8. Fejezet

8.4K 163 5
                                    

Nathan
Döntöttem! Vissza kell szereznem magamnak ezt a lányt, tegnap kurvára ideges voltam magamra hogy haza küldött, jó igaz hogy egy szemét és undorító alak voltam vele szóval teljesen jogosan tanultam a leckéből. Ma viszont muszáj találkoznom vele tudom hogy ez mennyire helytelen és rossz döntés de akarom és kész, szeretném ha mindennap én lehetnék az az ember aki kényezteti és meg ad neki mindent ráadásul bevezethetném a gyönyör hullámába, viszont más felől szeretném elvinni randizni és hosszú sétákra is elmennék vele, iszonyatosan kettős érzésem van vele kapcsolatban, lehet hogy talán belezúgtam? Nem ez faszság nem szerethetek bele de mégis többet ér nekem annál hogy elveszítsem túlságosan is felkavart bennem valamit de még én magam se tudom hogy mit, nem vagyok az a szerelmes típus, eldöntöttem hogy megyek és lezuhanyzom egy kicsit legalább addig se gondolkozok ezen és a fejemben megtervezem a csodás találkozásomat Lettivel.

Dél előtt a szálloda parkolójában álltam és vártam, amikor végre ki sétált egy fekete magas derekú nadrágban amiben a feneke valami iszonyat szexi volt haja göndör volt a felsője pedig egy egyszerű top volt ami nagyon kiemelte a mellét, ki szálltam és egyből neki támaszkodtam a kocsinak az oldalához amikor észre vett rögtön vissza akart fordulni de én gyorsan megfogtam a karját.
- Kérlek ne kerülj el, beszélnünk kell!

- Nincs mit megbeszélni szerintem jobb lenne ha elfelejtenénk egymást mivel holnap már haza utazom.

- Teljesen tisztába vagyok ezzel de mit szólnál ha előtte elvinnélek valahova bocsánat kérés gyanánt.-Letti hátra dobta haját és a napszemüvegjét rá csúsztatta a szemére, minden egyes mozdulatát végig bámultam úgy éreztem magam mint egy kis gyerek a moziban.

- Hát ha annyira akarod elmegyek veled de csak egy baráti összejövetel lesz semmi csók se semmi ha ez megfelelő neked?

-Ezt tiszteletben fogom tartani.-kicsit közelebb léptem derekánál megfogva kicsit közelebb húztam magamhoz és a füléhez bújtam.- tiszteletben tartom azt is hogy egy ártatlan gyengéd virágszál vagy és hogy senki se érintett még meg de ezt idővel korrigálni lehet.- ajkammat végig húztam a nyak hajlatánál és egy apró puszit nyomtam az álla és a nyaka vonalába amitől megremegett.

- Tudod hercegnő egy kis érintés és máris beindultál tőlem ennyire azért csak nem utálhatsz.-elhúzodva tőle nevettek mire ő hozzám vágja a fejéről a napszemüvegjét.

-Bazdmeg Nathan, megint nem tartod tiszteletben a szexuális vágyaimat.- kikapta a kezemből a szemüveget majd a kocsimhoz sétált.

- Szép kocsi, beleférsz? Csak mert a nagy egódtól nem férek el az utcán.- játszadozik velem a kis hercegnő, számítania kell arra hogy mindig én nyerek bármi van, hatalmas mosollyal az arcomon nyitom ki neki a kocsi ajtót.

- Eléggé csípős lett a nyelved, jobb lenne ha vissza is vennél belőle mert nem akarok neked büntetést adni. - arcán látszódik a meglepettség és a kis piros pír ami szinte az egész almácskáit körbe öleli, baromi édes amikor zavarban van ráadásul most van is miért zavarban lennie az én kis hercegnőmnek.

-M..mit értesz büntetés alatt?-egyre komolyabb tekint rám nem csak úgy mintha ismerősök vagy barátok lennénk, tudom hogy ő is ugyan azt a szikrát érzi mint én csak nekem mások az elképzeléseim vele kapcsolatban.

- Majd megtudod ha eljön az ideje kis hercegnőm, most pedig szállj be elviszlek egy baráti vacsorára.

Kurvára unatkozom, ez az étterem maga a halál, a lehető legpocsékabb éttermet választotta semmi kaviár se édes vörös bor hanem hamburger és Cola, nem ehhez vagyok szokva de most miatta muszáj ezt is bevállalnom, alapjába véve eléggé csendes és kulturált hely igaz egy hatalmas billiárd asztal között nyüzsgő nép már annyira nem csendes de jobb mint egy kocsma be kell vallani. Amíg elfogyasztottuk az ételeket Letti folyamatosan csak csípkelődött gondolom ez most a játék része és én lennék a szegény kis zsákmány akit az oroszlán beakar szerezni, csak itt az a nagy baj hogy én vagyok a falka vezér a legnagyobb oroszlán Letti pedig csak egy kis nyuszi akit minél előbb elfogok kapni és megszerzem magamnak.

Az este nagy része egész jól alakult végig vezettem Lettit az összes olyan különleges helyen amit én szeretek és számomra csak a pénz és a hatalom van előtérben, éreztem ahogy a mellettem levő szépség reszket szóval gondoltam megpróbálom még egyszer felvinni a lakásomra ami elég gyorsan is zajlott ugyan is már a nappaliban ültünk és bort iszogattunk. Túlságosan nagy volt a csend ami kibaszottul zavart engem szóval megtörtem a jeget.
- Letti..nézd én csak annyit akarok mondani hogy..- mielőtt bármit is mondtam volna elém állt és boros poharát le rakva keresztbe fonta karjait.

- Tudom mit akarsz mondani, és kezdek megbocsájtani de még mindig azt érzem a legjobbnak ha külön maradnánk egymástól. - közelebb lépek Lettihez kezemmel megfogom a derekát és egy pár centivel magamhoz húzom érzem finom parfüm illatát amit azonnal be is lélegzek, kibaszott jó. Az ujjaimmal pár tincset elveszek arcából, hallom ahogy egyre jobban veszi a levegőt, kis édes mennyire kíván. Lágyan megfogom arcát és kezembe temettem pirosló almácskáit.
- Szeretném ha velem maradnál Letti, tudod jól milyen vagyok, azt akarom hogy csak is velem legyél bármit megtudnék neked adni köztük engem is, viszont mielőtt döntenél el akarok neked mondani valamit magamról amit még senkinek sem mondtam el, tudod mondtam hogy van egy másik oldalam..- nem tudom mit mondjak még neki elengedem és leülök az egyik fotelbe majd whiskeyt töltöttem magamnak, Letti egyre közelebb sétál hozzám majd leült a kanapéra és csak bámult rám őzike szemekkel.

- Mit akarsz nekem elmondani Nathan?- hallántékomat meg maszírozva helyezkedtem el a fotelben majd lábamat keresztbe helyezve bele néztem csodás barna íriszeibe.

- Más vagyok mint amilyennek gondolsz. - tudom hogy most baromi nagy faszságot csinálok de úgy érzem tudnia kell az igazat.

A pénzed nem boldogítWhere stories live. Discover now