Yuki szemszöge:
Egész éjjel sírtam és azon gondolkodtam mit fognak velem csinálni. Nem kellett volna idáig jönnöm, de Akiért megérte bár azt sem tudom hol van és hogy láthatom-e már. -az ajtó csapódott amit már felemelt fejjel néztem. Két testőr jött be rajta és a cellámhoz sétáltak.
-Hé! Felkelni a király látni szeretne.-meg sem hallva nem figyeltem oda amit mondanak.-Süket vagy?! -kinyitotta a tömlöc ajtaját és kirángatott onnan.-olyan erősen szorította a kezem hogy már fájt erre felszisszentem. -Lódulj!-egy bilincset szorítottak a kezemre és felvezettek a lépcsőn egyenesen egy szép, díszes szobába.
Érzem Aki jelenlétét csak nem tudom hol....de itt van valahol!Ez még jobban elszomorít. -kopogtak az ajtón és egy hang szólt ki.
-Gyertek be!-kinyitották és belöktek rajta. Majdnem elestem de sikerült megállnom. -intett a két őrnek hogy kimehetnek és ők úgy is tettek. -Nyugodtan ülj le. -helyet foglaltam a vele szemben lévő széken. -Na szóval először ki vagy és mit kerestél a kastély közelében elf létedre?
-Yuki Mitsuya...vagyok és csak úgy erre jártam....
-Ahaa...higyjem el hogy szándék nélkül voltál itt? Vagy azért voltál itt hogy még jobban megátkozd a fiam vagy megölj valakit?
-Nem dehogy!-hogy mondhat ilyet?? Ez eszembe se jutott!
-Mond Mitsuya milyen kapcsolatban állsz a sötét elfek királyával?
-Semmilyenbe....
-Érdekes hogy az utolsó feleségének is Mitsuya volt a neve......Ayumi Mitsuya..esetleg nem rokonod?-megráztam a fejem, most hazudtam neki mivel ő az édesanyám..-Tudod úgy tartja a legenda hogy volt egy közös fiúk akit a sötét elfek királya az erdőbe küldött miután a feleségét megölték. Ez a fiú más volt mint a többiek mert nagyobb ereje volt és nem sötét színű volt a szeme mint a többinek hanem zöld volt. Ha jól nézem a te szemed is zöld! És mivel gondolom azt sme tudtam hol vagy egy erdőben élhettél szóval felesleges hazudnod nekem!-csak némán ültem..nem tudom mit tervez velem miután tudja ki vagyok. -zsarolni nem tudna velem mivel apámnak semmit se jelentek..sőt senki nem szeret csak egy porszem vagyok a világban...
-Szóval csak annyit kéne tenned hogy elárulod hogy lehet bejutni a palotába észrevétlenül és hadseregeteknek a gyenge pontjait és életben is maradsz ilyen egyszerű. Vagy halott vagy hazaáruló? Válassz!-még mindig nem tudtam megszólalni ha elmondok mindent csak a szeretteimet és a többi ártatlan embert sodorom veszélybe, de ha nem mondok semmit megölnek és soha többé nem láthatom Akit.....-Jól van hagyok időt hogy átgondold! -Jöhettek.-szólt és az örök jöttek is értem. -Nem szeretném ha baja esne a király fiának így vigyétek az egyik vendég szobába és zárjátok rá az ajtót. Senki nem érhet hozzá!-És elfelejtettem mondani ha kiszolgáltatod a nekünk fontos infókat akkor királyi kényelembe élhetsz itt és nem kell egy erdőben.-Vihetitek!-ezzel megfogtak és egy szobáig vezettek ahol levették rólam a bilincset és belöktek oda. Engem egyedül hagyva és ráadásként az ajtót is rám zárták.....
Beültem a sarokba és gondolkodni kezdtem melyik lenne a jobb lehetőség, de nem jutottam semmire se-csak sírtam..
Ha azonnal válaszolok Akinak most boldogok lehetnénk, de ehelyett a király elfogott Ő meg sehol se.
Akinari szemszöge:
Apám változtatott az ötletén és már délután elment így csak az enyém maradt a kastély, de nem örülök. Boldog lennék ha Yuki itt lenne velem és viszont szeretne......
-Aki......Akinari......-felijedtem. Ki szólt?? Mi a fene senki nem hív itthon Akinak! Lehet hogy már azt is beképzelem hogy a szerelmem hívogat...?
Még mindig hallom a hangját ahogy az én nevemet mondja. -nincs mit tenni elindultam az irányába hátha rátalálok honnan jön.-egy lépcsőt és pár folyosót mentem és meg találtam honnan jött. -nekitámasztottam a fejem az ajtónak és hallgattam a hangját....Itt van......?
Yuki szemszöge:
Csak a nevét mondogattam hátha segít, de hülyeség tudom......mintha csak úgy itt tudna teremni mert kimondtam párszor a nevét....Hülye vagyok egy idióta....itt fogok meghalni!
Ennyi lett volna remélem tetszett ez is! Véleményt, kritikát, hideg, meleget szívesen fogadok. Köszönöm hogy elolvastad!
A következőben is remélem találkozunk addig is.
Szisztok! ❤️
YOU ARE READING
Tiltott érzelmek (Befejezett)
FantasyEgy olyan világban ahol csak egy uralkodó van és irányít. De mindig kell valami ami megzavarja ezt a szép felállást és ez sincs itt másképp. A sötét elfek haragban vannak a királlyal mert régen egy gyilkosság miatt felbomlott a béke szerződés. És m...