Letti
Még mindig Ellie szavai jártak a fejemben amikor Jason megjelent.
- Nos hogy döntöttél?
- Már elmondtam..
Lehajtott fejjel bambultam amikor az ismeretlen hangot újra hallani kezdtem. Jason körbe pillantott majd mikor egy hátsó ajtó nyílni kezdett pisztolyáért nyúlt.
- Ki vagy?
Se szó se beszéd Nathan lépett be az ajtón, egyedül semmi fegyver nem volt nála, egy fehér inget viselt arca gondterhelt volt.
- Lám csak lám elő kerültél te is.
- Engedd el Lettit, itt van a pénz a kocsiban csak engedd el őt kérlek megtettem amit kértél.
Jason közelebb sétált de a fegyvert még mindig maga előtt tartotta, amikor már kellően közelebb ért Nathanhez egy hatalmas nevetésben tört ki.
- Mi olyan mulatságos?!!
Nathan hangja ideges volt, most nem ez a legjobb alkalom hogy felhúzza Jason agyát.
- Az a legviccesebb ebben az egészben hogy a kedves kis Letti ígért nekem valamit.
- Baszd meg Jason nem ígértem neked semmit!!!
Hirtelen a fegyvert rám emelte mire Nathan oda ugrott és fel emelte mind két karját.
- Álljunk csak meg, miről van itt szó??
- Nos elméletben arról van szó hogy fel ajánlottam Lettinek hogy téged megkell hogy öljön de erre ő eléggé csúnyán kifejezte magát.
Jason rám és Nathanre szegezve pisztolyát körbe sétált, termérdek feszültség és fájdalom volt bennem. Haza akarok menni, véget akarok vetni ennek az egésznek. Nathan ide jött fegyvertelen egyedül. Ráadásul muszáj megtudnom azt ami Ellie mondott. Mielőtt Jason tovább mondta volna monológját közbe avatkoztam.
- Mielőtt mindkettőnket megölöd lenne egy kérdésem Nathan felé.
Nathan érthetetlenül rám nézett, ha most nem kérdezem meg talán nem is lesz rá többször esélyem.
- I..igaz hogy te ölted meg Ellie édesanyját?
Hirtelen léptek hangja ütötte meg a fülem, Ellie lépett ki az ajtón majd Jason mellé állt.
- Nos Nathan ezt én is szeretném hallani. Elvégre hány éves is voltál 5-6? Nekem ezt egy 4 éves fejjel megélni nem volt valami jó.
- E..Ellie tudom mit érzel de én mindig is szeretem az édesanyád fogalmam se volt róla hogy apám maffia volt.
- De te..te se a családod felelős az anyám haláláért és ezt én mind vissza adom.
A szavakat hallva a könnyeimet nyeltem. Nathan apja maffia volt. És ő se tudta ezt.. ráadásul kiskorában is már az apja ilyen szörnyű dolgokat tett. Ellie hirtelen Jason kezéből kirángatta a pisztolyt és egyenesen Nathan elé tartotta.
- Tudod te min mentem keresztül??
- Ellie..fogalmam se volt erről tudod jól..
- Szeretelek igen..ezt bevallom de azok után amit az apád tett és hogy te is ebbe az undorító családba tartozol nem tudom eltűrni. Remélem most az apád tudni fogja hogy milyen érzés lesz az amit én érzek most.
Mielőtt Ellie lőtt volna elkiálltottam magam Alex kilépett az egyik ajtó mögül és Jasont vállba találta. Mielőtt Ellie menekült volna meghúzta a ravaszt és meglőtte Nathant.
- NEEEEMM...NE.. NATHAN..
Nathan a szemem láttára esett össze majd csodás fehér ingjét be lépte a vére. Alex három golyót eresztett Ellie lábára majd kikötözve engem Nathanhez rohantam.
- Itt vagyok..maradj velem kérlek...nem mehetsz el hallod?? Nathan itt vagyok..
- Nathan...maradj velem oké?? Ez nem az a pillanat..kérlek..
Nathan szeme egy pillanat alatt lecsukodott. Rá borultam majd sírni kezdtem.
Ez nem történhet meg, ez nem lehet, nem veszíthetem el. Akármennyire is fáj hogy ilyen családban élt nem hagyhat el. Szükségem van rá és Lilynek is.
A sziréna hangja ütötte meg a fülem felugrottam és az ajtóig rohantam, a rendőrök elvitték Jasont és Elliet majd amikor oda fordultam láttam hogy Nathan sehol. Körbe néztem és Alex termett előttem.
- Kisasszony..
- Kérem..Alex hagyjon békén...megkell keresnem Nathant..
- Arra semmi szükség.
A hang hallatán megfordultam és Nathan állt velem szembe. Ezer vattos mosolyt nyomott arcára majd egy kacsintást tett Alex felé.
- Mi..hogyan?
Nathan kigombolta az ingjét majd mikor észre vettem a mellényt a szívem is megállt.
- Golyó álló mellény és művér? Ez most komoly?
- Alex ötlete volt nem az enyém.
Hatalmas röhögésben törtek ki a fiúk, mind a kettőt meglöktem.
- Hatalmas poén mondhatom..
- Ne durcizz!!
- Miért ne?
- Mert különben bünti lesz.
- Te még ilyenkor is perverz vagy.
Rá mosolyogtam majd ölelésébe burkoltam magam.
Fel néztem rá, szemei boldogok voltak és sokkal nyugodtabb volt mint eddig. Kezdtem én is megkönnyebbülni, de ezt egy darabig nehezen verem ki a fejemből.
