"Hey hey hey neler oluyor lan. Bu elemanlar aynı gün içerisinde 2 tane patron canavar mı öldürdüler şimdi. Biri bana bunun bir rüya olduğunu söylesin. Ne haltlar dönüyor lan burada."
"Gölge Kurduna saldıran bir grup yok muydu zaten halihazırda nasıl oluyorda bu elemanlar yine patron canavarı kesebiliyorlar."
"Gölge Kurduna biz saldırıyorduk ama bizim parti liderimiz bize ihanet edip bizi öldürdü patron canavarı kendisi öldürmek istedi ama şu an sonuçlarına da katlandığı için ben mutluyum. Beter olsun. Eğer onu görürsem bir de ben öldüreceğim seni kokuşmuş lider. Buradan adını söyleyeyim Göklere Saldıran umarım seni gördükleri yerde keseler."
Hey Mu neler kazandın bugün büyük bir vurgun yaptık ya. Şu an acayip mutlu hissediyorum. Baksana yerde yatan adam bizim için patronun canını bu kadar indirdikten sonra gelip son vuruşu yapmamız falan adama çok koymuştur la :D Puhahahaha.
Aynen Beng bir bakayım neler kazandım heyecandan bildirimi okuyamadım ya. Direkt eşyaları envanterime attım. Aynısı sana da olmuştur muhtemelen.
Puhahaha kendimi gülmekten alıkoyamıyorum ya. Suratındaki ifadeye bakar mısın.
"Hey siz ikiniz benim canlanmama 4 dakika kaldı bir yere kaçmayın da sizi öldüreyim kalkar kalkmaz. Ne dersiniz tıpanız yiyor mu? Var mı sizde o cesaret. O patron canavar benim hakkımdı lan."
"Affedersin ne hakkından bahsediyoruz burada? Anlayamadım. Arkadaşlarına ihanet edip onları öldüren sen değil miydin aynısı sana yapılınca böyle hissetmen normal değil mi? Bizi mi öldüreceksin buna senin tıpan yetmez istersen sunucudaki tüm adamları topla bizi öldüremezsin. Neyse şimdi biz şehire gidiyoruz sen adam toplamaya şimdiden başla. Göklere Saldıran."
Mu Lan yerde yatan ölü adama da cevabını verdikten sonra envanterini açtı ve orada bir yetenek kitabı kazandığını gördü. Şu an şaşkındı nasıl olduda yetenek kitabı kazanmıştı. Ve şansı yerlerde olmasına rağmen. Gözlerine inanmıyordu. Envanterini kapatıp açıyordu orada yetenek kitabı hâlâ duruyordu bu bir rüya değildi.
Yetenek kitabının üzerine geldiğinde ise kahkaha atmaya tekrar başlamıştı. Beng Zeng bile şaşırmıştı. Sonuçta Mu Lan böyle kahkaha atacak bir adam değildi.
"Hey Mu ne oluyor neden gülmeye başladın aniden."
"Beng ben gülmeyeyim de kim gülsün söyle. Yetenek kitabı kazanmışım üstelik sınıfımla uyumlu. Ve çok manyak bir kitap hemen okuyup sana göstericem şimdi. Bak ne yeteneği kazandım gözlerine inanamayacaksın."
[Yetenek Kitabı - Gölge Kurdu Okudunuz.]
[Yeni Yetenek Gölge Kurdu - Edinildi.]
[Gölge Kurdu - Özellikleri.]
Bu yeteneği kullandığınızda Gölge Kurdu çağırırsınız. Kurt öldüğünde veyahut çağırmayı bozduğunuzda yetenek mevcut ilerleme kaydeder. Kurt çağrılmış ise onu bozmadan yeni bir kurt çağıramazsınız.
Şu anki Gölge Kurdunuzun Özellikleri:
Seviye: 0
HP: 10
Saldırı Değeri: 1 - 1
Ekstra Yetenek: Henüz Öğrenilmedi.
Yetenek Bekleme Süresi: 10 Dakika
Yetenek Mevcut İlerleme: %0
"Hazır mısın Beng bak şimdi dikkatli izle. Kullanıyorummm."
"Hadi merakta bırakma beni çabuk göster şunu."
Tam o anda Mu Lan yeni yeteneğini kullanmıştı. Yerde bir Gölge Kurdu belirmişti. Patron canavara nazaran daha küçüktü ama verdiği his patron canavardaki hisle aynıydı.
"Hasss. Lan Mu birde bana diyordun seni şanslı die, sende ki şansa bak bende kurt istiom lan. Ben yeni bir yetenek kazanmadım onun yerine Gölge Kurt Dişi ile 10 bakır kazandım. Ahh nerede benim şansım."
"Puhahahaha. Şanslı değilim diyorsun ama o kazandığının ne olduğundan henüz haberdar değilsin. Onu sana ne kadar önemli olduğunu kanıtlayacağım şimdilik onu depoya koymaya gidelim ne dersin?"
"Lan ben hâlâ buradayım ne aranızda fısıltılı konuşuyorsunuz ben duymayayım die. Birde gülüyorsunuz pişkin pişkin o benim kurdumdu lan. 3 dakika kaldı sizi öldürmeme gözüme gözükmeseniz sizin için iyi olur bu."
"Aaaa. Sen henüz canlanmadın mı tüh. Birde bizi öldürecekmiş. Neyse sana bol şans. Bu arada sana benden bir tavsiye partindeki 29 kişiden bence korkmalısın. Önce onlar seni bulup öldürmezse gelip bizi öldürürsün."
Yerde yatan adamı görmezden geldikten sonra. Şehirin yolunu sevinçle tutmuşlardı. Bir yanında paladin Beng Zeng diğer yanında Gölge Kurdu artistik bir havayla yürüyorlardı ama Mu Lan kurdun çok dikkat çekeceği için onu hemen bozmuştu. Böylelikle yetenek ilerlemesi %0.1 olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tanrıya Meydan Okuyan Okçunun Doğuşu
Ficção CientíficaMu Lan intikamı sonucunda ölüp. Zamanda 20 yıl geriye gitmiştir. Geleceğin bilgisini elinde bulunduran Mu Lan. Şu anda 15 yaşına dönmüştü. Ve intikamını henüz tam olarak bitirmemişti. Bölümleri yeniden yazıp güncelliyorum, 17 Bölüm'e kadar güncellen...