18 - Grup

390 48 6
                                    


Yao Lao'nun revirde yattığını gören Yao Lao'nun alt grubu, patronlarının intikamını almak için kafeteryaya doğru yol almışlardı. O dal parçasını gördükleri yerde paket yapmak için ant içmişlerdi. Saygıdeğer patronuna bunu nasıl yapabilirdi?

Mu Lan'ı kafeteryaya giderken gören Yao Lao'nun alt grubu. Aniden Mu Lan'a saldırmaya başladılar. Lakin Mu Lan birilerinin saldırdığını sezmişti. Saldırılarından kaçındı. Ve geri karşılık verdi.

Yao Lao'nun alt grubu 4 kişilerdi. Mu Lan'ın görünüşünü görünce onu kolayca paket yapacaklarını düşünmüşlerdi ama o dal parçasının bu kadar güçlü olabileceğini asla tahmin etmemişlerdi. Patronlarını şans eseri yenmiş olabileceğini düşünmüşlerdi.

Saldırılarına tekme ile karşılık veren Mu Lan, ona saldıran 4 kişiden birinin uçtuğunu görmüştü. Tıpkı Yao Lao gibi uçuyordu. Gruptan birinin uçtuğunu gören Yao Lao'nun alt grubu olay yerinden hızlıca uçan arkadaşlarının yanına doğru gittiler.

'Bu velet güçlü. Bizim patronumuzu yendiğine inanmak istemiyorum ama şu anlık yapabileceğimiz hiçbir şey yok. Lanet olsun bu velette nereden çıktı. Nasıl bu kadar güçlü olabildi. Acele edip bizimde güçlenmemiz lazım. Yoksa tüm okula maskara olacağız bu gidişle.'

"HEY VELET, bu yanına kalmayacak. Sana er ya da geç haddini bildireceğiz!"

Tabi seve seve beklerim. Lakin bu sefer sinsi saldırılar yerine dövüş müsabakası için gelin.

"Mu bu adamların sana böyle sinsi saldırmasını nasıl sezdin. Seninle o kadar antrenman yapıyorum ben geldiklerini bile anlayamadım."

Zamanla sende öğreneceksin Beng. Her şey zamanla olgunlaşır.

"Geçtiğimiz şu 3 günde sanki acayip değişmişsin gibi hissediyorum. Eski Mu gitti yerine bambaşka bir Mu geldi. Ama bu halini eskisine kıyasla daha çok sevdim."

Değişim çoğu zaman iyi gelir. Değişmemin seni mutlu ettiğine sevindim. Benimle beraber senide değiştiriyorum yalnız.

"Evet. Eski şişko artık yok. Neyse yemeğimizi yiyelim."

Beng Zeng ile Mu Lan yemek salonuna gelip yemeklerini aldılar. Mu Lan her zamankinden fazla yiyordu. Yemek salonundaki öğrenciler Mu Lan'ın o kadar fazla yiyip nasıl bu kadar ince olduğunu anlayamamışlardı.

Bugün bütün gözler bu ikisinin üzerindeydi sonuçta. Yao Lao'yu yenen dal parçasının gücünü çözemiyorlardı. Bir dal parçası bu kadar yemeği neresine sığdırıyordu. Eğer bu kadar fazla yerse 1 aya dal parçası olmaktan çıkıp kütük parçası olacaktı.

Mu Lan'dan çok yanındaki yağ tulumunu da izlemişlerdi. Dal parçası ile yap tulumu. Dal parçasının gücünü bugün görmüşlerdi lakin yağ tulumu da o kadar güçlü müydü. Sanki yağ tulumunun yağları birer kas parçası olmuştu.

Şişman ve zayıf 1 aya nasıl bir görünüm elde edeceklerini hiç kimse kestiremiyordu. Böyle giderse ikisini de tanıyamayan sınıf arkadaşları olacak gibiydi. Geçtiğimiz 3 günde böyle bir değişim olmuştu kim bilir 1 aya nasıl bir değişim geçirirlerdi. Belki daha yakışıklı olacaklardı, belki daha kaslı henüz bunları hiç kimse bilmiyordu.

Beng Zeng ile Mu Lan öğleden sonraki derslere girdiler. Ders biyoloji idi. Sanal bir ortamda canlıların içini ve dışını görebiliyorlardı. Sanal ortamda ders işlenilmesi acayip eğlenceli idi.

Biyoloji dersinin göz açıp kapayınca bittiğini anlamamışlardı bile.

Derslerini bitiren Mu Lan ile Beng Zeng hemen evlerine doğru yola koyuldular.

"Mu biyoloji dersinde kurbağanın sana zıplaması acayip komikti. Sanki kurtar beni diye sana sığınıyordu :D"

Şeye ne diyorsun peki. Yılan bizim öğretmenin bacaklarına dolanıp öğretmeni düşürmesine?

"O tam bir fiyaskoydu. Biyoloji dersini seviyorum ya. Acayip eğlenceli."

Mu Lan ile Beng Zeng biyoloji dersini konuşarak eve gelmişlerdi. Geldiklerinde ise ilk işleri hemen üzerlerini değişip bahçeye inmek oldu. Sonuçta eğitimlerini 1 gün bile aksatmayacaklardı.

Bahçeye inen Mu Lan ile Beng Zeng 3 saat birbirleri ile çalışmışlardı. Mu Lan ile dövüşen Beng Zeng sanki bir ustayla dövüştüğü hissine kapılmıştı ama bu onun için oldukça iyiydi. Hem gelişiyordu hemde kankasını geliştiriyordu.

Çalışmalarını bitiren Mu Lan ile Beng Zeng eve girip duş aldılar. Ardından biraz atıştırdılar ve Tanrıya Meydan Okuyan'da ne yapacaklarını kararlaştırdılar.

"Mu bugün oyunda ne yapıyoruz?"

Bir kaç Patron canavar kesip seviye atlamıyoruz. Çünkü Seviye 0 olmak bir ayrıcalık bunu iyi değerlendirmeliyiz.

"Tamamda seviye atlamazsak nasıl güçleneceğiz? Ve nasıl seviye atlayamayacağız."

Tanrıya Meydan Okuyan Okçunun DoğuşuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin