Pov Suus
'Sinds ik je een tijdje terug heb leren kennen vind ik je een hele leuk meid! Misschien te leuk! Want misschien ben ik wel verliefd op je' vertel ik haar.
Ik ben zo blij! Hij vind me leuk! Of is dit een grap en wat vind Jax hiervan. Hij gaat me vermoorden!
Zoveel gedachten vliegen door mijn hoofd. Ik weet niet wat ik moet doen en ik voel de tranen al over mijn wangen lopen. Matthijs slaat zijn armen om me heen en fluistert bezorgd: ,Wat is er?'
'Ik vind je ook heel leuk Mat! Maar Jax! Hij gaat me vermoorden' leg ik fluisterend uit. 'Stt dat komt wel goed, echt waar' zegt hij rustig.
Ik voel me kalmeren en leg mijn hoofd op zijn schouder. Hij drukt een kus op mijn hoofd en ik kan er niks aan doen maar ik krijg een glimlach op mijn gezicht.
Dan trilt mn telefoon, Jax facetimed. Ik ga recht op zitten en ben gelijk gestresst. 'Rustig Suus neem maar op' kalmeert Matthijs me terwijl hij ook rechtop gaat zitten. Ik neem op en zie een lachende Jax
J=jax S=suus M=matthijs
J= heyyy
S/M= halllooo
J= Suus wat zou je zeggen als ik een vriendin had?Mn mond valt open van verbazing, heeft hij een vriendin!
S= als ze leuk is heel blij als ze een bitch is haar neer slaan!Hij draait de camera een beetje en ik zie Fleur in beeld verschijnen. Hij trekt haar een beetje naar zich toe en zoent haar.
Lachend kijken Matthijs en ik elkaar aan, dit vinden we leuk. Ik schud snel mijn hoofd naar hem. Hij knikt en snapt dus dat ik nog niks wil zeggen.
S= wat leuk Jax!
M= zorg goed voor haar!
J= tuurlijk man!
S= super leuk Jax ik zie je straks goed!
J= joee kusjesWe hangen op en ik zak weer tegen Matthijs aan. 'Hij gaat het nu beter vinden maar ik wil met hem praten' zeg ik. 'Primaa schat! Maar wacht niet te lang' zegt hij lief.
We kijken nog een film en dan besluit ik maar naar huis te gaan. Ik sta op en trek mijn schoenen en jas aan. Matthijs staat achter me, ik wil hem een kus geven maar hij pest me door net te doen alsof hij dat niet door heeft. En met mijn bescheide lengte kan ik er dus niet bij. Matthijs is gewoon veel te lang.
Ik stamp zacht op zijn tenen en hij kijkt me gespeeld verontwaardigd aan. 'Wat is er' vraagt hij schijnheilig. 'Ik wil een kusje' zeg ik zielig.
'Eerst moet ik er een van jou krijgen' zegt hij slim. Ik ga op mijn tenen staan maar kan er nog steeds niet bij. Met mijn handen probeer ik zijn hoofd naar beneden te krijgen maar ook dat lukt niet. Ik geef het op.
Maar dan bukt Matthijs een beetje en kan ik hem een kus geven. Dat doe ik dus maar snel en daarna volgt een knuffel. Daarna stap ik de deur uit en ga naar huis.
Jax is er nog niet maar ik wil wel naar bed, dus daar praat ik morgen wel mee.
~~
Ik doe de schone borden weer in de kast. We hebben net met zn drieen gegeten en Jax heeft alles verteld over Fleur. En nu is het mijn beurt, maar dat weten ze nog niet.
'Boys ik moet nog wat vertellen' roep ik naar Noud en Jax die op de bank zitten. Ze kijken me vragend aan. 'Ik heb een relatie met Matthijs' zeg ik zacht. Jax kijkt me verbaasd aan en roept dan: 'F*ck!'
Hij rent de kamer uit en nog geen seconde later hoor ik hem tegen de boksbal rammen. 'Met die van Ajax' vraagt Noud. Ik knik en zak neer op de bank. 'Zijn zwager dus' zeg ik.
'Van alle jongens in de wereld ga ik met een voetballer, zijn grootste nachtmerrie' zucht ik.
Noud komt naast me zitten en zegt gerustellend: 'Het komt allemaal goed Suus! Ik ga zo wel even met hem praten'. Ik geef hem een dikke knuffel.
Na 5 minuten horen we Jax nog steeds boksen. 'Ik ga even kijken' zegt Noud. Hij staat op en loopt de kamer binnen waar hij met Jax slaapt. De deur gaat weer dicht en ik blijf alleen achter. Na een minuut is het boksen gestopt en hoor ik ze zacht praten. Maar wat ze zeggen hoor ik niet.
Na 10 minuten die uren lijken te duren komen ze samen de kamer weer in. Met tranen in zijn ogen komt Jax naar me toe. Hij ploft naast me neer.
'Sorry Suus! Je mag zelf je vriend kiezen, daar heb ik niks over te zeggen' fluistert hij. Ik trek hem in een knuffel en fluister: 'Het geeft niet lieverd! Ik ben trots op je!'
Hij blijft tegen me aan liggen, Noud komt aan de andere kant liggen en samen kijken we een film. Daarna gaan ze beide huiswerk doen en blijf ik alleen achter.
Ik post een foto van Jax en mij
@suusxx: ik weet dat ik het je soms moeilijk maak maar vergeet nooit dat ik van je hou❤
@mdligt: 😍
@lottebakker: sweeties💕
@noudboer: proudd❤
@jaxxx: i love youu❤
@careleiting: cuteness💕'Je bent lief Suus' hoor ik Jax roepen. 'Jij dan' gil ik terug.
Dan appt Matthijs
Matthijs❤
Alles is weer oké?
Ja gelukkig wel, hij vind het
nog wel lastig
Dus als je ook maar 1 ding fout
doet lig je er uit😜Komt wel goed
Ik maak nooit foutenNeeee tuurlijk nie
Elk mens maakt fouten en
volgens mij ben jij ook een mensJammer weer
Je hebt me doorOhnee wacht
Je bent een aapNajaaaaa
Wat een beledigingHihi
Love you❤
JE LEEST
Just Friends
Fanfiction⚠️Geschreven in de tijd dat mijn schrijfstijl behoorlijk beroerd was⚠️ De twintig jarige Suus heeft geen gemakkelijk leven aangezien haar ouders op haar dertiende overleden bij een ongeluk. Ze bleef met haar 2 jongere broertjes achter. Nu 7 jaar la...