14. Fejezet

6.8K 137 2
                                    

Letti
Amikor felébredtem sehol sem találtam Nathant, a konyhába leérve a hasam korgása törte meg a nagy csendet. Itt az ideje hogy végre egyek is valamit. A hűtő ajtót kinyitva fedeztem fel a sok ételt majd egy gyors palacsintát össze is dobtam.
Amikor már vagy egy teljes óra eltelt kezdtem unatkozni így úgy gondoltam hogy felfedezem a ház minden részét, benéztem az edző terembe majd a kertbe mentem ahol egy hatalmas medence fogadott. Az emeletre érve eszembe jutott valami, a fekete ajtó előtt álltam a kezem pedig feszesen a kilincset markolászta amikor lenyomtam a kilincs megmozdult és az ajtó egy résnyire kinyílt. Körbe néztem hogy tényleg egyedül vagyok e itthon majd bementem az ajtót nyitva hagyva. Az egész szoba félelmetes volt ahogy minden egyes kellék tökéletesen a helyére volt rakva, egy nagy üveges szekrényt vettem észre amit hallkan próbáltam kinyitni, a bal oldalon egy bőr bilincs szerű tárgyat vettem ki amit a kezemben megtapogattam, a bőr anyaga a kezemet súrolja a szegecses rész kicsit megböki a kezemet.
- Tetszik amit látsz?- a hang élesen belém fúródott majd megfordulva Nathant pillantottam meg aki az ajtó fél fának támaszkodott.
- Baszki...de megijedtem.- a kezembe szorító tárgyért nyúl majd vissza helyezi a szekrénybe.
- Ne kutakodj, és a csúnya beszédet nem szeretem szóval ne akarj fenekelést.- a torkomban hatalmas gombóc képződik majd a másik szekrény részhez indulok ahol egy fekete plüss bilincset találok.
-Ez tetszik.
- Szerintem mára eleget nézelődtél.- nagy nehezen próbálja kiszedni a kezemből de én elhúzódódva megyek hátra felé amikor is a hideg fal súrolja a hátamat. Nathan közelsége egyszerre meg rémiszt és meg részegít, követi a szemkontaktust velem majd kikapva a kezemből rám pillant.
- Tudni akarod mire való?
- Uhuu..- közelebb jön hozzám kezét derekamra csúsztatja majd keményedő férfiasságához hozzám nyomja, a nyakamat kezdi csókolgatni majd a fül cimpámba harap.
- Nem értettem tisztán amit mondtál.
- Igheen uram. - el húzódik majd rám pillant az ágy felé megy majd egy hatalmas csapással le vágja a bilincseket az ágyra.
- Gyere ide. - egy mély levegő vétel után oda merészkedem majd csókok lepik el ajkaimat, Nathan le kapja rólam a felsőmet és a nadrágomat, mielőtt még megcsókolna újra az ajkaimba harapok amit ő észre vesz és egy hangos morgást dob felém.
- Ezt nem gondoltad komolyan kislány.- az ágyra lök felém helyezkedik és az egyik részét a bilincsnek a kezemre a másikat pedig a lábamra helyezi ezt megismételi a másik karomon is majd le száll rólam és az ingjét lehámozva magáról újra felém kerekedik először a hasam majd a melleimet kezdi el csókokkal behinteni majd mikor már kellő képen ellazultam bele harap a mellbimbómba amitől egy hatalmas sikoly hagyja el a számat, ezt megismételi vagy 5ször amikor már kellő képen nem érzem a fájdalmat át tér a nyakamhoz, annyira gyengéden érinti meg hogy fészkelődnöm kell a vágytól.
- Ne húzd, be vág. - ajkaimnak esett majd ujjait nőiséggemen végig vezette és be akarta csúsztatni amikor rám nézett.
- Az enyém vagy.
- I..igen a tiéd vagyok. - amikor már közel lettem volna ahhoz hogy ujjai csodás táncot járnak bennem egy férfi hang törte meg ezt a csodás pillantott. Nathan egy bazmeg suttogása után leszedte rólam a bilincset és az ingjét oda dobva jelezte nekem hogy vegyem fel amíg ő ki lépett a szobából. Amíg öltöztem bele gondoltam abba mi lett volna ha nem halljuk meg a hangot akkor talán át éltem volna a világ legjobb orgazmusát is. Leérve a nappaliban Nathan ordibált de valami hihetetlenül hangosan és ijesztően, megbújtam hátul a fal mögött és próbáltam egy picit hallgatózni ami nem a legszebb dolog de kíváncsi voltam mi miatt ideges.
- Nem érdekel mit mondasz egy évnél nem adok neked többet úgyis el fog hagyni tudom hogy neked csak azért kell hogy megdugd.
- Szerintem kettőnk közül te vagy az egyetlen aki mindennap másik csajokat visz az ágyba most pedig takarodj el innen!! - hatalmas ajtó csapódás és egy üveg törés, gyorsan kirohanok és Nathant pillantom meg véres kézzel és egy törött fényképpel a padlón.

A pénzed nem boldogítOnde histórias criam vida. Descubra agora