Mu Lan başarı ile güç iksiri üretmişti, ama ürettiği Güç İksiri Dakika olduğu için Rosemaria'nın nasıl bir tepki vereceğini cidden kestiremiyordu.
Çok geçmeden Rosemaria'ya iksiri uzattı ve Rosemaria'nın gözleri adeta parlıyordu. Karşısındaki kişinin böyle bir iksiri yapabileceğini hiç düşünmüyordu. Bu sanki bir mucizeydi, yıllarca iksirin yapımını denemesine rağmen böyle bir iksiri üretemeyi başaramamıştı, ve karşısındaki kişi ona üreteceği iksirin bir üst modelini sunmuştu resmen.
"Öhöm, Tanrı Katili sakıncası yoksa bu iksirin yapımını bana da öğretebilir misin? Senin iksiri yapımını izledim ama, çok komplike geldi. Dükkanımda satmak ve avcıların daha güçlü olmasını sağlamak istiyorum, ve senin ürünün gerçekten avlanma süresini artırıyor, yardımcı olursan satılan her iksirden sana komisyon vereceğim. Ve unutmadan size rastgele bir iksir tarifi verecektim ama bu başarınızı gördükten sonra dilediğiniz bir tarif var mı? Eğer bende varsa onu sizin için verebilirim."
Mu Lan Rosemaria'nın davranışlarının aniden kibar olmasına şaşırmıştı, ve üstelik istediği bir iksir tarifini vereceğini söylemişti. Şans cidden bu sefer Mu Lan'ın yanındaydı, ne tür bir iksir tarifi istemeliydi. Bu yolda ona yardım edecek bir tarif olsaydı çok harika olurdu, derin düşüncelere dalıp önceki hayatında hatırladığı bir tarif aklına geldi. Ve o tarif sunucuda bir kişide olan bir tarifti yani efsanevi bir tarif olmalıydı. Eğer önünde duran Rosemaria da böyle bir tarif varsa hiç tereddüt etmeden almak en iyis olurdu.
"Elbette senin gibi güzel bir bayana yardımcı olmak boynumuzun borcudur, ayrıyetten sende Diriltme Tarifi var mı?"
Rosemaria'nın şaşkın gözlerle Mu Lan'a bakarak konuşmaya başladı.
"Diriltme tarifini, sen nereden biliyorsun? Böyle bir bilgiyi nereden aldın? O yasaklı bir tariftir, her kim diriltmeyi bilirse sonuçlarına katlanmak zorunda kalır. Ama sen yinede bu tarifi istiyor musun?"
Mu Lan sakin bir tonda konuşmaya başladı. "Biz simyacılar hiçbir şeyden korkmayız, korksaydık simyayı icat etmezdik. Lanet sadece bu işin tadı tuzudur, bizim daha büyük emeller başarmamız dünyamızın kurtuluşu demektir."
Mu Lan'ın konuşması Rosemaria'yı derinden etkilemişti.
"Simyayı hiç bu şekilde düşünmemiştim. Bu tarif ailemizin tabusuydu, uzun zamandır kimse böyle bir tarifi kullanmasın diye onu saklamıştık, ama sen benim gözümü açtın yıllardır bu tariften kurtulmak istiyorduk, ama ne yaparsak yapalım tariften kurtulamıyorduk, kötü insanların eline geçmesinide istemiyorduk ama bugün bunlar geride kaldı. Burada bekle sana tarifi getireceğim."
Mu Lan böyle kolay bir şekilde diriltme tarifini alacağını cidden aklına getiremiyordu, önceki hayatında bu kadar kolay bir şekilde elde edildiğini bilseydi, deliye dönerdi.
Rosemaria'nın gelmesini beklerken Mu Lan geçmiş hayatında başına gelenleri nasıl intikam alacağını düşünmeye başlamıştı.
'Xen Zu, Madin Yogra görün bakın sizden nasıl intikam alacağım, yarın ilk işimiz sizi devirmek için bir şirket açmak olacak, merak etmeyin sizi nasıl deviriyorum çok keyifle izlemenizi sağlayacağım...'
Mu Lan intikam planını derinlemesine düşünürken Rosemaria elinde bir kitapla Mu Lan'a doğru geliyordu.
Mu Lan birazcık şaşkındı, Diriltme Tarifi tek sayfalık bir tarif değil mi? Neden kitap getiriyor ki? Önceki hayatında bu tarifin sadece bir kişide olduğunu biliyordu, ve onun serveti ölçülemiyordu bile, böyle bir şeyi bu kadar kolayca elde edeceğini hiç tahmin etmiyordu.
Rosemaria, Mu Lan'a yaklaşıp işte aradığın tarif. Umarım dünyamızın kurtuluşunda büyük yardımın dokunur.
Ding!
[Efsanevi Yetenek Diriltme Elde edildi.]
Yıllar yıllar önce yüzden fazla kişi bir araya gelerek simyanın derinlerine inmişlerdi, ve en derinlere inene kadar araştırmalarını bu kitapta topladılar simyanın en derinlerine inildiğinde ise diriltmenin mümkün olduğu anlamışlardı, böyle bir şeyin çok tehlikeli olduğuna inanan kişiler bu yeteneği yok etmek istemişlerdi, lakin aralarından bir kişi kitabı çalıp sırra kadem basmıştı, kitabın dünyanın geleceği olduğuna inandığı için kitabı uygun birisine miras bırakmak için diyar diyar gezmişti sonunda sakin bir yer bulup kitabı oraya saklamıştı, lakin hiç kimse kitabın nerede olduğunu bilmiyordu.
Her kim bu kitabı kullanırsa, büyük güç ve büyük ceza ile karşılaşır. Bu kitapta çeşitli sırlar yatıyor, bu kitabı öğrenmek istiyor musun?
Evet / Hayır
Mu Lan hiç tereddüt etmeden evet'e basmıştı. Sonuçta bu dünyadaki ceza ona etki etse bile etkisiz olacağını bildiği için korkmadan her şeyi yapabilirmiş gibi hissediyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tanrıya Meydan Okuyan Okçunun Doğuşu
Science-FictionMu Lan intikamı sonucunda ölüp. Zamanda 20 yıl geriye gitmiştir. Geleceğin bilgisini elinde bulunduran Mu Lan. Şu anda 15 yaşına dönmüştü. Ve intikamını henüz tam olarak bitirmemişti. Bölümleri yeniden yazıp güncelliyorum, 17 Bölüm'e kadar güncellen...