Mu Lan iksirlerini üretmeyi bitirip çoktan pazar yerinin yolunu tutmuştu. 8 Adet cam şişeden 12 adet üretebilmeyi başarmıştı. Bunlardan 10 adeti başlangıç seviye, 3 adeti ise orta seviye olarak üretmişti. Sanırım bu sefer şanssızdı.
"Kaçtan koydu demiştin şimdi. 5 katı fiyat değil mi."
"Aynen öyle. Ben 10.000.000 krediye koyduğumda satılınca. Adam çekip 50.000.000 krediye satışa sundu. Ve bunu aldılar. Biz bu hayatımız boyunca boşuna okul okuyoruz baksana abi, adam çekti direkt sattı 5 katı fiyata."
"Peki o zaman bizde şu başlangıç aşamaları 50.000.000 den koyalım. Orta seviyeleri ise tanesi 50.000.000 kredi ne diyorsun. 3 adet var bende şu an, yani sana oluru 150.000.000 kredi. Hepsinin toplam komisyonlarını da hesaba katarsak 180.000.000 kredi."
"Hasssktir. Ciddi ciddi bu iksirleri alacaklar mı şimdi. Bu fiyattan."
"Şu an önemli olan Colossus'dan düşen ödüller, belki harcadıkları para onları telafi edebilir. Belkide şanssızdır sadece para kaybetmiş olur, insan kredi ile iksir alacakken iki kez düşünmeli, çünkü kumar oynuyorsun burada Colossus'da olacak izdiham yüzünden hasar çıkarabilecek mi? Ben şunları satışa koyayımda işimize bakalım."
"Ne izdihamından bahsediyorsun? Nasıl bir izdiham olabilir ki?"
"Bu izdiham bizi bağlamayacak ama 1 Seviye bir sürü kişi bir yere toplandığında ne olabilir? Burda 100 kişiden bahsetmiyorum 1 milyar kişi belkide daha fazla kişi bir yere geldiğinde nasıl bir kargaşa ortaya çıkar? Ve Colossus bizim ekmeğimize yağ sürmekle kalmayacak, bu katliamdan en fazla karlı çıkacak olan yine biz olacağız."
"1 milyar kişi belki de daha fazla, tek bir canavar nasıl olcak o iş ve üstelik, karlı çıkacağız. Daha da açsana yav şunu."
[Dünya Hükümdarı Colossus'a Kalan Süre 05:00]
"Yani şöyle diyeyim, o kalabalıkta insanlar birbirlerine çarpmadan yürüyebilecek mi? Hadi yürüdü diyelim Hükümdara saldırabilecek mi? Hadi saldırdı diyelim saldırıları Hükümdara kaç hasar vuracak? Saldırırken etraftaki insan topluluğuna hasar vurmaz mı? Ve etraftaki insanlara hasar vurunca kırmızı isim olmayacak mı? Bu olduğunda ve insanlar etrafta bir bir ölmeye başladığında düşen eşyaları toplarsak, sence nasıl olurda biz kar etmeyiz bu hükümdardan? Ve üstelik bu hükümdarlarda en etkili çar Büyücü ya da Okçu değilse işiniz yaş. Okçuların büyülü sadağı yoksa daha da yaş, benim sadağım otomatik ok üretiyor ama diğer okçular satın almak zorundalar."
"Sen varya harbi sinsi bir şey olmuşsun. Bu ne demek lan. Zenginliğimize zenginlik katacağız resmen. Peki Colossus'un saldırıları nasıl savuşturacağız bunun hakkında bir bilgin var mı?"
"O işi bana bırak. Sadece sana söylediklerimi harfiyen yaparsan bu Colossus'un bu kadar da zor olmadığını göreceksin."
Oyunda fısıltıdan konuşsanız bile arkadaşınız ne dediğinizi söylediğinizi anlar, bu çoğu durumlarda çok kullanışlı bir özelliktir. Yazmak yerine konuşursanız diğer insanlar sizi duyamaz çünkü fısıltıdan konuşuyorsunuz dur, ve dudaklarınızı okumaya çalışırsa hiçbir şekilde anlayamaz.
"Peki patron, dediklerini harfiyen yaparım. Şu düşen eşyalardan biraz toplayalımda yolumuzu bulalım. Peki bu Hükümdar hangi günler çıkıyor kesemezsek ne gibi bir cezaya maruz kalıyoruz."
"Kesmek mi? Puhaha, bu seviyede kimse o Hükümdarı kesemez, üstelik bu kadar insan sadece birbirine ayak bağı olacaktır. Bu bizim için geçerli bir şey değil ama Colossus'un orada görürsün tam bir kargaşa olacak. Ve alacağımız cezaya gelecek olursak bunu cezayı aldığımızda görmeye ne dersin."
"Bak ya yine mi, hani biz kankaydık, hemende gizliyorsun benden ne olacağını."
"Oyundan çıktığımızda neden söylemiyorumdur anlatırım sana bunu."
[Dünya Hükümdarı Colossus'a Kalan Süre 01:00]
"Peki o zaman. 1 dakika kaldı bu arada bekle bizi Colossus hayır eşyalar hepsini biz toplayacağız."
[Ding!]
Banka hesabınıza 180.000.000 kredi yatmıştır.
"Hooop, krediler yattı. Ömrü hayatımda kazandığım en büyük para bu, daha önce bu kadar. Şu anda hesabımdaki para kaç biliyor musun?"
"Kaç oldu. Ailenin verdikleri para dışında? Gerçi artık ailemizden para almak yoktu değil mi?"
"183.670.000 kredi. 70.000'i ailem vermişti. Daha doğrusu 100.000 kredi vermişlerdi 30.000'i ile pazar yerinden eşya çekmiştim."
"Ohhh, temiz banada sattığım iksirler sağolsun, 9.000.000 kredi, bu parayı vereyim sana?"
"Oyundan çıktığımızda konuşuruz o konuları."
[Dünya Hükümdarı Colossus'a Kalan Süre 00:10]
...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tanrıya Meydan Okuyan Okçunun Doğuşu
Science FictionMu Lan intikamı sonucunda ölüp. Zamanda 20 yıl geriye gitmiştir. Geleceğin bilgisini elinde bulunduran Mu Lan. Şu anda 15 yaşına dönmüştü. Ve intikamını henüz tam olarak bitirmemişti. Bölümleri yeniden yazıp güncelliyorum, 17 Bölüm'e kadar güncellen...