Hiç vakit kaybetmeden Mu Lan ile Beng Zeng Paladin eğitmenine doğru yola koyuldular. 3-4 dakika içinde Paladin eğitmenine geldiklerinde, eğitmen konuşmaya başladı. Oyundaki yapay zeka çok gelişmişti, tıpkı normal insanlar gibi davranabiliyorlardı. Paladin eğitmeni Beng Zeng'i gördüğünde onu hoş karşıladı, sonuçta Beng Zeng acemi eğitimini tamamlamış bir Paladindi. Ve bazı bilgiler NPC'lere aktarılıyordu. Görevleri tamamlama veya eğitimleri tamamlama gibi konularda, bu sayede normal kullanıcılara görev verebiliyorlardı.
"Genç Paladin. Ruhun iyi eğitilmiş gözüküyor ve bir Paladin'in ruhu kalkanıyla uyumundan gelir. Ruhunu daha da güçlendirmek istersen sana sunacağım görevi başarman lazım. Görevini başarıyla yaparsan ruhun daha da güçlenecek."
Ding!
[Gizli Görev - Paladin'in Ruhu]
Acemi görevlerini başarıyla tamamlamış her Paladin adayı, ruhlarını güçlendirmek için Paladin eğitmenlerinden görev alabilirler. Ancak görevi başarıyla tamamlamak tamamen Paladin'in ruhuna dayalıdır. Görevi başarıyla tamamlayan Paladin harika ödüllere layık görülürken, başaramayanlar büyük cezalara maruz kalır.
Görevi tamamlamak için Paladin ruhunu uyandırın.
Kalan Süre: 3:00:00
[Görev Ödülü]
Ruh Kalkanı
[Görev Başarısız]
-50 Ün
Beng Zeng gergince konuştu "Mu, görevi aldım almasına ama görevde zaman sınırı var ve nasıl yapılacağını bilmiyorum. Ne yapacağız. Görevi yapamazsam başarısız olursam -50 Ün alacağım bunun beni nasıl üzeceğini sen de biliyorsun yardım et."
Sakin ol Beng, görevin ne onu bi açıklasana bakayım. Gidip görevini yapalım ve sana kalkanı alalım.
"Tamam Mu..."
Mu Lan ve Beng Zeng'in görevin detaylarını anlamaları önemli bir adımdı. Ardından, Okçu eğitmeninden sadağı alarak hazırlıklarını tamamlamışlardı. Mu Lan artık bu zorlu göreve başlamaya hazırdı. Görevi başarıyla tamamlamak için ellerinden gelenin en iyisini yapacaklardı.
[Büyülü Sadak]
Seviye: 0
Saldırı Değeri - 1~5
Saldırı Hızı %5
Ekstra: Ok Üretimi
Eşya kuşanıldığında karaktere bağlanılır. Eşya geliştirilebilir. Mevcut Eşyayı kuşanmak istiyor musunuz?
Evet / Hayır
Mu Lan'ın sırtında parlayan Büyülü Sadak, diğer oyuncuların dikkatini çekecek kadar göz alıcıydı. Bu sadak, onun güçlü bir savaşçı olduğunu gösteriyordu. Hafif beyaz ışık, onun ruhunun ve sadağının gücünü yansıtıyordu. Artık daha güçlü ve etkili bir şekilde savaşabileceği için Mu Lan, gelecek maceralara daha da hazır hissediyordu.
"Oooo, Mu, parlıyorsun. Sakın bana görevi yaptığını söyleme. Bak daha benim görevim duruyor ne cüretle benden önce tamamlarsın."
Beng sadece bununla kalmadım canavar avlamaya gittiğimizde geri kalan eşyalarımı da gör bak o zaman ne diyeceksin.
"Yazıklar olsun daha neler aldın. Hani bana. Hani yenilmez ikili olacaktık."
Olacağız tabi Beng, ama önce senin görevini yapalım zamanın tükeniyor değil mi? En son 3 saat kalmıştı 3 saatte tamamlayamazsak görev cezası alacaksın ve o zaman sana güleceğim. Hadi burada vakit kaybetmeyelim senin görevini yapalım.
Mu Lan ile Beng Zeng şehirden dışarı çıktıklarında etrafta canavarlara saldıran insanlar vardı. O kadar fazla insan vardı ki etrafta neredeyse canavar yoktu. Çıkan canavarlara 30 kişi birden saldırıyordu. 30 kişi 1 canavarı 5 dakikada kesiyordu. Ve aldıkları deneyim çok çok düşüktü.
"Mu, burada çok adam var, nasıl canavar keseceğiz. İleriye gitsek dahada güçlü canavarlar vardır. Ne yapacağız. Benim -50 ün almam kaçınılmaz gibi."
Beng, rahat ol ya sana o kalkanı alacağız hiç merak etme. Gel buradan gidelim 5 seviyedeki canavarları keseriz gibime geliyor.
"Ne, 5 seviye mi. Mu, aklınımı kaçırdın. 5 Seviye canavarı nasıl keselim daha 30 kişi seviye 1 canavarı 5 dakikada kesiyor. Biz 5.Seviyede ki canavarı kaç dakikada keseriz. Ben -50 ünümü alayım en iyisi."
Beng sen bana güvenmiyor musun. Sana kalkan alacağız dedim gidiyoruz almaya yani. Hemde alacağımız kalkan benim sadağım gibi bir kalkan. Sende ışıltılı bir kalkan istemiyor musun? Kendine güven biraz o kalkanı sana alacağız. Hadi şimdi gel gidip şu 5.Seviyede ki canavarları avlayalım.
Yeşil Kurtların yaşadığı bu orman gerçekten de doğanın güzelliklerini yansıtıyor gibi görünüyor. Ancak bu güzel manzaraya rağmen burası oldukça tehlikeli bir yer gibi duruyor. Yeşil Kurtlarla başa çıkmak kolay olmayacak gibi görünüyor. Bu arada, Paladin'in Ruhu görevinin tamamlanmasına kalan süre hızla azalıyor, bu yüzden hemen işe koyulmalıyız.
[Yeşil Kurt]
Seviye : 5
HP: 500
Saldırı Değeri : 50-100
Paladin'in Ruhu görevinin tamamlanmasına kalan süre 2 saat.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tanrıya Meydan Okuyan Okçunun Doğuşu
Science-FictionMu Lan intikamı sonucunda ölüp. Zamanda 20 yıl geriye gitmiştir. Geleceğin bilgisini elinde bulunduran Mu Lan. Şu anda 15 yaşına dönmüştü. Ve intikamını henüz tam olarak bitirmemişti. Bölümleri yeniden yazıp güncelliyorum, 17 Bölüm'e kadar güncellen...