Mu Lan öldüğü için Gökkuşağı örümceğinin bütün odağı şu anda Beng Zeng'e geçmişti. Beng Zeng de 30 saniye kadar bir süre dayandıktan sonra o da hayata gözlerini yummuştu.
[Öldünüz]
245 Deneyim Kaybettiniz!
Ölüm sizi bulduğu için 5 Dakika Dirilemeyeceksiniz.
Beng Zeng de öldüğünde, yerde yatan iki beden olmuştu.
"Mu kazandığımız deneyim puanlarını çok hızlı bir şekilde kaybettik. Ölmek sıkıntı değilde bu ölünce bekleme süresi sıkıntı ya."
"Aynen öyle. Birde iyi yanından bak. Ölünce 5 dakika boyunca yeni planlar yapabiliriz. Bu şekilde zamandan da tasarruf yaparız."
"Hahaha. Hiç böyle düşünmemiştim. Bir bakıma ölmek aslında bir mola gibi geliyor. 5 dakikalık kısa bir mola."
Ölü Mu Lan ile Beng Zeng birbirleri ile sohbet ediyorlardı. Ve canlanmalarının bu kadar kısa süreceğini hiç beklemiyorlardı. 5 dakikaları çok çabuk geçmişti. Ve canlanma ekranına dokunduklarında ise oldukları yerden uzakta canlanmışlardı. Orası Ayrık Vadinin girişiydi. Neyse ki canavarın yerini biliyorlardı. Hızlı bir şekilde canavarın yanına koştular.
Canavar bu iki hergeleyi öldürdüğü yerde gururlu bir şekilde duruyordu. Lakin çok geçmeden demin öldürdüğü iki müsvedde tekrar karşısına gelmişti. Bir Gökkuşağı Örümceği olarak buna nasıl katlanırdı. Derhal saldırıp onları yok etmeyi düşünen örümcek. Direkt olarak hedefini Mu Lan'a kaydırmıştı. Hızlı bir şekilde Mu Lan'a koşan Gökkuşağı Örümceği odağını hâlâ şaşırmamıştı,
Bu nasıl mümkün olabilirdi. Her canavar en fazla hasar çıkartana odaklanırken sanki bu canavarın bir aklı var gibiydi. Kimin daha tehlikeli olduğunu sezip ona saldırıyordu.
Neyse ki Mu Lan'ın çevikliği bu örümcekten kaçmak için kıl payı yetiyordu. Örümcekten kaçarken Beng'e saldırmasını söylemişti.
"Beng ben bundan kaçarken sen örümceğin arkasından gürzünü sallayarak kovala. Gürzün isabet ederse hasar çıkarabiliriz. Ben de en ufak bir şans parçası gördüğümde saldıracağım. Yoksa ölümüm kaçınılmaz olacak gibi."
"Anlaşıldı. Bu küçük örümcek gürzümün tadına bakmak istiyor. Senin okların sanırım midesine dokundu."
Şakayla karışık cevap veren Beng'i gören Mu Lan'ın yüzünde hafif bir gülümseme belirmişti. O eski günleri görmek onu mutlu etmişti ama şu anki sorunu bu lanet örümcekti. Derhal bu örümceği kesmeliydiler.
Mu Lan kaçarken arkasından kovalayan bir Gökkuşağı Örümceği vardı. Lakin onun arkasında onu kovalayan bir Paladin. Bunu dışarıdan biri görse hem şaşırırdı buna hemde gülerdi.
Beng Zeng gürzünü sallayarak örümceğin arkasından kovalıyordu. Hasarı çok fazla değildi.
-1
-1
-1
-1
Koşarken gürzünü salladığı için normal hasarının büyük bir kısmı hiçe sayılıyordu. Bu nedenle vurduğu hasar 1'i geçmiyordu.
Bu şekilde 10 dakika boyunca kovalamaca oynayan bu küçük grup. Nihayetinde örümceğin canını yüzde %70'e indirebilmişlerdi. Arada ufak açıklar yakalayan Mu Lan 2 ile 5 arası hasar çıkarıyordu. Sonuçta çok iyi geremeden sallıyordu oklarını.
Bu şekilde saldırmalarını sürdüren ikili canlandıklarından bu yana geçen 40 - 45 dakika gibi kısa bir sürede lanet örümceğin canını sonunda %50'ye indirmişlerdi.
Ama lanet örümceğin tekrar zehir kullanabileceği ikisininde aklının ucundan geçmemişti. Tekrar zehire maruz kalan Mu Lan'ın hayata gözlerini yumması çok uzun sürmedi.
[Öldünüz]
5 Deneyim Kaybettiniz!
Ölüm sizi bulduğu için 5 Dakika Dirilemeyeceksiniz.
Mu Lan öldüren örümcek arkasından onu kovalayan ve gürzü sallayıp duran müsveddeyi öldürdü.
[Öldünüz]
0 Deneyim Kaybettiniz!
Ölüm sizi bulduğu için 5 Dakika Dirilemeyeceksiniz.
İkisininde deneyim puanları şu anda sıfırlanmıştı. Şu anda deneyimleri karakterleri yeni yarattıkları gibi olmuştu.
"Mu bu canavar bizi iki kere zehirledi. Sanırım 3.Zehirini de atabilir."
"Haklısın. Büyük ihtimalle bu canavarın Ekstra Yeteneğidir. İlkinde canı %80'e geldiğinde kullanmıştı. İkinci olarak ise %50 ye geldiğinde kullandı. 3 olarak tahminde bulunursam %20 veya %30'a geldiğinde zehrini salgılar. Ve son zehrini de ölecekken salgılayabilir. Bu sonuca vararsak ve canavarın odağının sürekli bende olması yüzünden zehrini salgılarken ufak bulduğum açıklar hayatımı kurtarabilir. Bu şekilde de canavarın hayatına son veririz."
"Ahhh, tanrım. Tüm bunları ne ara düşünebiliyorsun. Neyse artık şaşırmayacağım. Şu günlerde ki değişimin ve üstelik benide değiştirmen artık bana şaşıracak bir şey bırakmıyorsun bile."
"O zaman uyandığımızda bu canavarın hayatına son veriyoruz. Sonraki ölümümüz belki diğer patron canavarlardan olacak ha yanlış mıyım?"
"Hahaha, haklısın bu lanet örümceğe 2 kere öldük. Bir kere daha ölmeyi göze alamam. Bu sefer ölen taraf biz olmayacağız."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tanrıya Meydan Okuyan Okçunun Doğuşu
Ciencia FicciónMu Lan intikamı sonucunda ölüp. Zamanda 20 yıl geriye gitmiştir. Geleceğin bilgisini elinde bulunduran Mu Lan. Şu anda 15 yaşına dönmüştü. Ve intikamını henüz tam olarak bitirmemişti. Bölümleri yeniden yazıp güncelliyorum, 17 Bölüm'e kadar güncellen...