27 - İksir

296 47 4
                                    


Tezgahı yaktıktan sonra envanterindeki cam şişeyi çıkarıp içini su ile dolduran Mu Lan tezgahın üzerine kaynaması için bırakmıştı. Ardından Sarıciğer otunu ve Pembeciğer otunu çıkardı. Su kaynadıktan sonra Sarıciğer otunu şişeye atıp 30 kere yavaşça sağa sola salladıktan sonra şişedeki suyun rengi sarıya dönmüştü ve şişe soğumuştu. Sarı rengin olduğunu gören Mu Lan hemen şişeyi tekrar kaynatmaya başladı. Sarı karışım kaynadıktan sonra Pembeciğer otunu karışımın içine koymuştu. Ve tekrar 30 kere sağa sola sallamaya başladı. Rengi git gide değişiyordu. Koyu bir turuncudan açık bir turuncuya doğru değişti.

[Ding!]

Başarı ile Başlangıç Seviye Patron Koruması İksiri ürettiniz.

Beng Zeng Mu Lan'ın elinde tuttuğu iksir şişesini görünce sormadan edemedi. Mu o yaptığın iksir ne işe yarayacak.

"Haha merak mı ettin. Öyleyse sana bakman için vereyim ne diyorsun. Birde bu daha başlangıç iksiri."

"Tamam bakayım."

[Eşya - Başlangıç Seviye Patron Koruması]

Patron canavarlardan alınan hasarı %5 azaltır.

Kullanıldığında. 1 Dakika Boyunca etkilidir.

Üretici: T*********

Eşyayı alan Beng Zeng şaşkınlıkla Mu Lan'a doğru bakıyordu. Hey Mu madem böyle bir şey yapabiliyordun Patron canavardan niye o kadar dayak yedik.

"Hahaha. Paramız vardı da biz mi yapmadık be Beng. Yoksa biliyorsun yapardım. Birde gereken malzemeleri de ben mi toplayacaktım. O da bize zaman kaybettirirdi. Neyse zenginliğe giden ilk adımımızı attık. Ne diyorsun."

"Harika diyorum. Başka ne diyebilirim. Kaç bakırdan satacağız bunu. Bir fikrin var mı? Eminim vardır. Böyle bir günde 1 altın kazanacağız dedinde sana inanmalıydım."

"Tabi ki tanesini 50 bakırdan satacağız. Onlar sadece başlangıç aşaması. Orta düzey ve ileri düzey iksir üretebilirsem sen o zaman gör. Birde daha henüz elbise ile başlığın özellikleri tetiklenirse ileri düzeyde 1 tane yerine 2 tane birden. İleri düzey oluşturmuş olacağız."

Beng Zeng Mu Lan ile konuşurken Mu Lan hemen ikinci üretimi için malzemeleri kaynatmaya başlamıştı.

"Orta düzey ile ileri düzeyin ne gibi farkı var. Onları kaç bakırdan satacağız?"

"Orta düzey iksir patrondan alınan hasarı %10 azaltırken 1 buçuk dakika kadar etkili. İleri düzey ise %20 hasar azaltırken 2 dakika kadar etkili. Başlangıç düzeyi iksir 50 bakırken orta seviye iksir ise 2 Gümüş eder. İleri seviye ise tamı tamına 5 gümüşe satacağız."

"Hasss. Ne dediğini duyuyor musun Mu. 50 bakır, 5 gümüş, 1 altın 2 gümüş 80 bakır. Elim ayağıma dolandı toplama bile yapamadım doğru düzgün. Neyse 1 altını kazanalımda şu güzel gürzümü nasıl alacaksın bakalım."

"Hahaha. Tabii ki. Sana öyle bir gürz alacağım ki. Gürzünü görenler diyecek şunun gürzüne bak nasılda büyük ve ihtişamlı. Aman allahım keşke benimde gürzüm olsa diyecekler. Ve üstelik o parıltısı tam hayalimdeki gürz. Benim olsada sağa sola sallayıp savursam."

[Ding!]

Başarı ile Başlangıç Seviye Patron Koruması İksiri x2 ürettiniz.

Bu sefer 2 tane ürettim. Görüyor musun. Bende de biraz şans var. Ama keşke ileri düzey üretebilseydim.

"Hey Mu seni izlerken bende biraz sıkıldım. Bütün işi sen yapıyorsun. Ben anca besleniyorum senden. Yok mu bana bir işin. Daha hızlı kazanalım altınları."

"Haha olmaz mı be. Ürettiğim iksirleri gidip pazar yerinde sana söylediğim fiyattan satışa koy. Kazanılan para ile de. İstediğim otlardan ve cam şişeden al. Biliyorsun. Ve böylelikle biraz vakit kazanırken para kazanacağız. Ardından sanada pasif bir şeyler öğretiriz sende benle beraberken iksir de yapabilirsin ya da ne bileyim. El işçiliği falan. Bir şeyler buluruz."

[Ding!]

Başarı ile İleri Seviye Patron Koruması İksiri x2 ürettiniz.

"Hahahaha. Şans tanrıları benim yanımda. Buradan o tanrılara teşekkürlerimi sunuyorum.

İki şişeden 4 iksir ürettim. Ve üstüne üstlük 2 tanesi ileri seviye iksir. Buna ne diyorsun."

"Şans Tanrılarına teşekkürlerimi sunuyorum o zaman. Umarım yakında banada görünürler."

"Tamam al şu 4 iksiri de hemen gidip satışa koymaya başla. Ardından gerekli malzemeleri alıp gel. Ben burada biraz daha kaynatacağım."

İksirleri alan Beng Zeng sevinçle pazar yeri satıcısına gitmek için odadan çıkmıştı. Mu Lan ise kaynatmaya kaldığı yerden devam ediyordu.

Beng Zeng'in alt katta yalnız inmiş olduğunu görünce şaşırmışlardı buraya iki kişi gelmişlerdi biri şimdiden ayrılıyordu ama bu onları alakadar etmiyordu isteyen istediğini yapabilirdi sonuçta. Çok fazla aldırış etmeden hemen önlerindeki biraları yudumlayıp yemeklerini yemeye geri döndüler.

Tanrıya Meydan Okuyan Okçunun DoğuşuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin