37. Fejezet

4.2K 88 17
                                    

Letti
Csodás vakációnk véget ért, minden folytatódik a megszokott módon. Ellie azóta sem kereste Nathant amióta be mostam neki, közénk se mert állni. Viszont egy bocsánatkérő üzenetet írt Nathannek és nekem ami őszinte leszek eléggé normális volt tőle, de még így is úgyis utálom szóval mindegy.
A repülőn elaludva rengeteg mindent próbáltam át gondolni, sok minden történt pár hónap alatt. Egy osztály kirándulásból egy Tunéziai kirándulás a világ leghelyesebb és leggazdagabb pasijával, hogy a fenébe lettem ekkora mázlista?
Fiúk téren borzalmasan rossz ízlésem volt, mindig is az ilyen utcai menő gyerekek vonzódtak viszont hirtelen megváltozott minden érzelmem amikor megpillantottam őt abban a kis kávézóban. Emlékszem az elején baromira próbált elcsábítani. Mi lett volna ha vissza utasítom? Küzdött volna értem? Vagy egyáltalán érdekelte volna az hogy ki a fene is vagyok? Ezen elmerengve hatalmas rázkodást éreztem ami arra utalt hogy megérkeztünk.
Alex a kapuban várt minket majd csomagjainkat berakva elindultunk vissza a Nathan lakba.
A kocsiban ülve hatalmas csend telepedett ránk. Nathan a telefonját nyomkodta én pedig az ablakon nézelődve csodálkoztam hogy újra itt vagyunk.
- Letti.
- Hm..?
- Az apám üzent hogy a városban van valami új szeretőjével, arra gondolt hogy meghívna minket vacsorára, lenne kedved elmenni?
Őszintén bele gondolva nem akarok, azt mondta hogy egy kurva vagyok és hogy az ex felesége jobban illik Nathanhez. De azóta változott minden és lehet ezzel akar új lapot kezdeni. Kettős érzésem volt de végül bele egyeztem.
Sötétedéskor a gardróba kutatva találtam egy vörös testhez simuló ruhát egy fekete magassarkút és egy boríték táskát, ezeket hiper gyors sebességel felvettem, a hajamat igazítva láttam Nathant ahogy a cipőjét veszi,baromi jól nézett ki fekete öltönyt és fehér inget viselt hozzá egy fekete színű nyakkendőt ,haját megcsinálta és borostáját szexin leborotválta álom pasi volt. Amikor látta hogy már kész vagyok egy huncut mosolyt ejtett arcán majd odajött és megcsókolt.
- Gyönyörű vagy.
- Köszönöm, te is nagyon jól nézzel ki.- meg igazítottam a nyakkendőjét majd megfogva közel húztam magamhoz egy újabb csókba invitáltam, most egyre szenvedélyesebb és vadabb volt.
- Elfogunk késni. - szomorúan vált el ajkaimtól majd a kocsihoz mentünk és elindultunk az étterem felé ahol már vártak minket.
Hatalmas ölelés és puszik között köszöntek egymásnak , majd amikor észre vettek engem is a hölgy aki gondolom az új áldozat, egyből le támadott egy öleléssel.
- Istenemre mondom ez a lány valami gyönyörű. Nathan tartsd meg ha jót akarsz. Catrine vagyok téged hogy hívnak édesem?
- Letti asszonyom.
- És még a neve is csodálatos, nagyon örülök hogy megismertelek.
Adott egy puszit majd Nathan seggfej ám megváltozott apja következett, egy köszönés majd egy apró felénk puszi volt ami hatalmas bemutatkozásunk, őszinte leszek Catrine baromi aranyos és kedves nő, sokkal jobb pasit érdemel mint ez az alak. Lehet én vagyok elő ítéletes de ha a fiad barátnőjét le kurvázzák és nem örül a fia boldogságnak ott már bajok vannak. Nathan megfogta a derekam majd bementünk és megkerestük a helyünket leültünk és a pincérre vártunk, amikor eltelt kb 5 perc megjelent egy szőke kék szemű fiatal srác aki egyből rám pillantott, arcára rózsaszín pír jelent meg, hirtelen egy szorítást éreztem a combomon. Nathanre pillantottam aki haragos tekintettel nézett a srácra. Egek ura hiszen féltékeny!! Soha nem volt senkire se az, ez most nekem is egy újdonság volt. A fiú amint észre vette Nathan sötét pillantását elkapta a tekintetét rólam.
- Mit hozhatok önöknek?
- Én egy steaket kérek közepesen át sütve hozzá pedig párolt zöldségget, és te mit eszel drágám? - hirtelen megpuszilt majd a hajamat kezdte el babrálni.
- Én egy salátát kérek, hozzá pedig csirkemell csíkokat.
Rá néztem a fiúra aki kb lehetet velem egy idős szóval gondolom diák munkán van itt, hirtelen össze találkozott a tekintettünk és mintha egy angyalt látna úgy elmerült bennem.
- Mások is rendelni akarnak...
Nathan hangja erőteljes és parancsoló volt, a fiú egyből a családhoz fordult
majd össze szedte az étlapot utoljára tőlem vette el és mélyen egymás szemébe néztünk, Nathan olyan mérges volt hogy inkább eltávolodtam és ittam egy nagy korty vizet. Kihozták az ételt elkezdtünk enni mikor egy nagy saláta darabot akartam a számba venni éreztem hogy a combom belső részénél egy kéz simogat oldalra néztem láttam hogy Nathan huncutkodik próbáltam össze húzni a lábamat de nem sikerült éreztem hogy a bugyimnál mattat a keze ,felköhögtem majd mozogni kezdtem a széken picit hogy jobban hozzá férjen, félre húzta a bugyimat majd egyik ujját belém helyezte és mozgatni kezdte, próbáltam nem nyögni sem sóhajtani ez volt a legrosszabb és mégis legszexibb játékom amit nyilvánosság előtt tettem.
Mikor már még egy ujjat belém dugta eltoltam a kezét.
- El.. elnézést kimegyek a mosdóba.
- Nyugodtan menj csak mi már úgyis végeztünk haza kell mennünk még maradjatok amíg akartok már kifizettem a számlát egy adott összegben.- atya ég ez aztán nem semmi tényleg tele vannak pénzel, ezek szerint túlságosan is unalmas volt a vacsora az apjának. Nyilván nem nyertem el a tetszését de hát ez van nekem se szimpi. Elköszöntünk majd Nathan is felállt.
- Szerintem mi is megyünk holnap munkába kell mennem és fáradt vagyok Letti is fáradt.
- De én nem vagyok fá..- a fenekembe markolt és tudtam hogy valamit megint tervez szóval kinyögtem hogy fáradt vagyok én is, elköszöntünk majd beültünk az autóba és elindultunk de nem haza mentünk hanem egy sötét és elhagyott helyen megálltunk.Megálltunk a kocsival majd egymásra néztünk Nathannel, át hajoltam hozzá és megcsókoltam a hajamba túrt majd utat tört a nyelvével számban érezhettem ízét vadul csókolt mintha ez lenne az utolsó csókunk ,kicsatolta az öveket majd hátra húzott a hátsó ülésre, a ruhám cipzárjával szórakozott majd lassan lehúzta rólam, amikor észre vette hogy nincs rajtam melltartó ajkát perverz mosolyra húzta majd bekapta egyik majd másik mellemet és kényeztetni kezdte őket, szívta, harapdálta mire abba hagyta.
- N.. nézd én..teljesen hülye vagyok nem tudom mi ütött belém..inkább menjünk..- számmal elnyomtam szavait majd a hajába markoltam.
- Nathhan..
- Igen?- aggódó tekintettel rám nézett majd félre söpörte az arcomból a hajamat.
