8 years ago

3.4K 168 7
                                    

30. Prosinec 2009

Žádná noc pro mě nebyla tak krásná, jako ta dnešní. Možná je to proto, že je to moje první noc bez chladné a špinavé ulice a popelnic, ale s čistou měkoučkou postelí a s nadýchanými polštáři. Byl jsem vyděšený, když se ke mně ten vysoký tmavovlasý kluk přiblížil, čekal jsem, že mě uhodí, nebo mě zatahá za moje heboučká tygří ouška, ale to on neudělal, pohladil mě a odnesl mě do svého velkého domu. Jako devítileté vystrašené kotě jsem nemohl vědět, co všechno mě v jeho domě čeká, moc dobře jsem poznal, jak se lidé k hybridům chovají, ale to jediné, co na mě čekalo, bylo teplo, čistota a maximální starost toho tmavovláska. On se tuhle noc stal mojí spásou- Kim Seokjin.

„Ahoj, prcku." osloví vysoký mladík malého chlapce s dlouhým pruhovaným ocáskem a tygřími oušky s krémovou barvou, stejně, jako jsou jeho vlásky. Ten se jen přikrčí, stále je trochu plachý, i když mu mladík projevil maximální podporu.

„A-Ahoj, Jine." vykoktá a pokusí se o úsměv. Seokjin se posadí vedle něj a nahlédne do chlapcova zápisníku.

„Copak děláš? Píšeš si deník?"

„Uhm," přikývne na souhlas malý tygří hybrid a nechá svého přítele, aby nahlédl a něco si přečetl.

„Ou, píšeš tam o mě," Seokjin si deník vezme a očima přeskakuje mezi řádky, nakonec se na chlapce mile usměje, „oh, jsem rád, že se ti tady líbí, ale bude to tady ještě lepší, až sem přivedu další hybridy." Chlapec zvedne ouška a zaskočeně pohlédne na Jina.

„Bude nás tady víc?"

„Přesně tak, je jasné, že nezachráním všechny hybridy, ale chci alespoň zachránit takové vzácné druhy, jako jsi ty." Usměje se Seokjin a ukazováčkem pohladí chlapce po nosíku.

Nečekal, že takový malý tygřík by v něm probudil jakousi spící lásku k hybridům, najednou má takovou chuť posbírat každého a dát jim lásku, to naštěstí nebude takový problém. Seokjin je hodně bohatý, každý ho zná jako syna toho nejbohatšího podnikatele v celém Soulu a teď by ho znali, jako milovníka a chovatele vzácných druhů hybridů.

„Ale mě budeš mít nejraději, že jo?" optá se opatrně chlapec a zvedne hlavu tak, aby na Jina dobře viděl. Usměje se a pohladí ho po krémových vláskách.

„To víš, že jo, jsi můj první hybrid, takže budeš můj oblíbenec...um, to mi připomíná, že jsem ti ještě nedal jméno, když ty žádné nemáš." Chlapec vzhlédne a vyčkává, co z něj vypadne.

„Taehyung." Hoch s úsměvem přikývne, Jin ho pohladí po tvářičce, která se lehce začervená.


Začala jsem tedy s novým příběhem 😊💜

Řekla jsem si, že si odpočinu od 18+, takže tady nehledejte žádné zvrácenosti (možná až ke konci) 🙃

Nebudu ale kapitoly vydávat každý den, jak je zvykem, ale třeba do tří dnů, víc snad ne. Každopádně doufám, že se bude příběh alespoň trochu líbit 😊

Hybrid Diaries (Taekook/Vkook) CZKde žijí příběhy. Začni objevovat