6 - Oyuna Girmek

487 63 2
                                    

Mu Lan ile Beng Zeng evin bahçesinde birbirlerine öğrendikleri teknikleri uyguluyorlardı. Birbirleri ile bir kaç hamle değiş tokuş yapıyorlardı.

Mu Lan, Beng Zerg'in yaptığı şeyi asla unutmamıştı. Beng Zeng sayesinde yaşayabilmişti. Ama bu hayatında Beng Zeng'in başına öyle bir olay gelmesini asla istemiyordu. Bu nedenle kendisiyle beraber Beng Zeng'i de güçlendirmeye ikna etmişti.

Akşama kadar bahçede çalışan Mu Lan ile Beng Zeng oldukça yorulmuşlardı, eve girip duşlarını alıp yataklarına yattılar.

Sabah saat 5 de alarmın çalması ile kalktılar, yüzlerini yıkayıp yemeklerini yedikten sonra. 10 Kilometre koşmak için parka gittiler akabinde koşmaya başladılar. Düne kıyasla çabuk yorulmuyorlardı. Çalıştıkları teknikler sayesinde 1 günde bile güçlenmiş hissediyorlardı. Enerjileri düne oranla daha artmıştı. Spor yapmak onları çok daha iyi hissettirmeye başlamıştı sonunda.

Koşarken oyun hakkında konuşmayı da ihmal etmiyorlardı. "Mu, oyunun açılmasına son 1 gün kaldı. Sonunda oyunu oynayabileceğiz."

Mu Lan ise bunları Beng Zeng ile konuşabildiği için kendini çok mutlu hissediyordu. O herifin kafasını patlatması sayesinde geçmişe döneceğini bilseydi o herifin kafasını çoktan patlatırdı. Bütün bu mucizeler ona ikinci bir şans vermişti.

Koşmalarını bitirdikten sonra, eve dönüp duş alıp tekrar okula gitmişlerdi. Şu anda özgüvenle yürüyorlardı. Önceki havalarından eser yoktu, adeta bitirim ikiliydiler.

Bu sefer okulda uyuya kalmamışlardı. Dünkü yorgunluklarının yerini enerji almıştı. Şu anda acayip enerji dolu hissediyorlardı. Derslerini itina ile dinlediler. Mu Lan ise gelecekten gelen bilgileri elinde bulundurduğu için daha avantajlıydı. Öğretmenin işlediği konuları daha çabuk anlayabiliyordu.

Derslerini işleyip eve geri döndüklerinde çalışmaya kaldıkları yerden devam ediyorlardı. Boş zamanlarında sürekli çalışmaya adamışlardı kendilerini. Oyunun açılmasına son 1 günleri kalmıştı, ve Mu Lan ile Beng Zeng çalışmaya devam ediyorlardı. Çalışmak günlük rutinleri olmuştu.

Mu Lan ile Beng Zeng para konusunu da konuşmaya başlamışlardı. Sonuçta ailelerinden bir yere kadar yardım alabilirlerdi. Geleceğin bilgisine sahip olan Mu Lan para konusunda sıkıntı çekmeyeceğini biliyordu.

Sonuçta gelecekten geçmişe gelmişti. Bir çok yöntemi vardı. İlk olarak oyunda eşya satışı yapmak, oyun parası takaslamak. Bunlar oyunda acayip zor kazanıldığı için bu iki yöntemle acayip paralar kazanabilirdi. Para kazanmak için, başka yöntemleri de vardı. Ama bu iki yöntem en zevkli olanlarıydı. Bu konuda ise bayağı bilgiliydi.

Beng Zeng ile para yöntemini konuştuktan sonra. Akşam vakti gelmişti, duş alıp yattılar. Sabah olduğunda ise günlük rutinlerine devam ettirmişlerdi.

Okula gidip geldiklerinde ise acayip mutlu hissediyorlardı. Çünkü oyunun açılmasına 5 saat kalmıştı.

Mu Lan ile Beng Zeng oyunun açılmasına 5 saat kaldığı için vücutlarını geliştirmeye devam ediyorlardı. Bahçede birbirleri ile değiş tokuş yapmaya devam ediyorlardı, ama kazanan hep Mu Lan oluyordu. Beng Zeng ise Mu Lan'ı çok iyi bir rakip olarak görüyordu.

4 buçuk saat çalıştıktan sonra içeri girip duş almayı ihmal etmemişlerdi.

Oyunun açılmasına tam 10 dakika kalmıştı.

Beng Zeng'le kasklarını takmak için yataklarına yattılar. Kaskları sayesinde hem konuşabiliyorlardı hemde birbirlerine yazabiliyorlardı. Kaskları çok özellikliydi.

Beng Zeng, Mu Lan'a kask ile konuşmaya başladı. "Mu, umarım aynı bölgede başlarız."

Mu Lan hemen cevap verdi. "Aynı bölgede başlamasak bile ne yapacağımızı biliyorsun. Gidip eğitmenlerin eğitimini tamamlamamız lazım. Fazladan istatistik almamız için onları yapmalıyız. Bu sadece ilk seviyelerde olan bir özellik. Eğitim ne kadar zor olursa olsun onu yapmalıyız."

Beng Zeng tamam Mu dedikten sonra oyuna başlamaları için kalan saniyeleri görüyordu.

Oyunun açılmasına kalan süre: 8 saniye

Oyunun açılmasına kalan süre: 3 saniye

Oyunun açılmasına kalan süre: 1 saniye

Oyunun açılma butonlarını gördükleri gibi tıklayan Mu Lan ile Beng Zeng direkt oyuna girmişlerdi.

[Oyuna giriş yaptığınız bölge Farevell Şehri]

Mu Lan şu anda Farevell şehrinde oyuna giriş yapmıştı. Etrafını saran binlerce oyuncu vardı. Oyunun haritası o kadar büyüktü ki. Başlangıç şehirleri için milyonlarca insanı farklı farklı yerlere dağıtmıştı.

Mu Lan çok geçmeden arkadaşlık isteği gönderme yerine basıp "Kelle Avcısı" diye aratıp. Arkadaşlık isteği gönderdi.

Arkadaşlık isteğini kabul eden Beng Zeng hemen fısıltı yolladı.

"Mu, hangi bölgede doğdun. Ben Yeşil Fare Şehrinde doğdum."

Mu Lan hemen Beng Zeng'e cevap verdi "Ben Farevell Şehrinde doğdum. İstatistiklerini defansa verdin mi? Öncelikle istatistiklerini defansa vermek sonrasında gidip eğitimleri bitirmek. Bende buradaki eğitimleri bitireceğim. Bütün eğitimleri bitirirsen herhangi bir şehre 1 kereliğine ışınlanma hakkı kazanıyorsun. Kazandıktan sonra Farevell şehrine ışınlan. Bende buradaki eğitimleri bitirip. Sana bir karşılama töreni hazırlayayım."

Tamamdır Mu, diye fısıltıyı alan Mu Lan. Karakter penceresini açmıştı. Sonuçta o da istatistik verecekti. Yeni başlayan bütün karakterlere +10 istatistik puanı veriliyordu.

Ding!

Karakter İsmi: Tanrı Katili

Seviye: 0

Başlık: Yok

Uzmanlık: Yok

Ün: 0

HP: 80

MP: 40

+Güç: 1

+Zeka: 1

+Çeviklik: 1

+Defans: 1

Şans: 0

Saldırı Değeri: 2-2

Kritik Oranı: %0

Büyü Direnci:

Ateş: 0% Su: 0%

Toprak: 0% Kara Büyü: 0%

Fiziksel Direnç:

Savunma: 10

Zırh: 1

İstatistik penceresini gören Mu Lan hiç düşünceden bütün puanları çevikliğe verdi. Şu anda çeviklik 11 puana ulaşmıştı. Bu ona ileride baya yardımcı olacaktı. Hem kaçınma konusunda diğer insanlardan daha hızlı olacaktı. Hemde kritik oranını arttıracaktı. Sonuçta ana savunmayı Beng Zeng sağlayacaktı.

Tanrıya Meydan Okuyan Okçunun DoğuşuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin