46 - Rosenber

303 43 3
                                    

"Tabii ki demirciliğin basit bir iş olmadığını biliyoruz, demircilik onurlu bir meslektir. Sayısız düşmanla mücadele etmemiz için kendimizi savunmamız için ailemizi savunmamız için ülkemizi savunmamız için çeşitli zırhlar silahlar dövüyorsunuz. Bundan onurlu bir meslek olamaz."

"Hohoho, evlat ağzın gerçekten iyi laf yapıyor, şu anda beni ikna ettiniz, pekala şimdi demirciliği kim öğrenmek istiyordu bu yanındaki arkadaşın mı? Pek fazla sesi çıkmasada bakalım. Bana basit bir kısa kılıç yapabilirse demirciliğimi öğreteceğim. Basit kısa kılıç konusunda yardımda bulunmayacağım."

Ding!

[Cüce Demirci Rosenber'i demirciliği öğretme konusunda ikna ettiniz. ]

Sizden ona kendisi için Basit Kısa Kılıç dövmenizi istiyor. Ve bu konuda size hiç yardımda bulunmayacak eğer Basit Kısa Kılıç'ı dövmekte başarılı olursanız, kendi demirciliğini size öğretecek.

[Görev Başarılı]

Rosenber'in demirciliğini öğrenmeye hak kazanacaksınız.

[Görev Başarısız]

Rosenber'in size demirciliğini öğretmeyecek, ve üstelik hoş karşılanmayacaksınız.

"Hey Mu, bu herif bana Basit Kısa Kılıç dövmemi istiyor. Başarısızlık durumunda beni buralarda görmeyi katiyen istemiyor, ne yapıcam ben demirciliği hiç bilmiyorum. Bana yol göster."

"Sakin ol ya Beng, Basit Kısa Kılıç'ı dövmek o kadar da zor değil, sadece benim söylediğim talimatları izle halledersin anlaştık mı?"

"Anlaştık."

Rosenber Beng Zeng'e bakarak eee hadi ne duruyorsun, Basit Kılıç dövmeye başlayacak mısın? Akşama kadar bekleyecek miyiz? İşim gücüm var eğer dövmeyeceksen beni oyalama.

Beng Zeng, Rosenber'e bakarak "Başlıyorum şimdi." dedi. Ve ardından Mu Lan'a hemen fısıltı gönderdi.

"Mu bu ihtiyarda amma aceleci çıktı, hani sabır işiydi bu?"

Mu Lan böyle bir şey olacağı için tetikte bekliyordu. "Öyle sabır işi bu meslek, ama senide test etmek için acele ediyor, acele edersen birazcık yanılma yolun olduğu için bu şekilde davranması olası. Şimdi Basit Kısa Kılıç yapacaktık değil mi, öncelikle cevheri eritmeye başlaman lazım. Bak demircinin hemen sağ tarafında cevherler var görüyor musun? Onlardan bir tanesini al ardından o cevheri tutacak maşaya kıstır. Ve demircinin ocağındaki yüksek ateşe doğru götür ki cevher biraz ısınsın böylece cevheri iyice dövebil. Yaklaşık 1 dakika kadar bir süre ateşte tut. Ardından çıkar ve balyoz ile vurmaya başla. 15-20 kere vurduktan sonra suya sok ve tekrar 15-20 kez vurmaya başla kısa kılıç şeklini vermeye başla. Ardından sana vermiş olduğu görev yapılmış olacak bu kadar basit."

"Pekala."

"Beng Zeng, Mu Lan'ın söylemiş olduğu her şeyi harfiyen yerine getiriyordu. Demirci ise olayı izliyordu, hiç tüyo vermemesine rağmen sanki karşısında deneyimli bir demirci duruyormuş gibi hissetmişti, sonuçta ona bu bilgileri Mu Lan'ın fısıltı yoluyla verdiğini bilmiyordu."

Ding!

[Başarı İle Basit Kısa Kılıç dövdünüz.]

Görevinizi başarıyla tamamladınız. Rosenber size umutla bakıyor, ve size kendi demirciliğini öğretmek istiyor.

"Vayy, yıllar sonra sonunda birisi hiç bir tüyo almadan demirciliği hissederek karşımda bir kılıç dövdü. Sana benim demircilik sanatımı öğreteceğim. Bu sanatta ustalaştığın vakit, işde o zaman demirciliğin gerçek sırrını öğrenmiş olacaksın, var mısın demirciliğimi öğrenmeye."

Beng Zeng sakince Rosenber'i yanıtladı. "Tabii ki, usta. Bu yolda bana rehberlik etmenizi dört gözle bekliyorum."

Rosenber keyifli bir şekilde Mu Lan'a döndü ve sen senden simyacılık ustalığı seziyorum, doğru muyum? Sezgilerim konusunda hiç yanılmam dedi.

Beng Zeng şaşkındı demirci ustası Mu Lan'ın simyacı olduğunu nasıl birden bire anlamıştı, ve üstelik bu konuda hiç bahsetmemişken? Mu Lan nasıl bildiği konusunda az biraz fikri vardı, ama bunu öyle ulu orta yerde konuşmazdı. Hesapları şu anda izleniliyor mu pek emin değildi.

"Evet, simyacılığı öğrenmiştim, sezgileriniz gerçekten kuvvetli benim simyacı olduğumu nasıl anladınız?"

Rosenber burnunu biraz sıvazlayarak, tabii ki anlayacağım, benim kardeşimde bir simyacı ve tıpkı onun gibi kokuyorsun. Sanırım yakın zamanlarda otlarla haşır neşir oldun. Bahahaha.

"Burnunuz gerçekten iyi koku alıyormuş, yakın zamanda iksir ürettiğimi bile tahmin ettiniz, pekala kardeşinizi nasıl bulabilirim acaba ondan bir kaç ot alsam kardeşinize faydam dokunsa? Sizde benim kardeşime faydada dokunuyorsunuz onun eti sizin kemiği benim dilediğiniz gibi çalıştırabilirsiniz, çalışmak istemezse dövmeniz serbest hahaha."

"Bahahaha, mizahını gerçekten sevdim, kardeşimle iyi anlaşacağınızı varsayıyorum. Kardeşimin dükkanı buradan iki sokak aşağıda, dükkanın önünde kendi yetiştirdiği bitkileri görürsün zaten, işte orası. Bende şu hergeleye demirciliği öğreteyim."

"Mu, beni bu herifle yalnız mı bırakıyorsun, hani biz kardeştik. Yazıklar olsun."

"Aaaa, olur mu öyle bir şey, demirciliği öğrenmen için bırakıyorum, hadi ben kaçtım."

Hadi görüşürüz.

Tanrıya Meydan Okuyan Okçunun DoğuşuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin