Letti
Az emeletre érve úgy gondoltam meglepem picit Nathant. Egy fekete csipkés fűzőt választottam amihez felvettem egy csipkés comb harisnyát. a dolgozó szobába lépve elő kerestem a fiókból a piros szalagos kulcsot majd a sok irat között megtaláltam át rohantam az egész folyosón hogy időben kitudjam nyitni.
Belépve kicsit megremegtem, rég voltam ebben a szobában, szó szerint félelmetes volt újra itt lenni. Az egyik kanapéra leültem és vártam, tíz perc telt el amikor az ajtó kinyílt és Nathan egy szürke melegítő nadrágban lépett be. Rá néztem és rögtön elöntötte testemet a forróság.
Fel álltam majd mikor végig nézett rajtam ajkát beharapta és az ágy melletti bőr fotelbe ült.
- Gyere ide.
Ujjaival jelet adott én pedig mosolyogva csak négykézlábra ereszkedtem majd lassan elkezdtem oda mászni.
- Letti..
- Igen?
- Ha ezt csinálod isten bizony hogy a földön foglak megdugni.
Picit gyorsabban oda másztam majd a lábaihoz térdeltem. A kezemet rá helyeztem két combjára majd férfiasságát kezdtem el markolászni.
- Letti mit csinálsz?
- Most én szeretnélek kényeztetni...
- Sajnos ez nem így megy most.
Hirtelen fel állt majd felkapott az ölébe, egy rácsokkal felszerelt falszerű dologhoz vitt ahol a négy sarkán bilincsek voltak. Először a kezeimet majd a lábaimat csatolta be. A fűzőmet lejebb húzta és a melleimet kezdte el csókolni majd beharapta egyik majd másik mellbimbómat. Kezével végig simított nőiséggemen majd a bugyimat félre húzva helyezte fel egyik ujját.
Kicsit erősebben csinálta ami nem volt kellemes érzés.
- Auhh..Nathhan ez fáhhj..
- Csenhhd legyen!
Sóhajtotta míg melleim a szájában voltak, még egy ujját belém helyezte de teljes erejéből amitől fel sikítottam.
- Shhh..tűrj édesem.
Gyengéden mozgatni kezdte ujjait majd abba hagyta. Levegőért kapkodva vártam mit fog tenni. Elhúzódott majd egy fiókot kinyitva egy golyókkal teli kis eszközt hozott magával, bugyimat vissza húzta a helyére majd ezt a kis szerkezetet kezdte végig húzni majd nyomni nőiességemen.
- Nathhhan ez mhii..
- Ne kérdezz annyit csak élvezd.
Egyre jobban nyomta oda amire felnyögtem kezeim automatikusan mocorogni kezdtek a bilincsben. A golyók nagyon fájdalmasak voltak de próbáltam tűrni.
- Tudom mit érzel most Letti..én pontosan ezt érzem most miattad.
Egyre jobban nyomni kezdte belém amire már szinte sírva nyögtem fel. Kicsit mozgatta ami már jobb érzés volt.
- Nem szóltál nekem arról hogy elmész..aggódtam érted amikor nem vetted fel a telefont.
Egyre erősebben mozgatta a golyókat majd abba hagyta.
- Ne..kérlek..ne hagyhhd abbhha.
- Ugye hogy ez milyen bosszantó érzés?
Folytatni kezdte de most a nyomás már fájdalmas volt, könnyek gyűltek a szemembe.
- Bosszantó ugye Letti?
Nyakamat megfogva csókolt belém vadul majd teljesen nekem nyomta a golyókat amitől muszáj volt már sírnom.
- Elég..engedj el..
Nathan rám pillantott kicsatolta a bilincseket. Az ágyról felvettem egy fekete puha takarót majd magamra tekerve leültem a kanapéra.
- Ez büntetés volt..nem játszottál rendesen.
- Miért nem mondtad hogy el mész??!
- Ne használd máshogy a szabályokat.
- Féltelek Letti nem érted??!!
- Biztonságban voltam..
Könnyezni kezdett a szemem. Nagy nehezen letöröltem őket majd vissza bújtam a takaróba.
- Csak találkozni akartam Emmával..
- Legközelebb szólj ha elmész valahová, értetted?
- Igen uram..
Oda sétált majd ő is bebújt a takaróba és át ölelt.
Meleg bőre égette az enyémet majd egy puszit adva vállára bújtam jobban oda hozzá.
- Letti..
- Hm?
- Mit szólnál ahhoz ha elvinnélek egy nyaralásra?
Fel kaptam a fejemet majd egy hatalmas vigyor ült az arcomra. Bólintottam majd megcsókolva kértem hogy kapjon fel az ölébe amit meg is tett a háló szobába indulva az ágyra dobott majd Macbookját az ágyra tette. Le kapta magáról a nadrágját majd befeküdt mellém az ágyba.
- Hova szeretnél menni?
- B..bármi lehet?
- Persze, hiszen tudod hogy mindent megtudok neked adni ami csak kell.
Nagyot nyeltem és az árakat nézve hatalmas öröm és csalódás volt bennem. Szinte mindent ő áll és én semmit se tudok bele adni. Úgy érzem magam mint egy elkényeztetett lány pedig nekem muszáj lenne tennem érte.
- Mennyi pénzt adjak be...
Nathan befogja a számat majd haragosan rám néz.
- Ezt soha többet ne..mondtam hogy én mindent megteszek értünk.
- De..
- Nincs semmi de! Szóval?
- Tunézia..az az álom hely ahová elszeretnék jutni.
- Akkor máris elintézem.
Nathan a telefonjában ki keresi a számot majd fel állva az ágyból neki áll telefonálni közben végig a szemembe néz amitől elpirulok.
Még mindig rosszul érzem magam hogy én semmit nem fizethetek, de tudom jól hogy ha meg is tenném ki csapná a hisztit.
A laptopot felvettem majd a Netflixen elindítottam a kedvenc sorozatomat.
- Mit nézünk?
Nathan vissza huppant mellém majd át ölelt.
- Stranger Things, láttad már?
- Nem, de szerintem egész jónak tűnik.
Össze bújtunk majd végig néztük a 2 évadot együtt.
Vacsira rendeltünk pizzát és nappaliban filmet keresve röhögtünk minden hülyeségen. Olyanok voltunk mint az átlagos pár akik nem élnek pénzben és gazdagságban. Jó tudom rólam nem lehet ezt mondani de már lassan kezdem azt érezni hogy én is ide tartozom, legbelül tudom sose lesz ez.
Végül Nathan a szürke ötven árnyalatát választotta amit már százszor láttam de sose tudom megunni.
Vacsora után egy közös fürdéssel zártuk a napot majd össze bújva aludtunk el.Sziasztok!!
Ez a rész kicsit unalmas és rövid lett. Igyekszem hosszabb és izgalmasabb részeket írni csak most el vagyok havazva rengeteg dologgal.
Remélem így is lehet élvezni a sztorit 😇
Pusziiii ❤️❤️
KAMU SEDANG MEMBACA
A pénzed nem boldogít
RomansaEgy 17 éves lány kirándulni megy az osztályával, amikor is egy férfi bukkan fel a lány életében, a férfi úgy érzi hogy csak a pénz és a szex old meg mindent miközben egy sötét titkot őriz amit senkinek nem mondott el. Vajon a férfinek elég lesz a vá...