Idan nk
Hapuilin takanani olevaa seinää. Pian käteni kosketti kovaa ja kivistä pintaa ja vedin itseni kiinni sinertävää taloa, jota pitkin liuin sekuntia myöhemmin istumaan kovalle asfaltille. Vedin polveni kiinni tärisevään kehooni, ja ajattelin mitä tulisi tapahtumaan jos joskus pääsisin kotiin. Mielessäni pyörivät kuvitteelliset kuvat huutavista vanhemmistani ja pettyneistä pojista, sekä tytöistä jotka kiljuivat minulle siitä, että olin liian nuori heidän porukkaansa. Huomaamattani silmistäni alkoi valumaan kyyneleitä, mutta kun hautasin pääni käsiini et voinut erottaa kyyneliä sadepisaroiden joukosta. Kuuntelin hiljaa miten jonkun auto pysähtyi ja auton ovi paukahti kiinni. Sitten kuulin juoksuaskelia, jotka tulivat... Hetkinen! Minua kohti! Siirsin kättäni hieman, jotta näin miten minua hieman vanhempi poika oli juuri pysähtynyt eteeni.
-Ida? Mitä sä täällä teet? Zach kysyi. En pystynyt vastaamaan, sillä itkuni oli kiihtynyt nähtyäni pojan. En ole varma miksi näin, mutta uskon etten halunnut pojan näkevän minua tällaisena. Zach näytti ymmärtävän, etten halunnut puhua juuri nyt, sillä hän auttoi minua nousemaan ylös ja saattoi autolleen. Poika avasi pelkääjänpaikan oven ja auttoi minut mitään sanomatta sisään lämpimään autoon.
-Ihan vaan tiedokseks, sä oot toisella puolella Losia, poika sanoi, kun ilmaantui ajajan paikalle ja aloitti ajamaan johonkin muualle.
-Mihin me mennään? kysyin pienen hiljaisuuden jälkeen.
-Teille, Jonah on aika huolissaan susta. Me vaan tultiin kotiin just kun oli alkanu sataa ja susta ei kuulunu mitää.
-Ooks sä vihane? Tai Jonah?
-Jo'sta en tiiä mutta sähän tunnet sen, joten en mä usko. Ja mä? En tietenkään. Miten joku vois olla vihane sulle? Sä oot ihanin tyttö jonka mä oon koskaan tavannut, Zach sanoi ja punastui heti viimeisen lauseen jälkeen, mutta ei ollut ainoa.
-Säki oot kiva, mutisin ja me molemmat punastuimme vielä enemmän. Koko loppu matkan olimme molemmat vain hiljaa ja minä tuijotin ikkunasta ulos Losia, joka oli juuri valaistumassa auringosta, joka pilkotti pilvien takaa. Pian tunsin auton pysähtyvän ja tajusin olevamme kotipihassani. Otin turvavyöni hitaasti pois ja hyppäsin ulos autosta. Kävelin hiljaa Zachin perässä ovelle, jonka tämä avasi avaimillaan.
-Arvatkaa kenet mä löysin! brunette poika huusi eteisestä, kun olin astunut pieneen huoneeseen ja sulkenut oven. Ensimmäinen, jonka kasvot erotin muiden joukosta oli Jonah, joka Zachin väistyttyä kietoi kätensä ympärilleni välittämättä siitä, että vaattenni kastelivat hänen vaatteensa. Pian tunsin useammat kuin yhdet kädet ympärilläni ja, kun avasin silmäni näin kaikki tytöt ja pojat ryhmähalissa ympärilläni.
-Thank God sä oot elossa, Jonah mumisi korvaani ja päästi irti.
-Suihkuun nyt ja sit tuut alas! Tämä määräsi ennen, kuin ehdin sanoa mitään. Hänen äänensävynsä oli niin tiukka, etten edes uskaltanut väittää vastaan, joten kipitin yläkertaan suoraan käskystä.Kävelin alas portaita ylipitkän suihkun ja nopean vaatteidenvaihdon jälkeen. Yllätyksekseni alakerrassa ei ollut ketään paitsi Zach, joka selaili puhelintaan sohvalla.
-Moi Z! Missä muut on? kysyin, kun olin astunut viimeiseltä porrasaskelmalta alas.
-Muut on jo kellarissa, mennään mekn sinne, poika sanoi ja nousi ylös. Tämä käveli portaille, jotka johtivat alaspäin ja katsoi minuun, jotta tajuaisin liikkua. Kävelin hänen luokseen ja hän lähti alas portaita. Minä tietenkin kilttinä tyttönä seurasin perässä ja päädyin seisomaan portaiden alapäähän Zachin perään. Poika avasi oven ja minun leukani tippui Kiinaan asti.------------------------------------------------------
Moi mä oon Niko mä oon Santtu!
Ei en oo kumpikaan heistä enkä ees Mona Ilona. #entiiämitäpitäissanoo
Mut ehkä just sen takii voitteki nauttii tästä kauniista editistä minkä mä tein meiän kirahvista:Terve menoa!
KAMU SEDANG MEMBACA
Half-Brothers band - Why Don't We
Fiksi PenggemarSuomenkielinen why don't we fanfic Suomalaisen 15-vuotiaan Idan kesäloma on juuri alkanut, kun hänen äitinsä kertoo hänelle, että hänen isänsä ja äitinsä palaavat yhteen. Tämän seurauksena hän muuttaa Yhdysvaltoihin, Los Angelesiin. Miten Idan elämä...