25🕚Bileklik

4.1K 349 615
                                    

Multimedya:Felix💙

3 Gün Sonra...

"Müsait misiniz Mi Roo Hanım? İşiniz bitti mi?"

Çoktan işim bitmiş, yatağımın üzerinde bağdaş kurmuş saçlarımı tarıyordum bile. Hemen Yunho'ya yüzümde oluşan gülümsemeyle birlikte cevap verdim.

"Bitti Yunho, bitti. Aralayabilirsin perdeyi. Ayrıca sana kaç kere söyleyeceğim. Hanım kelimesini kaldır ortadan."

Yunho, odanın tam ortasına boydan boya çekilen perdeyi hafif araladı.

Kendisine ait olan yatağa boylu boyunca uzanıp dirseğini yastığına, elini de çenesine dayadı. Gülümsedi.

"Tamam, sen nasıl istersen."

Tek katlı minik ama lüks bir evim vardı. Tam istediğim gibiydi. Yunho Jongho ve diğer özel korumalarımla birlikte bu eve yerleştik.

İlk gün, önce Yunho'ya eski evimden eşyalarımı almam gerektiğini ancak bu konuda oldukça zorlanabileceğimi söylemiştim.

Beni anlayışla karşıladı. Her türlü ihtimale karşılık güvenlik amaçlı önce orayı en ince detayına kadar inceletip korumalar yerleştirdi. Güvenlik önlemi aldıktan sonra benimle birlikte geleceğini söyledi.

O eve girerken, evdeyken ve evden ayrılırken yaşadığım duyguların tarifi imkânsızdı. Eşyalarımı ve bana hatıra olarak kalan Min Jung'un eşyalarını, gerekli gereksiz her şeyi korumalarım yardımıyla da kısa süre içerisinde yeni evime taşıdık.

Baş korumam Yunho her anlamda yanımda oldu. Her bir köşesinde ayrı bir anı olan evimde geçirdiğim müddet boyunca duygusal olarak bana hep destek oldu. Ayağa kaldırdı. Güldürmeye çalıştı.

İlk günün gecesinde bir şok yaşadım. Yunho baş korumam olduğu için asla yanımdan ayrılamayacağını söylerken elbette ki şaka yapmıyormuş. Odamda da beni yalnız bırakmayacağını söylediğinde suratımın anında aldığı garip ifadeyi aynadan gördüğüm kadarıyla ben bile asla unutamayacağım.

O gün Yunho da çok gülüp bana detaylı bir şekilde yapacağı işlemleri anlattı. Bunun üzerine ikinci günde odanın ortasına duvar boyunca boydan boya delikler açıp bir demir yerleştirdi. Ardından bu demire ölçüsü tamı tamına uyan bir perde astı.

Odaya tekli bir yatak daha yerleştirildi. Yunho orada yatıyor. Ayrıca geceleri perdeyi hafif aralayıp beni görebileceği bir şekle getiriyor.

Jongho ile yer değiştirip uyuyorlar. Ancak geceleri Yunho uyuyup Jongho odamın önünde nöbet tutuyor ve sabah olduğunda da Jongho uykuya çekiliyor. Biri uyurken biri uyanık kalıyor.

İkisi de çoğunlukla tilki uykusunda oluyor. En ufacık bir sese dahi uyanıp gözlerini aralıyorlar.

Yine onlarla geçirdiğim ikinci günde yeni evimin güvenlik sistemi sahibi olduğum AES tarafından yapıldı.

Tüm camlara ve eve giriş yapılan kapılara ayrı bir sistem kuruldu.

Bu sistem etkin hâle getirildikten sonra camlara ya da kapıya dokunan olursa vücuduna almış olduğu elektrik şokuyla anında çarpılır.

Sistemi etkinleştirip kapatmak da çok kolay. Yunho, Jongho ve benim telefonumda tek tuşa basmak bunun için yeterli oluyor.

Bu sistemi gerekli olan zamanlarda etkin hâle getirip özel korumalarımızı haberdar ediyor ve ona göre önlem almalarını sağlıyoruz.

Üçüncü günümüzde artık tamamen toparlandık ve birbirimize alışmaya başladık. Bu süre boyunca devamlı Ae Ran ile görüşsem de Felix bana kızgın olduğu için bir kere bile aramadı.

Beni Bırakma // Lee Felix(✓)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin