron=Társ
YOU ARE READING
Tiltott érzelmek (Befejezett)
FantasyEgy olyan világban ahol csak egy uralkodó van és irányít. De mindig kell valami ami megzavarja ezt a szép felállást és ez sincs itt másképp. A sötét elfek haragban vannak a királlyal mert régen egy gyilkosság miatt felbomlott a béke szerződés. És m...