Beng Zeng Mu Lan'a kafasına takıldığı soruyu sormaya çekinmemişti, "Sence bu aldığımız yeni çocuklar şirkete ne gibi bir fayda sağlayacak."
Mu, aldıkları yeni çocukların şirkete ne gibi bir fayda sağlayacağını biliyordu bu nedenle oldukça hayalperest gençleri işe almıştı. "Hayalperest gençler şirketimize yeni bakış açıları getirirler ve yenilikçi fikirler üretebilirler. Bu nedenle hayalperest gençler hem işlerini severek yaparlar hemde yeni fikirler üretmede oldukça iyidirler, yani şirketimizin gezegen yeşillendirme çalışmaları çok uzun sürmeyecektir."
Beng Zeng, Mu Lan'ın bütün bunları nasıl planladığını anlamıyordu. Sonuçta gelecekten geldiğini biliyordu ama yine de ona bu olay oldukça garip ve bir o kadar da heyecan verici geliyordu.
Beng şirket konusunda yeterince meraklı olsa da oynayacakları oyun için de bir o kadar heyecanlıydı sonuçta artık bir hayali vardı. "Peki Mu oyuna ne zaman giriyoruz, bir an önce motorsiklet yapmam lazım."
Mu Lan'da oyuna girme konusunda oldukça heyecanlıydı sonuçta o da yapabilecek bir şey bulmuştu oyunda. "Ne bekliyoruz girelim, şirket için biraz para kazanmamız lazım öyle değil mi?"
İkili hiç vakit kaybetmeden oyuna girdiler. Mu Lan şirket için yeni para kazanma yöntemleri bulmak için Efsanevi Kitabı incelemeye başlamıştı, diğer yandan Beng Zeng ise aklındaki motor için demircilik seviyesini olabildiğince yükseltmeye çalışıyordu.
Çok geçmeden Mu Lan şu anda Kıtada etkin olan Buzun Hükmü için bir iksir tarifi bulmuştu, lakin yapacağı iksir hem avantaj hem de dezavantaj sağlıyordu, ama bu Mu Lan iksiri kullanmayacağı için onu bağlayan bir şey olmayacaktı. Bu nedenle hemen kitaptaki iksirin tarifine baktı.
[Dayanıklılık Canavar İksiri - Diriltme]
Hey sen canavarlardan çok mu hasar alıyorsun, merak etme burada ben devreye giriyorum uzun bir araştırmamın sonucu canavarlardan aldığım hasarı minimuma düşürdüm. Nasıl mı yaptım hehe sen bilmek istiyorsun. Pekala sana tarifi vereceğim küçük.
Herhangi bir canavardan herhangi bir eşya, bu neden mi önemli çünkü canavardan alacağın hasarı azaltacaksın öyle değil mi hehe. Sonrasında şimdi sana ne bitkisi lazım ki, ah sarı bir bitkiydi adı neydi ki sarıçiçek mi sarıpapatya mı heh sarıçiçek olması lazım sarıpapatya kullanırsan ne olur bilmem hehe istersen dene karışmam ve son olarakta bir dokunuş gerçekleştirmen lazım bu sayede iksirin süresini olabildiğince uzatacaksın. Neydi ki o son şey, ah buldum tavşan kanı lazımdı evet ondan lazım. Şimdi bütün bunlara sahipsen nasıl kaynatacağın kısma geçelim öyle değil mi?
Öncelikle herhangi bir canavardan herhangi bir parçan var değil mi bunu toz haline getir, ardından bu tozu kaynatacağın şişenin içine koy, sonrasında ise şişeyi yavaş yavaş kaynatmaya başlarken tavşan kanını dök şişedeki sıvının rengi siyaha yakın kırmızı olduğunda ise şu sarıçiçekten at içine. Bütün mesela bu küçük sıvının rengi koyu kırmızıdan açık kırmızıya dönecektir eğer dönmezse yanlış yapmışsındır, tekrar yap.
Mu Lan tarifi olabildiğince detaylı okuyup anladıktan sonra hemen, Rosemaria'nın dükkanının yerine gitti, sonuçta alacağı sarıçiçekten Rosemaria'da olmasını umuyordu, yoksa bile pazaryerinden alacaktı.
Mu Lan dükkana girer girmez hemen etrafa bakındı Rosemaria orada gözükmüyordu bu nedenle orada seslendi. "Merhaba, Rosemaria burada mısın?"
Bir kaç dakika geçtikten sonra Rosemaria tezgahın arkasındaki kapıdan içeri doğru girdi. "Geldim. Usta size nasıl yardımcı olabilirim."
"Sende sarıçiçek ve sarıpapatya var mı? Yeni bir iksir üzerinde çalışıyordum da."
Rosemaria Ustası'nın isteğini gözardı edemezdi, bu nedenle dükkanı olabildiğince arayıp istediği çiçekleri bulmuştu. "Ne kadar alacaksınız usta?"
"Sende ne kadar var? Mümkünse hepsini almak istiyorum."
Rosemaria bitkileri sayıp hemen cevabı verdi. "100 adet sarıçiçek 150 adet sarıpapatya var, Usta. Bunların toplam fiyatı 25 gümüş tutuyor."
Mu Lan ikinci kez düşünmeden 25 gümüşü direkt verip bitkileri aldı. "Tekrar görüşürüz Rosemaria, umarım yeni iksirler yapıyorsundur."
"Teşekkürler Usta, sayenizde çok daha iyi sonuçlar elde ediyorum tekrar görüşürüz."
Mu Lan, dükkandan çıkıp olabildiğince şişe almak için Wayne'nin yanına gitmeye ardından en ucuz canavar malzemesi ve tavşan kanı almak için ışınlanma yerine geldi. Aklında çok güzel planları vardı, bu planlarını olabildiğince erkenden hayata geçirmeyi düşünüyordu. Bu nedenle hiç düşünmeden ışınlandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tanrıya Meydan Okuyan Okçunun Doğuşu
Science-FictionMu Lan intikamı sonucunda ölüp. Zamanda 20 yıl geriye gitmiştir. Geleceğin bilgisini elinde bulunduran Mu Lan. Şu anda 15 yaşına dönmüştü. Ve intikamını henüz tam olarak bitirmemişti. Bölümleri yeniden yazıp güncelliyorum, 17 Bölüm'e kadar güncellen...