Pov Suus
Lott💚
Zie ik je binnenkort nog?
Je kan vanavond komen!
Kzie je vanavond wel dan!!
Gezellieee
'Heyy schat' roept Lotte waarna ik een knuffel krijg. Ik ga weer op de bank zitten en Lotte ook. Al snel komen Noud en Jax haar ook begroeten.
We praten even met zijn vieren en daarna vertrekken de boys weer. En dan begint de meidentalk natuurlijk. Ze weet alles over Jax enz, we hebben de dag erna de hele avond gebeld.
'Kijk ik had natuurlijk voor de lol dat tinderaccount gemaakt een maand geleden. Maar ik chat nu al 2 weken met een gast en ik vind hem intressant' zegt ze blozend.
'Lottt! Show me him now' commandeer ik. 'Hij heet Daniel' zegt ze waarna ze foto's van een jongen laat zien.
'Eerste indruk is leuke, spontane en niet verkeerd uitziende jongen' geef ik mijn mening. We houden een heel gesprek en aan het einde hebben de 2 besloten af te spreken.
Ik gun Lotte echt het geluk, het is een schat en altijd goed voor iedereen. Altijd bereid te helpen met wat dan ook.
Op haar vijftiende had ze een rot vriendje. Hij gebruikte haar zo lang hij haar nodig had en daarna ging hij naar de volgende. Ze was kapot en het heeft even geduurd voordat ze er over heen was. En nu gun ik haar alle geluk.
Pov Matthijs
Ik zit in een dillema, ik wil Suus appen of ze een keer af wil spreken maar ik durf het niet. Ik vind haar een leuk meisje, maar ik vind haar niet leuk toch? Ik weet het gewoon niet. Maar ze is wel gewoon een leuk mens.
Na wat stress besluit ik toch maar te appen.
Suus
Zin om vanavond wat te doen??
En nu in de stress zitten wat ze gaat reageren. Lang duurt het niet want mn telefoon trilt al. Een berichtje van Suus. Gespannen klik ik het aan.
Suus
Jaa graag ik verveel me dood
Ahh wat doen we
Als je me je adres geeft kom ik wel even naar je toe
Joe
*adres*'Tringg tring tring tring' rinkelt de bel overdreven lang. Ik open de deur en daar staat Suus. 'Je humor is on top' zeg ik doelend op het bellen. Ze schiet in de lach en zegt: ik ben nog niet helemaal volwassen helaas.
Ze gaat op de bank zitten en ik haal wat drinken. Als ik met 2 glazen drinken de kamer weer in kom lopen heeft ze 30 seconds in haar handen. 'Potje doen' stel ik voor.
Ze knikt enthousiast. Ook ik plof op de bank. Ze pakt een kaartje en begint. 'Die blonde van dat tijdschrift! De zus van John de Mol' begint ze met uitleggen. 'Ehmm Linda de Mol' roep ik al snel.
'Ik won! Ik won' brult ze door de kamer. Ze doet een vreemd dansje en ik schiet in de lach. Maar haar dansje brengt me op een idee en ik zet muziek op. We geven een heel optreden in de woonkamer. Alle soorten liedjes komen voorbij.
'Hoe ben je gekomen' vraag ik. 'Met de auto' antwoordt ze kort. 'Oké kijk je uit! Amsterdam is niet altijd veilig' waarschuw ik haar. 'Tuurlijk maak je niet druk' zegt ze terwijl ze naar buiten loopt. 'App als je thuis bent ja' commandeer ik. 'Joe' brult ze voor ze haar autodeur dicht gooit.
Ik lig al in bed en scroll door insta heen, oké dat was niet waar. Ik stalkte Suus. Ik heb eigelijk zin om te slapen maar ik wacht nog op haar appje. 2 minuten later krijg ik een berichtje
Suus
Joee ik ben thuis
Joee slaaplekker😙
Jij ook😙
'Hoooooi' begroet ik Donny als we tegelijk onze auto uit stappen. Samen lopen we naar de kleedkamer. We zijn laat en kleden ons dus snel om.
'Heyy' begroet ik iedereen die al in dr kantine zit. Ik plof zelf ook op een stoel en praat wat met Frenkie en Mikky. Ik schrik me rot als Mikky inneens vraagt: maar Mat is die Suus niet wat voor jou?
'Mik doe normaal' reageer ik een beetje verbaasd. 'Nee maar ik ben serieus' zegt ze. 'Jaa ze is een leuk mens hoor, maar meer niet hoor' reageer ik weer. 'We zullen zien Mat' lacht ze.
'Maar zorg dat ze een weer een keer komt' zegt Frenkie. 'Ze werkt overdag meestal, maar ik zal het vragen als je dat graag wil' lach ik.
Donny bemoeit zich er nu ook mee en zo onstaat de discussie of ik en Suus een stel moeten worden. Ook Carel en Hakim praten nu mee en ik heb nu niks meer te zeggen.
Kort deeltje maar geniet ervan😊
XXX
JE LEEST
Just Friends
Fanfiction⚠️Geschreven in de tijd dat mijn schrijfstijl behoorlijk beroerd was⚠️ De twintig jarige Suus heeft geen gemakkelijk leven aangezien haar ouders op haar dertiende overleden bij een ongeluk. Ze bleef met haar 2 jongere broertjes achter. Nu 7 jaar la...