30 - Haber Uçurun

288 41 1
                                    


"Hayır onlar bizim olmalı. Bugün biz avlayacağız bütün patronları o iksirlere ihtiyacımız var."

"Bir saniye bu ne Başlangıç iksiri dakika mı? Hass. Bu iksiri üreten kim lan normali yetmiyormuş gibi birde 2 kat daha fazla süren iksir oluşturmuş."

"İnternete haberleri koydunuz mu kim bu eleman. Hemen bulalım şunu bizim loncamızın kapısı ona her zaman açık. Böyle bir insan başka bir loncaya girmemeli. Hele ki bizim loncamız dururken."

"Siz kim çapulcular. Bizim Gökler loncamız dururken sizin kıçı kıytırık loncanıza neden girsin. O iksirleri hemen şimdi çekiyorum."

"Ne demek ben çekiyorum. Senden önce ben çekmezsem çekersin anca. Çabuk 1 Bakır 1000 kredi. Gelin ve bakırınızı benle takaslayın. Böyle bir fiyatı kimse vermez."

"Tez vakte haber uçurun. Bu şahsı kesinlikle bulmalıyız. Böyle bir iksir şu anda piyasada altın niteliğinde ve bu da yetmezmiş gibi 1 2 tane bile sunmamış. Bir sunduğunda 15 20 tane birden sunuyor. Güçlü loncalar ise hemen parayı toplayıp o iksirleri alıyorlar. O insan kesinlikle bizim loncamızda olmalı ki böylelikle iksiri sadece bizim loncamız için üretsin."

...

...

Beng Zeng etraftaki loncaların, insanların konuşmalarını görünce tekrar bir şok daha geçirmişti ve hemen ardından acaba iksirler bu kadar çabuk satılmış mıdır diye pazar yeri satıcısına gidip bakmak istedi. Pazar yeri satıcısındaki bilgileri gördüğünde ise bütün iksirlerin satılmış olduğunu görmüştü hemen bütüm gümüşleri çekip Mu Lan'ın yanına gitmek istedi.

"T******* yeni iksirlerini bekliyoruz. Sakın bizi fazla bekletme daha kesecek bir sürü patron canavarımız var. "

"Hey Mu. Ben bu gümüşleri çektim. O sendeki iksirlerden daha fazla üretmen için alayım mı? Yoksa senin ürettiklerini burada satıp. 1 Altın mı yapalım önce?"

"Wayne'nin stoğu ne çabuk unuttun? Daha yeni bitirmedin mi stoğu Beng. Otları almışız cam şişe için 5 bakır mı harcayalım? Yoksa yarını mı bekleyelim cam şişe stoğu için? Bendeki iksirleri sattıktan sonra oyundan çıkıp biraz yemek yiyip antrenmanımıza dönelim. Ardından senle bir konu hakkında konuşacağım."

"Pekala. O zaman sana doğru geliyorum. 1 Altının yarısını topladık. Sunucuda nereden baksan bütün gümüşler bizim cebimizde. "

Pazar yerinden ayrılan Beng Zeng tekrar Han'a gelip. Han'ın boş olduğunu görmüştü. Resepsiyonist boş masaları siliyordu. Hiç vakit kaybetmeden Mu Lan'ın bulunduğu odaya çıkmıştı.

"Hop Mu naptın bakalım. Daha kaç tane iksir üreteceksin. Birde benle konuşacağın konu ney. Söyle bakim oyundan çıkmamız o kadar önemli mi ki. Kim duyacak bizi."

"Oyundan çıkmadan söylemem. Yerin kulağı var. Hemde şu an üreteceğim 16 şişe kaldı. Onlarıda üreteyim gidip satarız onları."

"Pekala. Bende senin iksir üretmeni bekleyim bari. Hazır beklerken internete oyun haberlerine bakayım bakalım. Neler paylaşmışlar. Gizli geçitler falan bulanlar oldu mu acaba. Gizli görevler, Patron canavarlar."

"Bak bu güzel fikir işte. Bakıp benide bilgilendir. Görüyorsun ellerim dolu iksir yapıyorum."

Beng Zeng oyun hakkında açılan haberlere baktığında ise. Herkesin iksirler hakkında konuştuğunu görmüştü. Gizli görevler, patron canavarlar, gizemli eşyalar bunlar görünmüyordu bile. Bütün sayfalar iksir hakkında dolmuştu.

"OHAAAAA."

"Ne oluyor la Beng. Aniden ne bağırıyorsun. Usul usul söyle bakalım."

"Ne mi oluyor. Anlatıyorum dinle. [Başlık: Bu İksirci Kim.] [Başlık: İksirler Alınır.] [Başlık: İksir 50 Bakır.] [Başlık: T******* Loncamıza Katıl.] [Başlık: Senden Tüm İksirleri Almak İstiyoruz.]"

"Tüm başlıklar senin hakkında. Daha sayayım mı? Ne diyorsun."

"Oooo. Öyle mi. Bunun olmasını bekliyordum ama bu kadar fazla haber olacağını beklemiyordum. Neyse zaten şu an kim olduğumuzu bilmiyorlar. Bilseler bile ne yapabilirler ki. Şu Loncamıza katıl diyeni bir okusana bakayım. Hangi lonca ne diyor."

"Pekala."

[Başlık: T******* Loncamıza Katıl.]

T******* eyyy sen iksirci. Sana bizim loncamızda yer açtık. Gel loncamıza katıl. Bizler Gökler loncasıyız. Amacımız sunucudaki bütün patronları öldürüp. En değerli eşyaları toplamak. Eğer ki sen gelip bizim loncamıza katılırsan bizim bu misyonumuzda bize öncülük etmiş olursun. Eğer ki katılırsan istediğin bütün eşyaları alma hakkına sahip olacaksın.

Ne diyorsun hadi gel ve bize katıl. Gökleri beraber yüceltelim.

Tanrıya Meydan Okuyan Okçunun DoğuşuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin