15. Fejezet

6.6K 124 2
                                    

Nathan
Kibaszottul ideges vagyok eddig soha nem hallottam róla most még újra itt fogja nekem szopni a rezet. Most is csak szó nélkül be állít és azt mondja Letti nem hozzám való mert én nekem csak a szex van és a szerelem soha, jó valamilyen szinten igaza van de annyira felbaszott hogy ezt ki merte állítani a száján hogy idegességemet le vezetve a családi fotót össze törtem. Utálom az apámat ő miatta van anyám is ott ahol mert folyamatosan ivott és a nőket hordta fel a lakásra míg anyám nem volt otthon, ráadásul Letti semmit nem tudd arról amit kis részletekben elmeséltem a családomról szóval szerintem itt az ideje hogy ezek után megtudja, amikor megfordulok Letti teljes sokkban áll és a kezemet nézi ami a vértől csöpögve már egy ideje be téríti a földet.
- Nathan...mi történt? - nem szólok semmit csak a hívó gombot megnyomom a konyha oldalánál és be hívom a takarítónőmet aki pár perc alatt össze szedi a szilánkot, a hűtőből ki veszek egy jeget és kezemre csavarom majd egy whiskey társaságában leülök a fotelembe. A szemem sarkából látom ahogy Letti közelebb sétál hozzám majd a lábam elé letérdel, ha most nem lennék ideges biztos hogy a szájába tenném a farkamat hogy egy kicsit kényeztessen.
- Nath..na nem mondod el mi a baj nem tudod segíteni.- az utolsó pohár whiskyt le csúsztattom a torkomon a kellemesen hideg alkohol picit jobb kedvre derít.
- Legyen annyi elég hogy nem vagyok egy tökéletes ember Letti..
- Ki volt az akivel kiabáltál? Csak nem David aki itt volt ezelőtt és vetköztetni akart a szemével?- felnevettek majd bele túrok a hajamba.
- Dehogyis, az apám volt az. - arcán hatalmas meglepettség látszódik majd hirtelen át váltja szomorúság és egy könny csepp folyik le a szemén, fel ülök és arcát kezembe temettem.
- Mi a baj hercegnő?
- Az apád szerint nem akarsz tőlem komolyabb dolgot csak a szexet ez igaz? És miért kell neked dominálni? - hatalmas levegőt veszek majd felkapom Lettit és az ölembe ültettem majd a hátát simogatni kezdem.
- Amikor kisgyerek voltam apám rengeteget ivott volt hogy részegen jött haza és anyum mindig akkor később ért haza akkor csak én voltam otthon, egyik este nagyon részeg volt és haza hozott egy másik nőt magával akkor tudtam hogy az nem az anyám amikor megfordult. Ez telt kb egy évig utána amikor anyám rá jött itt hagyott minket és apámmal éltem aki ugyan úgy tette ezeket a dolgokat csak hogy egyik nap..- a szavam megakad egy pillanatra Letti szemeibe könny szökik lassan le törlöm őket majd megpuszilom az arcát.
- Nathan..folytasd nyugodtan. - erőt vettem magamon és nagy nehezen folytatni kezdtem a mesémet amit nagyon rég óta titkolok.
- Szóval ott tartottam hogy egyik nap apám hihetetlenül ki kelt magából és megütött utána nem akart elengedni és addig ütött amit mozogni nem tudtam és éreztem hogy tiszta vér vagyok majd azt mondta nekem hogy muszáj a nőket bántanom mert az anyám egy hazug és büdös kurva volt ami persze nem volt igaz, annyira, szóval apám belém nevelte azt hogy muszáj dominálnom és meg kell adnom a büntetést azoknak a nőknek/ lányoknak akik megérdemlik és ezzel azt mutatom ki hogy több nő is megkapja azt amit én kaptam gyerekkoromban és amit apám elmondása szerint tett velem.- Letti könnyei az egész szemét be terítették majd a lélegzete is el állt amikor hozzá akartam érni eltolta a kezét és rám kiabált. Teljes sokban voltam majd háttal állt nekem és kezét mellkasa közé szorította.
- Szóval engem is azért büntetsz mert megérdemlem és mert te neked az apád egy beteg állat!!!
- Letti...kérlek ne kiabálj velem!!! Nem teljesen így van neked csak mindent megakarok adni ami én vagyok.
- De ez akkor se mehet így!! Nem vagyok egy szex bábu akit kedvedre verhetsz meg.
- Fejezd be a hisztizést vagy különben..
- Mi lesz? Elfenekelsz?- fel álltam a fotelből és határozott mozdulattal léptem oda Letti elé aki kővé dermedt, nyakát végig cirógattam a kezemmel amire picit meg is rándult majd egy arc puszit adtam neki amitől fel sóhajtott.
- Nem is vagy te rám kibukva hercegnő.
- Bazdmeg.- felhúzom a szemöldököm majd a lábánál megfogva a vállámra teszem, egyből fel sikit a kis aranyos majd a kanapé felé viszem ahol leteszem és leülök majd egy pár másodperc alatt a lábamra húztam, felhúztam az ingemet majd a kis feneke megcsapta a szememet.
- Tudod miért foglak elfenekelni?
- Mert kértem?- egy hatalmasat csapok a fenekére amire fel nyög majd még egyet majd megsimogattom a piros részt.
- Nem éppen, gondolkozz. - aprókat de erőseket csaptam a fenekére néhol nyögött néhol sóhajtott de éreztem tetszik neki, amikor az 5 megvolt simogattam neki.
- Szóval tudod már?
- I..igen csúnyán beszéltem.
- Szabad ilyet?
- N..nem
- Hogy mondod?- rá csaptam még ötöt a fenekére majd újra megkérdeztem tőle a férfiasságom már készül szét durranni.
- Ne...nem uram. - egy nagyobbat csapok ráadásként majd megpuszilom és fel állítom.
- 10 perc és legyél készen elviszlek valahova.
Ahogy ezt ki mondtam az én kis szó fogadó hercegnőm fel is rohant az emeltre én pedig a fürdőbe elintézni magamat.

A pénzed nem boldogítWhere stories live. Discover now