voorstellen

2.2K 26 6
                                    

Heyyy
Welkom bij mijn nieuwe boek, in dit hoofdstuk stel ik iedereen even voor.

Matthijs de Ligt
19 jaar oud
Verdediger bij Ajax en oranje
Aanvoerder bij Ajax
Broer van Fleur en Wouter

Suus Boer20 jaarIs model en werkt in een kledingwinkelBeste vriendinnen met LotteHeeft geen ouders meerZus van Noud en Jax

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Suus Boer
20 jaar
Is model en werkt in een kledingwinkel
Beste vriendinnen met Lotte
Heeft geen ouders meer
Zus van Noud en Jax

Suus Boer20 jaarIs model en werkt in een kledingwinkelBeste vriendinnen met LotteHeeft geen ouders meerZus van Noud en Jax

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.





















Dit zijn de belangrijkste tot nu toe, niet alles is in het echt ook zo maar dat heb ik expres gedaan. Het verhaal begint trouwens in september 2018.
En Matthijs heeft in dit boek geen relatie met Annick, in het echt had hij dat nog wel in september maar hier niet.

Sowiso wil ik waarschuwen voor mn nederlands want dat is niet bijzonder goed. Verder is het mn plan om 3 keer per week een nieuw deel te plaatsen. Dit doe ik niet op vaste dagen. Als julie meer of minder vaak willen moet je dat maar aangeven.

Verder zou ik het leuk vinden als je mn vorige boek leest: verliefd op Matthijs de Ligt. Niet dat het bijzonder goed is maar toch.

Als laatste een waarschuwing: ik heb het meeste verzonnen. Ik ken geen van deze mensen persoonlijk en heb dus een eigen beeld van ze gemaakt. Verder is niks in dit boek bedoeld als haat naar iemand.

Sommige dingen kloppen dus wel met het echte leven maar andere niet.

XXX

Ps. Ik las stukjes van dit boek terug en ben er gewoon zo niet trots meer op. Dit boek is zeker niet het boek waar ik het meest trots op ben.

Je mag hem natuurlijk lezen maar verwacht er niet teveel van. Ik ben nu met andere boeken hier bezig en heb dus geen tijd om hem te herschrijven. Maar misschien dat het ooit gebeurt.

Just Friends Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu