„Tak? Kdo chce přidat?" optám se mile, když vidím, jak do sebe tu rýži cpou. Rád vidím, když jim chutná, i Namjoon vypadá spokojeně, no ještě aby ne, ten, kdyby odmítl moje jídlo, přetáhnu ho vařečkou.
„Já bych si přidal!" vypískne Hobi a Jimin přikývne na souhlas.
„Dobrá, dobrá, hned vám nandám, podejte mi misky." Oba slezou z židlí a donesou mi prázdné misky od rýže a masem. Vidím, že Jungkook a Taehyung už mají také dojedeno.
„Co vy, kluci? Chcete taky přidat?" oba ale zakroutí hlavou a dají misky do dřezu.
„Um, ne, my...asi už si půjdeme lehnout, měli jsme tělocvik, takže jsme takoví unavení..." začne se vykrucovat Taehyung a mě v tu chvíli dojde, že tohle není únavou. Uhm! Já vím, co říkal Namjoon, ale stejně mám z toho špatný pocit.
„Oh...vážně? A nechcete tady ještě zůstat? Nebo...mám vás pak přijít zkontrolovat?" Namjoon si nenápadně odkašle a odnese mi misku, přitom mě probodne pohledem.
„Um...raději ne, my už jsme opravdu unavení, půjdeme hned spát, ani tam nemusíš chodit." Zasměje se nervózně Jungkook a podrbe se na zátylku. Už se nadechuju, že je ještě zastavím, ale Namjoon mě umlčí letmou pusinkou a usměje se na hybridy.
„Běžte, opravdu vypadáte unaveně." Oba přikývnou a odběhnou do svého pokoje. Namjoon se na mě vyčítavě podívá. „Copak jsi to dělal, lásko? Co jsem ti říkal?" Povzdechnu si.
„Promiň, nemůžu si pomoct, musíš mě držet, nebo jim tam vlezu..." Namjoon se zasměje a koukne na kluky u stolu.
„Kdo si chce zahrát nějakou deskovku?"
„Jo! Deskovka! Jdeme hrát!" vypísknou všichni a už odběhnou do obýváku pro nějaké deskové hry.
„No? Nezbyde ti nic jiného, než hrát s námi." Usměje se na mě Namjoon a já mu dám děkovný polibkem.
„To...zní dobře." Přiznám si a pokusím se nemyslet na ty dva.
ČTEŠ
Hybrid Diaries (Taekook/Vkook) CZ
Fanfiction[dokončeno] "Měl bych vám ho odebrat, pane Kime." "Taehyung to neudělal schválně..." "Je jedno, zda to chtěl udělat, nebo ne. Ten hybrid pokousal svého spolužáka." "Jen chránil Jungkooka." "To je ten králíček, že ano? Porušil jste pravidla o bezpečn...