- Csak..fogd be jó? - bólintott majd hevesen falni kezdtem újra ajkait , lassan le halászta rólam a ruhát majd nadrágja övét kikapcsolva vetköztettem le , csókjaival egyre lejjebb haladt hajlatom és belső combomat égette minden egyes érintése, nyelvével megkóstolt hatalmasat nyögve Nathan a kezét a számra tette.
-Shhh, maradj csendben. - elkezdte folytatni majd két ujját belém helyezte, nagyon közel álltam az orgazmushoz majd mikor érezte közel a vég abba hagyta és fejemet merevedéséhez nyomva adta nekem a jelet hogy mit kell most tennem, a vágy égett sőt lüktető érzést keltett bennem, egek ezzel a férfival csodálatosakat lehet szexelni, miközben ezen agyaltam hegyét végig nyalva kaptam be az egész férfiasságát és heves mozdulattal dolgoztam vele mikor már ő is majdnem a csúcsnál volt felhúzott és belém furakodott kb fél perc se kellett de mind a ketten teljesen össze estünk az élvezettől még szerencse hogy egy kis pléd itt volt a kocsiban Nathan magunkra terítette majd összebújva bámultuk a kocsi tetejét.
- Ugye tudod hogy apád utál engem.- nevettem el magam majd közelebb bújtam Nathanhez remek illata volt még úgy is hogy izzadságunk egymásba fonódott.
- Dehogy utál csak van egy olyan természete ami nem éppen a kedves oldala. - simogatta a hátamat egy apró puszit adva a fejemre húzott közelebb magához.
- Nagyon kedves Catrine.
- Szerintem is, anyámnál sokkal jobb.
- Hiányzik?
- Mármint ki?
- Az anyukád.
- Nem szeretnék erről beszélni.
Közelebb bújtam hozzá majd egy hatalmasat ásítottam.
- Szerintem menjünk.
Nevettük el magunkat majd felöltözve elindultunk haza felé.
A lakásba be lépve valami nem volt oké elkezdtem szédülni, az emeletre mentem majd levetkőzve pizsibe bújtam és egy fájdalomcsillapítót vettem be. Nyakig be takartam magam Nathan feljött és az ágyra ült.
- Minden oké?
- Igen..bár lehet hogy megfáztam.
- Aludj egyet addig én lent leszek.
Megpuszilgatta a homlokom majd becsuktam a szememet. Fél óra elteltével felültem az ágyban és elkapott a hányinger gyors felálltam és a mosdó felé vettem az irányt majd bezártam az ajtót hallottam ahogy kopognak szóval észbe kellett kapnom.
- Letti? Minden oké?
- P...persze csak szerintem nem volt valami jó a kaja..vagy lehet be kaptam valami vírust, öt perc és végzek.- felálltam majd megmostam az arcomat és a fogamat is, lementem a konyhába a hasam rettenetesen fájt és a hányinger se múlt el leültem az asztalhoz majd egy falat rántotta után megint éreztem hogy rosszul vagyok egyből felfutottam Nathan is jött utánam de gyors becsuktam az ajtót előtte.
- M...menj el!!!
- Letti.. biztos hogy minden oké???
- Nathan menj el!!!!- mikor hallottam hogy már nem áll az ajtóban felálltam és a fiókos szekrény felé mentem elő vettem a kis dobozomat majd megszámláltam a tablettákat majd hirtelen a földre ültem 2 db még a dobozban volt elővettem a gyógyszeres szekrényből egy tesztet és neki álltam megcsinálni kb 5 perc után lementem Nathanhez a konyha pultnál támaszkodott és szomorú tekintette volt mikor észre vett oda jött hozzám és aggódó tekintettel rám nézett.
- Letti..mi a baj?
- É..én..- nem bírtam kimondani a szavakat helyette elsírtam magam mire Nathan megölelt volna a hátam mögül elővettem a tesztet és megmutattam neki amikor megláttam az arcát nem tudtam mit tegyek megijedjek vagy sírjak.
- T..te nem vetted be a tablettát???
