27. Fejezet

4.6K 92 6
                                    

Letti
Előttem áll az a férfi akit még mindig szeretek, aki miatt naphosszat sírtam és szendvedtem. Itt van. Ki sírt szemeim muszáj megtörölgetem, amikor arcára nézek el kap újra a sírás. Gondterhelt volt és nem volt valami jó állapotban. Az arca tiszta borostás volt haja már kesze kuszán állt neki de még így is le tudott venni engem a lábáról. Szemei pirosak és lilák voltak a szeme alatt, gondolom alig aludt valamit, úgy mint én csak nekem a smink sokat segít.
- Szerintem én most magatokra hagylak benneteket.
Adam még egyszer hátulról megölelt majd az emeltre ment. Ott álltam előtte teljesen kétségbe voltam esve, nem tudtam mit mondjak így vártam míg ő szólal meg előbb de nem tette, gondolom várta a válaszomat.
- Nathan..menj..el..kérlek.
- Miért akartál elfeljeteni? Hogy teheted ezt.. még arra se voltál képes hogy válaszolj az üzenetemre.
Meglepődve pillantok rá majd újra letörlöm szemeimet.
- Milyen üzenet? Miről beszélsz..nem kaptam semmit..
Hirtelen közelebb lép hozzám, ugyan az a parfüm illat mint ami az álmomban volt. Ajkaimra pillant majd telefonját elő véve az arcomba nyomja a telefont.
- Akkor ez mi a faszom...
Ki veszem a kezéből majd a nappaliba sétálva olvasom az üzenetet, a számhoz kapok majd újra kitör belőlem a sírás.
- Nathan...esküszöm nem tudtam erről..mikor írtad?
- Ma a gépen amikor megtudtam mindent egyből hozzád indultam de te látom már túl léptél rajtam.
Elvette a telefonját majd hajába túrva mászkált fel és alá a lakásban.
- Tudod miért tettem amit tettem?
- Hát ha egy kibaszott értelmes választ tudsz adni akkor mond..
Éreztem hogy iszonyatosan haragos és hogy az ideg feszült benne szóval próbáltam vissza fogni magamat.
- Azért tettem mert három hétig nem hallottam felőled semmit és a legroszabbra gondoltam, arra gondoltam hogy mivan ha már az ex feleséged seggét nyalod.. és boldog vagy a gyerekeddel akit nekem nem bírtál volna elmondani!!
Muszáj volt így ki kelnem magamból, hiába ez a stressz nála most cseppet sem éreztem azt hogy félnem kellene, pedig lett volna rá okom.
- Csak hogy tudd..nem az én gyerekem és tönkre tett volna minket ha nem avatkozok közbe és sajnálom jó? Részben én is hibás vagyok hogy nem írtam neked..de most itt vagyok és meg akarom oldani a dolgokat de már kiderült hiába jöttem vissza te már mással vagy.
Nem jöttél hiába..téged szeretlek. Mondanám ezt de sajnos nem fog menni..
- Kérlek Nathan most menj el..eleget beszéltünk. Itt vagyok láttál, jól vagyok de most menj el..
- Egy dolgot jegyezz meg Letti..csak egy kibaszott dolgot. Ha szeretsz nem akarod hogy elmenjek. Csak mond ki hogy szeretsz.
Ki akartam mondani de nem bírtam, túlságosan is mérges voltam rá még mindig. És az üzenet miatt is..miért nem láttam? Vagy talán ki töröltem? És ekkor jutott eszembe az amikor Jasonnel voltam, kint hagytam a telefonom amikor én mosdóba mentem. Az a szemét..be férkőzött a bizalmamba majd megakart magának szerezni. Tudnom kellett volna..és hallgatnom Adamre de én hülye csak a saját fejem után mentem mint mindig, csak azért hogy elfeljetsek egy tuskót akit nem tudok. Felálltam majd egyenesen Nathan szemébe néztem.
- Én..nem szeretlek.
Düh és fájdalom volt a szemébe majd mikor rá eszmélt mit is mondtam neki nekem jött és az ajtó felé igyekezett. Gyökerezett lábbal álltam továbbra is, majd mikor kinyílt az ajtó utána rohantam.
- Nathan..
Megfordult és láttam hogy könnyes a szeme. Ha ez nem a világ egyik legcukibb és legszomorúbb pillanata akkor semmi se.
- Én..imádlak téged, úgy ahogy vagy..a domináns részedet is, minden egyes porcikád úgy ahogy van..
Lehajtott fejjel álltam előtte, gyengéden megfogta az államat és fel emelte, gyönyörű szemei még mindig könnyesek voltak úgy mint most az enyém is. Nem mondott semmit. Nem tett semmit. Csak néztük egymást, már egy teljes órának tűnt amikor letörölte a könnyeimmet és megcsókolt.
Sokszor csókolóztam Nathannel de ez most más volt, gyengéd és vad egyszerre de mégis tele volt szomorúsággal és fájdalommal. Úgy tettük mintha utoljára éreznénk egymás ajkait, az ajtót belökte lábával majd újra ajkaimnak esett.
Míg Adam munkába volt én és Nathan fent maradtunk a lakásban. A kanapén ülve egy nagy bögre teát szorongattam és remegtem. Vajon az izgulás vagy az hogy tényleg fázok az miatt remegek. Nathan egy puha takarót tekert rám majd vissza ült helyére de egy picit közelebb ült.
- Szóval..most akkor te és az a Jason?
