Letti
Sajog a fenekem. Hogy tudta ezt tenni vele az apja? Egy ilyen borzalmas és erőszakos világba vezette bele aminek én is a részese vagyok mostantól. Mi van ha kilépek? Azzal elveszíteném Nathant? Vagy mindent? Rengeteget kell gondolkoznom. A nappaliba érve Nathan melegítő nadrág és egy sportosabb kabátban feszít, be kell hogy valljam ez a szett is remekül illett hozzá. Én egy kicsit utcai ruhába bújtam de nem zavarta mert elmosolyodott majd megfogta a kezem és kimentünk a lakásból egészen a városi parkig, egész jól elbeszélgettünk Nathannel olyan érzésem volt mintha már évek óta ismerném és hogy egy teljesen normális ember akibe szerelmes vagyok de sajnos ebből ki kell ábrándulnom tudom hogy az ő élete sose lesz tökéletes. Amikor egy nagy térre érkeztünk a telefonom rezegni kezdett a zsebemben majd amikor a kijelzőn megpillantottam Emma nevét elkapott a boldogság. Már annyira rég nem beszéltem vele sőt szerintem ő nem is tudja hogy miért kellett itt maradnom a városban. Kicsit félre állva felveszem a telefont és lelkesen köszönök bele de Emma visitása eltorzitja az egész beköszönésemet.
- Hát hallod mivan veled??? Nem is keresel és én se tudok rólad semmit csak annyit hogy a mostoha apáddal maradsz mert nem bírod fizetni a lakbért, mesélj mi van a telefonos sráccal?
- Héhjj..Emma te miről beszélsz? Nincsen mostoha apám ki mondta ezt neked?
- Az osztály főnök mondta hogy felhívta pénzt is adott neki és hogy egy kérvényt kellett alá írni hogy vele maradhass és hogy most már magán tanuló leszel de a tandíjadat a mostoha apád állja és tök aranyos volt azt állítja az ofő,Letti nem értelek miről beszélsz? - a torkomban akkora gombóc volt Nathan azt mondta elintézi de nem azzal hogy lefizeti az osztály főnököm és az egész tanári kart plusz engem is.. ráadásul egy hatalmas hazugságot adott ki az egész iskolám elé, már a sírás szélén voltam gyorsan elköszöntem majd letettem a telefont és vissza mentem Nathanhez.
- Minden rendben van?
- Rendben? Azt hiszed hogy azok után minden rendben lesz hogy hazudtál az osztály főnökömnek és hogy a tandíjamat is állni fogod amit én nem kértem? Ezek után van pofád még velem lenni Nathan de most komolyan??? Bele gondoltál hogy azért a kurva tandíjért én dolgozni akartam volna?!!- a könnyeim az arcomon folytak már, az arcom vörösre változott majd mikor Nathan nagy levegőt vett a kezem után akart nyúlni amit én elrántottam nagy erővel.
-Letti..ne idegesíts fel..menjünk haza és ott mindent megbeszélünk.
- Nincs kedvem beszélni veled. Ezt nem teheted velem anélkül hogy nem kérdezel meg! Nekem is van beleszólásom nem???!!!- amikor az arcába kiabáltam az egész téren mindenki minket nézett majd hirtelen Nathan megragadta a kezemet és egészen hazáig húzott majd az előszobába lökve rám kiabált.
- MENJ AZ EMELETRE A SZOBÁBA! MOST!!!
- Ne kiabálj velem Nathan nem megyek sehova!!- hirtelen megragadta a nyakamat és a falnak szorítva csókolt belém. A szorítása egyre erősebb volt majd mikor nyelve utat tört a számba enyhített szorításán, levegő után kapkodva húzódott el tőlem majd kezét a falnak nyomta ezzel is börtönbe zárva engem, túl közel vagyok hozzá nem bírom ezt ki. Be burkol magába és az illata is megrészegít. Nagyon mérges vagyok rá de ahogy rám néz nem bírom ki hogy ne érezzem a vágyat és azt hogy birtokoljon.
- Nathan..nekem. Kell. Egy. Kis. Tér. - szakadozva ejtem ki a szavakat miközben nyakamba csókol majd megszívja kicsit amikor érzem hogy kemény férfiasságát hozzám dörzsölni nem bírok magammal és elkap a meleg érzés.
- Biztos hogy tér kell?- kezével benyúl nadrágomhoz és elkezdi simogatni lent egyre gyengédebben majd durvábban.
- Annyira mást mond a tested Baby. Most hogy ennyire el lazultál menj fel a szobába. MOST! - a hangja még mindig félelmetes és parancsoló volt de muszáj egy kicsit lázadnom nekem is, a fejemet megrázva jeleztem hogy nem megyek sehova és megbeszéljük ezt a dolgot de amikor észhez tértem Nathan a vállán cipelt fel a szobába. A hátát csapkodva próbáltam ellenkezni mire ő megcsapta a fenekemet.
A szobába lerakott az ágyra majd levette rólam az összes ruhát majd magáról is a felsőt és a kabátot. A kezemet gyengéden megfogva egy falhoz vezetett ahol négy helyen bilincs volt két helyre fel rakta a kezemet alul pedig a lábamat bilincselte össze.
- Beszélgetni szeretnél? Most akkor elmondom először én neked igen muszáj volt ezt tennem, de David intézte ezt mint mondtam neked csak te kis butus elfelejtetted biztos.- miközben hozzám beszél ajkaival néha végig csókolja a testemet majd kicsit meg áll és folytatja tovább míg egészen oda nem ér a nőiséggemhez ahol lehúzza a bugyimat és belém kóstol. A hirtelen érzésre felnyögök majd picit megfeszítem magamat.
- Nem kellet volna kiakadnod és kiabálnod az utcán, ezzel azt érted el hogy mérges lettem rád és most büntetni foglak. - nyelvével felderítő útra indult olyan gyorsan és finomat csinálta hogy levegőt is alig bírtam venni.
- Nathan..ne hahhgyd abbbhaa.- ujjaival is kezdi a kényesztetést majd mikor már a csúcsra érnék abba hagyja.
- Tudod Letti..szerintem teljesen jó dolgot tettem ezzel neked mert legalább mindig velem maradsz és sokkal egyszerűbb lesz neked itthon tanulni de ha neked ez nem tetszik akkor mondd a véleményed. - mielőtt bármit is válaszoltam volna ujjait belém helyezve folytotta el a szavaimat. Egy darabig bírtam majd el ért a csúcs. Nathan szét szedte a bilincseket majd bele tekert egy puha takaróba és az ölébe ültetett.
- E..ezért még számolunk Nathan.
- Már alig várom szépségem.
ESTÁS LEYENDO
A pénzed nem boldogít
RomanceEgy 17 éves lány kirándulni megy az osztályával, amikor is egy férfi bukkan fel a lány életében, a férfi úgy érzi hogy csak a pénz és a szex old meg mindent miközben egy sötét titkot őriz amit senkinek nem mondott el. Vajon a férfinek elég lesz a vá...