Nathan az államat megfogva emelte fel a fejemet.
- Nézd Letti..én se tudtam erről az egészről szóval ha...ha nem akarsz esküvőt ezek után se akkor én teljesen megértem.
- Héhh..ilyeneket ne is mondd, nagyon szeretnék hivatalosan is a feleséged lenni. És őszintén sajnálom hogy egy ilyen családban nőttél fel.
- Felejtsük el..most már van egy sokkal de sokkal tökéletesebb családom.
Lehajolt majd ajkamba csókolt. Ez volt eddig a lehető leghosszabb és legszenvedélyesebb csókunk az eddigek során.
- Szeretlek
- Én is szeretlek Nathan.
Nathan Alextől elkért egy takarót amit rám raktak majd a kocsiba ültem míg a fiúk beszélgettek a rendőrökkel.
Egy óra autó út után Nathan a kezét a combomra rakta és simogatni kezdett.
- Annyira örülök hogy itt vagy velem végre biztonságban.
- Én is nagyon örülök ennek. Viszont most már tényleg vége?
- Örökre vége.
Nathan megfogta a kezem és egy puszit adott rá majd a váltóra helyezte az én kezem meg az övét.
Amikor haza értünk nem gondoltam volna hogy újra látni fogom ezt a házat, sőt azt se gondoltam volna hogy újra látni fogom Nathant. Lily és Emma is nagyon hiányoznak már. Remélem Lily nem pletykált semmit se. Viszont ez az érzés hogy végre biztonságban érezhetem magam a legjobb dolog ami csak történhet velem.
A lakásba érve egy forró meleg zuhanyt vettem amikor is Nathan csatlakozott.
- Ugye nem zavarok?
- Te sosem zavarsz.
A csempének döntve hevesen csókolózni kezdtünk. Majd egy pillanat múlva elhúztam magam.
- Bekened a hátam?
Kezébe nyomtam a tusfürdőt amire pimaszul mosolyogni kezdett hátra fordultam majd a folyékony barackos illatú tusfürdőt éreztem a hátamon.
Ez az érzés mennyei volt. Annyira bennem van az az érzés hogy mi van ha nem tud Nathan megmenteni, mivan ha Lily és én is meghalunk. Eltört bennem valami és zokogni kezdtem, Nathan megfordított majd letörölte a szemem.
- Mi a baj?
- Csak..az hogy mivan ha nem találsz rám...mi lett volna ha meghalok..vagy akár te is..
- Héhhh..Letti..ilyenkor mindig benne van a mondatodban a Ha és a volna szó, de ezek feleslegesek mert itt vagy és már senki se tudd téged bántani.
- És ha nem találsz meg??!!
- Olyan nincs, amíg én itt vagyok neked addig én mindenhol megtalállak.
Megtöröltem a szemem majd kiléptem a kabinból, picit megtöröltem magam majd a hajamat is.
- Akkor a hálóban is megtalálsz?
Nathan szemei kigubbadtak a kérdés hallatán, berohantam a hálóba és az ágyra feküdtem. Nathan egy másodperc alatt utol ért és be bújt a takaró alá.
Éreztem ahogy mászni kezd fel felé én pedig próbáltam betömni a takaró tetejét hogy ne jöjjön ki onnan. Hirtelen oldalról lehúzta magáról a takarót és magunkra terítette.
- Hát látod, itt vagyok.
- Most ájuljak el?
- Azért azt ne. De inkább csak élvezd annyi is elég nekem.
Először az arcomra majd a számra adott egy puszit amit hirtelen csókba fulladt. Nyelvével utat tört a számba, éreztem ahogy keményedő férfiasságát nekem nyomja majd aprókat mozogni kezd.
- An..annyira hiányoztál.
- The..ish nekhhem.
Egyik kezével izgatni kezdett alul majd mikor már kellőképpen nedves voltam belém helyezte magát. Lassabban majd egyre komótosabban mozogni kezdet bennem.
A nyakamba csókolt én pedig hevesen nyögtem alatta.
Egyre gyorsabbra váltotta a tempót. Kezemmel végig karmoltam hátát majd mikor elöntött minket az orgazmus körmömmet hátába vájtam.
Este felé miközben készültünk Lilyért a tükörben észre vettem a nyakamat, három hatalmas lila folt virított rajta.
- Nathan!!!
- Mi történt????
- Komolyan a lehető legfeltűnőbb helyre???
Ujjaimmal megmutatom neki a szívás foltokat miközben belőle kitör a nevetés.
- Baromi izgató voltál asszony és nem bírtam magammal.
Hirtelen hozzá vágtam a fésűmet mire újra röhögni kezdett. Belőlem is kitört a nevetés majd gyors alapozót tettem rá hogy eltüntesse. Csajok ha őszinték vagyunk az alapozó sose jó ötlet még jobban látszik és eléggé nem fed. Szóval vagy garbó vagy semmi. Inkább az utóbbit választottam.
Sebesen lementem a lépcsőn ahol Nathan már várt rám. Megfogtam a kezét majd elindultunk a kocsiig.
- Vámpír vagy.
- Te meg egy jó nő vagy.
Nevetve megcsókoltam majd elindultunk Emmáékhoz.
ESTÁS LEYENDO
A pénzed nem boldogít
RomanceEgy 17 éves lány kirándulni megy az osztályával, amikor is egy férfi bukkan fel a lány életében, a férfi úgy érzi hogy csak a pénz és a szex old meg mindent miközben egy sötét titkot őriz amit senkinek nem mondott el. Vajon a férfinek elég lesz a vá...