- Inkább azt felejtsük el..hülye voltam és sebezhető..
- Történt valami köztetek?
- Csak egy csók volt..csak egy.
Ittam egy nagy korty teát majd össze zártam a lábaimat. Nathan simogatni kezdett majd adott egy puszit a homlokomra.
- Éreztél valamit iránta?
Ez a rengeteg kérdés. Tudtam jól hogy féltékeny viszont ha megtudná ki is ez a Jason na akkor kitört volna a világháború is. Muszáj lesz elmondanom neki de majd idővel..idő mindig ez az a dolog ami miatt sokat veszekedtünk. Mindig később tudtuk meg egymás bajait és dolgait és ez vezetett arra hogy elhagytuk egymást. Nem tudnám újra elveszíteni.
- Őszinte leszek..egy kicsit kezdtem valamit érezni a fejembe, de most hogy vissza tértél és itt vagy minden érzelem ki ment és csak te vagy már nekem.
- Ennek nagyon örülök, viszont még mindig nem bírom fel fogni hogy csak úgy el akartál felejteni.
- Mit tettem volna? Vártam volna hogy a magány és a fájdalom megöljön..nem írtál, nem kerestél? Aggódtam érted Nathan fel tudod ezt fogni! Az az üzenet érkezhetett volna előbb.
- Letti mondtam már hogy miért nem tudtam írni neked..ne bosszants fel.
Még csak az kéne, bár ha jobban bele gondolok jogosan tudnék vele veszekedni mert nekem lenne igazam. Amennyire dühös voltam most mindent kiadtam magamból amit csak tudtam, és ehhez hozzá járult egy poénos kamuzás csak hogy meg egye a féltékenység.
- Mivel szépen kérted sajnos muszáj lesz, Jason volt az a srác aki elrabolt és meg akart erőszakolni. És másnap vissza mentem hozzá a lakásába, vele töltöttem a napot. És igen megcsókoltuk egymást.
Nathanre néztem aki már forrt a dühtől, kezét ökölbe szorította majd mikor oda nyúlt volna a karomhoz gyors leraktam a teát és elfutottam tőle. - Valószínűleg az üzenetet kitörölte amikor én a fürdőbe voltam, szóval egy pöcs volt. De ha nem jöttél volna vissza lehet hogy együtt is lettünk volna. Igen bele mentem hogy megpróbálhatjuk és már majdnem lefeküdtem vele. Megérintette a vállamat, majd a derekamat.
Végig tapogattam azokat a részeket amiket kiemeltem majd a szem kontaktust követve menekültem Nathan elől.
- Letti..kezdesz nagyon fel idegesíteni.
- Aztán közelebb húzott magához, végig csókolta a nyakamat majd a melltartó pántomat lehúzta.
Én is ugyan ezt tettem majd hátulra nyúlva ki is kapcsoltam.
- Ugye tudod hogy ez nagyon nem vicces..bármennyire is izgató de nem vagy vicces.
- Végül én és ő levettük a ruhákat és az ágyba voltunk. Csókolóztunk és simogattuk egymást. De ki kell hogy ábrándítsalak ez csak egy hazugság volt. Sose feküdtem le vele.
Nevetve rá néztem, megkönnyebbült. Fel húzta a szemöldökét majd ökölbe tette a kezét és megroppantotta. Egyre jobban közeledett felém, éreztem ahogy a hideg fal súrolja a hátam.
- Letti ezt szerintem te se gondoltad komolyan.
- Komolyan gondoltam.
A derekamat megfogva közel húzott magához a hajamat megfogva hátra húzta a fejemet, végig csókolta lassan a nyakamat majd egy picit meg is szívta azt.
- Még mindig komolyan gondoltad?
Bólintottam mire egyre jobban hátra húzta a hajamat egy jól eső nyögés hagyta el a számat majd ajkaimba csókolt, fel falta őket. Nyelve bejutást kért a számba amit el is fogadtam. Az ölébe ugrottam majd a szobámba vezetve dobott le az ágyra.
- Már nagyon ki vagyok rád éhezve.
Felém mászott majd felsőmet le kapva rólam a melleimet kezdte el kényeztetni. A lábam közé nyúlt majd végig simított nőiességemen, a bugyimat félre húzva helyezte be egy majd két ujját. Lassan és fokozatosan mozgatta bennem őket.
- Kié vagy Letti?
- A tiéhhd
- És mit csinálsz ha én parancsolok?
A nyakamba csókolt majd nadrágomat levéve rólam belém kóstolt. Nyöszörögtem, Nathan hajába markolva döntöttem hátra a fejemet, hirtelen mindent abba hagyott.
- Kérdeztem valamit!
- M..mi volt a kérdés?
Bele csípett a melleimbe majd a nőiességemhez csapott. Fel sikítottam majd oda raktam a kezemet amit Nathan el rántott onnan.
- Mit csinálsz ha én parancsolok neked?
- Megteszem amit kérsz.
Feljött hozzám majd újra belém helyezte két ujját de most gyorsabban kezdte el mozgatni bennem. Párszor a nyakamat majd az ajkamat csókolta.
- Nathhnan nehmbirhhom.
- Most megkapod ami jár neked.
Levette nadrágját majd ingjét kigombolva én is levettem magamról a felsőmet. Nathan felém helyezkedett majd belém vágta magát. A hátába markoltam, minden egyes lökésnél egyre erősebben szorítottam.
Nagyon vágytam rá és ő is vágyott már erre a pillanatra.

A pénzed nem boldogítWhere stories live. Discover now