~1/4~ (speciál)

1.3K 114 7
                                    

--O ROK POZDĚJI—

Seokjin P. O. V.

Kluci jsou ve škole, takže já mám opět svůj čas. Co jiného dělat, než navařit na večer a pouklízet tady. Zase je to tady jako po výbuchu, to asi proto, že stále nemůžu naučit kluky, aby po sobě uklízeli veškeré to oblečení a všechno ostatní, je jim osmnáct, proboha, ale pořád jsou, jako děti, Yoongimu už je devatenáct, měl by mi tady nejvíc pomáhat, ale zdá se mi, že zlenivěl ještě víc, než byl.

Sesbírám oblečení poházené po zemi a odnesu ho do jednotlivých pokojů. Když ale vejdu k Jungkookovi a Taehyungovi, zhrozím se.

„Oni si vážně neumí ustlat postel?" povzdechnu si pro sebe a vezmu peřiny z Jungkookovi postele. Přeložím ji a položím na postel, pak ještě vezmu polštář, abych ho mohl natřepat, ale když ho zvednu, málem dostanu infarkt. Pod polštářem totiž bylo něco schovaného, něco, co v jejich pokoji rozhodně nemá co dělat.

„Oh, to ne...ne, ne, ne." Zoufale si sednu na vedlejší postel a pozorně si schovanou věc prohlédnu, jako bych ji snad nikdy předtím neviděl, ale bohužel, tohle jsem moc dobře znal, tohle totiž normálně leží v mé skříni. Vezmu telefon a vytočím Namjoonovo číslo.

„Ano, Jinie?" ozve se z mobilu a já polknu, snažím se najít ten správný důvod, proč mu volám, ale ve skutečnosti vím moc dobře proč.

„Ahoj, Joone, na nic se mě neptej, potřebuju, abys okamžitě přijel." řeknu vážně a šeptem, i když vím, že jsou kluci ve škole, tudíž mě nikdo neslyší.

„Jine, co se děje?"

„Vysvětlím ti to tady, jen...prosím přijď...hned teď."

„Dobře, dobře...už jdu, za patnáct minut tam jsem."

„Děkuju..." 

Hybrid Diaries (Taekook/Vkook) CZKde žijí příběhy. Začni objevovat