18. Fejezet

5.8K 108 1
                                    

Letti
Soha többet nem fogok tudni megbocsájtani neki, hogy tehetette ezt velem. Ráadásul szinte már aktív szexuális kapcsolatot éltünk és nem volt képes elmondani hogy házas volt. Kit érdekel hogy mióta de akkor is ki kezdtem egy házas emberrel. Gyűlölöm magamat hogy ilyen naiv vagyok és én hülye nem is vettem észre azt a kibaszott gyűrűt se az ujján. A hidegben sétálva fogalmam se volt hova megyek csak muszáj volt levegőhöz jutnom. A kezem ég a fájdalomtól, tudom nem volt helyes dolog amit tettem soha nem bántottam magam de ez a fájdalom nagyon legyengített, azt éreztem hogy nekem nincs helyem a világban és hogy nem érdemlem meg a boldogságot.
A nap lemenőben volt amikor egy eléggé kihalt utcán találtam magam, nem vagyok egy ijedős kislány de most nagyon nem éreztem magam biztonságban. Mielőtt vissza fordultam volna egy erős kéz fogott meg és egy fekete kocsihoz húzott. Próbáltam sikitani de befogta a számat, hiába szabadultam a támadóm nagyon erősen szorított majd amikor a kocsiba rakott sötétség borult a szememre.

Nathan
Már vagy két órája nem jött vissza és nem válaszol az üzenetemre. Felhívom de akkor is kicseng és semmi. Letti hol a faszba vagy?
Fel alá mászkálok a lakásban amikor a testőröm Alex ront be három magas férfival az oldalán.
- Uram vagy egy kis baj?
- Mi az?
- Letti.. - a szívem majdnem kiugrott a helyéről végre jön már vissza hozzám és eltudom neki mondani az igazat. A testőröm arca eléggé ijesztő és szomorúságot jelezz nem értem mi ért ilyen kedvtelen.
- Mi van Lettivel?
- Elrabolták uram.
- HOGY MIII??!!!- A zakómat megfogva a kocsi kulcsért nyúltam és a testőrömet húzva magam után indultam a garázshoz. Meg kell találnom. Remélem nem esett semmi baja az én egyetlen szerelmemnek.

Letti
Felkelek, nem látok semmit, van valami a szememen. Leszeretném venni de nem tudok mozogni.. megvagyok kötözve?? Megkötöztek!!
Ráadásul egy falhoz. Uram isten mit tegyek? Sikítsak? Hol vagyok? Tuti nem a városban hanem egy külső részén az isten háta mögött.
- Ahhh végre felkeltél.- lépett be valaki a szobába hirtelen a hideg megcsapta az arcomat és a kezemet is. Ahh szóval nincs rajtam a kabátom.
- Fázol cica?
- Ne hívj cicának!! Hol vagyok?
- Az titok. Most pedig szeretném ha kicsit kényeztetnél.
- Soha!!
- Te akartad.- fényt érzek eléggé erős, szóval le szedte rólam a szem fedőt. Egy magas fekete hajú férfi áll előttem teste tiszta izom és egy kis borosta is társul mellé, nem mondom hogy nem néz ki rosszul de nagyon ijesztő ahogy engem bámul. Hirtelen egy erős csapás éri az arcomat majd érzem ahogy másik oldalt is ad egy pofont ami miatt felreped a szám és vérezni kezd.
- Látod cica, én nem akartam neked fájdalmat okozni.
- Menj a picsába.
- A tiédbe bármikor. - Kacsint majd kimegy és itt hagy engem a hidegben és vérző arccal. Érzem ahogy a könnyem újra elindul és csak Nathan jár a fejemben hogy mennyire hiányzik és szeretném ha kimentene innen.

Nathan
Az autó pályán szinte a maximális sebességgel megyek amit Alex nem néz jó szemmel ezért megfogja a vállamat.
- Uram nyugodjon meg már csak egy óra és ott vagyunk Lettiért.
- Hogy a picsába legyek nyugodt amikor elrabolták és ez is én miattam van mert egy tetű vagyok.
A kormányba ütök majd megállok mert egy hatalmas dugó van előttünk egy bazmeg elmondása után hátra dőltem az ülésben és a hajamba túrva vártam hogy elinduljunk.
- Uram ha jól látom a jel megmozdult szóval a támadó elfogja hagyni a helyiséget.
A kormányt megfogva a gázra lépek és a kocsikat határozottan ki kerülve megyek Lettiért.

Letti
Már egy óra eltelt amikor újra be lépett a szobába a kezemet ki szedte a kötésekből majd megfogta a kezemet és egy szobába vezetve az ágyra dobott.
- Most pedig ha nem fogadsz szót isten bizony megöllek.
A könnyeim újra utat akartak törni amikor lefogta a kezemet és csókolgatni kezdett, undorító volt ahogy hozzám ért amikor mozogni kezdtem erősebben szorította a karom majd eszembe jutott hogy van egy lábam is így erősen a férfiasságát megrúgtam így ki tudtam szabadulni. Futásnak eredtem de sajnos az ajtó zárva volt így eltudott kapni, a nyakamat megfogva nyomott neki a falnak és egy kést elő véve tartotta oda a nyakamhoz.
- Te büdös kurva, ugye tudod hogy most kibaszott nagy bajban vagy.
- Nem éppen mert te vagy nagy bajban te barom arcú.- Nathan hangjára lettem figyelmes aki egy hatalmas mozdulattal bemosott a gyereknek aki a földre zuhant a kés pedig kiesett a kezéből. A torkomhoz kaptam majd Nathan nyakába borulva sírtam, a hátamat simogatva éreztem magamat újra biztonságban.
- Annyira féltem..Nathan annyira megijedtem hogy megfog ölni.
- Amig én itt vagyok veled nem eshet semmi bajod.
A hajamat megcsókolva vitt ki az épületből majd a kocsihoz vitt ahol rengeteg rendőr és fekete öltönyös férfi állt.
- Ők kik?
- A testőreim ők tudták hogy hol vagy és ezért tudtam eljönni érted minél előbb.
Egy meleg takarót rakott rám majd beültetett a kocsiba ő is ugyan ezt tette majd gyorsan el is hajtott a helyszínről.
- Nézd Letti.. én el akartam neked mondani a volt feleségemet csak nemtudtam mikor és hogyan, amikor Alex a testőröm mondta mi történt veled azt gondoltam hogy mivan ha soha többet nem látnak viszont, tudom hogy azt mondtam nekem a pénz és a szex kell de te többet jelentesz nekem mint a világ összes pénze.
- Nath..kérlek soha többet ne hazudj és ne titkolj el semmit se.
- Megígérem.
Leállította a kocsit majd egy lágy csókot nyomott ajkaimra, kis idő múlva falni kezdte őket majd hátra húzott a hátsó üléshez és lefektetett. Végig csókolta a mellemet majd a fenekembe markolt.
- Biztos hogy egy kocsiban akarod?
- Nathan másra sem vágyok csak rád.
Egyre hevesebben csókolóztunk majd mikor már minden ruha lekerült rólunk már csak egymás testét éreztük és a vágyat ami körbe ölelt mind kettőnket.

A pénzed nem boldogítNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