- N...ne..nem elfelejtettem..
- Terveim voltak...Letti 17 éves vagy...nem hagyhatom ott az életemet, el kell vettetned ezt a gyereket.. te is még gyerek vagy...az istenít..ahhhh!!! - teljesen kiborult nem is ismertem rá, nagyon sírtam a könnyeim utat törtek.
- Nem vettethetem el..hiszen ez egy ember!! Egy gyermek.
- Nem érdekel..te is még gyerek vagy!! Jövő héten elmegyünk orvoshoz kiszedjük onnan.
- Hogy mondhatsz ilyet???
Megfogtam a hasamat majd rá néztem Nathanre.
- Ez a mi kisbabánk..
- Nekem nem kell gyerek..
Nathan amilyen ideges volt kirohant a lakásból és bevágta maga után az ajtót úgy éreztem most vége teljesen össze törtem egyedül maradtam és még csak 17 éves vagyok még egy évem lett volna de helyette már gyermekem lesz, mivan ha elveszik tőlem a kisbabám? Ezt nem engedhetem, nem vethetek véget a gyerekünk életének, a hasamat megfogva mentem fel a szobába és lefeküdtem a könnyeimmel küzdöttem de nem bírtam ki hogy ne sírjak majd egy fél órás sírás után elaludtam.
Hatalmas zajra lettem figyelmes az órára néztem, hajnali három, felkeltem majd a konyhába rohantam Nathan volt az és az üveg szilánkokat szedte a padlóról.
- Héhh..gyere hadd segítsek..
- Te..te olyan szép vagy ma Le.Le..Letti..és annyira megdugnálak most a konyha asztalon.- izmos karját vállamra rakta majd csókot adott volna de megéreztem borzalmas alkohol illatát.
- Nathan?? Te ittál?!!!
- Én?- rá mutat ujjával saját magára majd felhúzza a pólómat és a mellemet kezdte el simogatni.
- Én nem..nem..ittam semmit- fülembe suttog majd elrántom magamtól át karolom és az emeltre cipelem a hálószoba ajtaját meglökve húztuk be magunkat majd az ágyra ültettem.
- Na okés nagyfiú irány az ágy.- húztam le a pólóját mire magára rántott és megcsókolt alkoholtól bűzlő szája miatt nem viszonoztam a csókot és inkább lemásztam róla amilyen gyorsan csak tudtam.
- Kicsim..nem akarsz velem szeretkezni? T..tudod jól hogy mennyire kan..kanos vagyok amikor meglátlak?- kezét emelkedő merevedésére helyezte majd bele markolt kinevettem majd egy puha meleg pléddel betakartam és puszit adtam a homlokára.
- Aludj inkább reggel majd beszélünk.- mielőtt még válaszolni tudod volna bealudt, telefonját kivettem a zsebéből majd az éjjeli szekrényre raktam hirtelen egy Messenger értesítés ugrott fel Ellie írt neki egy üzenet nem néztem meg csak a zárképernyőn láttam amit írt neki.
Ellie: Nathan ne aggódj minden rendben fog jönni köztettek, egy baba csodás dolog... majd holnap még beszélünk legyen szép estéd!
Leraktam a telefont és felmentem a fekete ajtós szobába ahol kulcsra zártam az ajtót a könnyeimmel aludtam el.
Inkább az ex alávetettje mint hogy velem beszélte volna meg ezt a dolgot hogy lehet valaki ekkora egy undorító féreg soha többet nem akarom látni ezt az embert ,gondolkoztam hogy mi lenne jó a babának egy csodás család de helyette mit kap egy borzalmas apukát aki inkább mással beszéli meg a dolgokat mint hogy azzal akivel éli az életét, tudod mit Nathan élj egyedül és engem és a kisbabámat kerüld el jó messziről.
Holnap reggel csomagolok és el megyek.
Senki nem veheti el tőlem a gyerekemet.

A pénzed nem boldogítWhere stories live. Discover now