24. Fejezet

4.7K 95 1
                                    

Letti
Három hete semmit se tudok Nathanről, se egy üzenet se egy hívás semmi..talán elfeljetett volna vagy szimplán csak tovább lépett. Nem az nem lehet tudom hogy szeret csak most fontos dolga van..vagy valaki fontosabb dolgot művel vele. Nem erre ne is gondolj Letti. A bátyám lakásában vagyok és megkaptam az egyik szobáját ami eléggé pici de lakható, a fürdőbe mentem ahol egy meleg zuhanyt vettem, a forró víz égette már a bőrömet de nem érdekelt ott és abban a pillanatban semmi nem érdekelt csak Nathan és az hogy baromira hiányzik.
Nathan
Az ex feleségem felbasz..kurvára felbasz..itt ülünk az orvosnál és várom hogy mi az igazság. Az apámat sikeresen elintéztem és most egy casino igazgatója. Anyámról még mindig nem tudok semmit de ez most már így is lesz.
Mikor az orvos kijött elöntött a düh először végig nézett az exemen majd egy gyors mozdulattal rám kapta a tekintetét. Itt valami nagyon nem stimmel az egyszer biztos. Amikor megláttam a papír le fagyott bennem minden. 100%-ban én vagyok a gyerek apja. De hát ez egy kibaszott nagy átverés, végig az én szerelmemmel voltam ezzel a ribanccal két éve nem létesítettem semmit se. Idegesen kirohantam a kórházból majd haza felé vezetett az útam.
A kandallónál ülve egy tömény whiskey társaságában gondolkoztam de csak egy dolog volt a fejemben Letti.. a csodás ajkai, a szemei ahogy engem pillant, a bőre finom illata és ragyogása, a puha haja és selymes tincsei..kezdem azt érezni hogy már nem is vagyok neki fontos. Tudom hogy túl lépett rajtam és talált magának egy sokkal inkább romantikusabb srácot. Részben én is hülye voltam hogy nem írtam neki de tudtam hogy nem akar velem beszélni mivel eléggé rossz dolgot tettem. Soha nem akartam bántani, soha nem is tudnám. A gondolatomat megzavarta ez a szemét és undorító nő. Egy fekete fehérnemű volt rajta majdnem elhánytam magam de hirtelen beugrott Letti csodás arca és teste ebben a ruhában. Hirtelen megfogtam a derekanál fogva és bele csókoltam ajkaiba, csak úgy faltam őt mint egy édes süteményt.
- Látod Nathan tudtam én hogy még mindig érzel irántam valamit.
A hangja miatt megremegtem majd nyakának estem és azt is csókolni kezdtem.
- Letti..nembírok betelni veled.
Hirtelen pofont éreztem az arcomon ami vissza rángatott a valóságba. Az a kurva.. megcsókoltam ezt a nőt és nem is akartam, az arcomat megfogva kezet akartam emelni rá amikor megfogta a hasát és védeni próbálta magát.
- Tudtam hogy még mindig az a kis cafka kell neked, hát nem érted meg hogy gyereked lesz???
- Ne hívd így és nem...nem az én gyerekem kifogom deríteni hogy mi ez és hogy miben sántikálsz. Nagyon nevetett majd arcon puszilt és az emeletre ment. Felordítottam és a falba ütöttem egy hatalmasat. Mikor már az egész padló vérben ázott eszembe jutott amikor Letti bekötötte a kezemet. Olyan puha volt már akkor is az ajka és a kezei is amikkel segített bekötni a sebet. Istenem hogy lehet hogy mindenről mindig ő jut eszembe.
Muszáj valahogy megtalálnom őt is miután fény derült a titokra.
Letti
Elmentem a bátyámmal szórakozni kicsit egy bárba, hihetetlenül jó volt. Annyi mindenről mesélt nekem és én is meséltem neki. Nem is tudtam hogy barátnője van és hogy lassan fő állású főnök lesz egy étteremben. Persze én se hagyhattam ki a Nathannel való kapcsolatomat bár a domináns részét nem akartam elmondani még a végén be zárt volna egy elmegyógyintézetbe amilyen hülye vagyok hogy bele mentem.
Amikor már a negyedik piánkat ittuk a tánc parkettre mentem és elkezdtem táncolni. Hirtelen úgy éreztem néznek ezért párszor meg is fordultam amikor valaki hátulról át ölelt. Ismerős érzés fogott el ezért jobban oda bújtam majd mikor gyengéd puszikat éreztem a nyakamnál felsóhajtottam.
- Nathan..
- Nem talált szívem.
Magához fordított és nem akartam a szememnek hinni az elrablóm állt velem szembe. Próbáltam menekülni de nehezen engedett el.
- Én..én úgy tudtam hogy..
- Nos igen a kis pasid testőrei elkaptak ugyan de túl gyengék voltak szóval kijátszottam őket és ide repültem hogy biztonságban legyek, most amikor észrevettem ahogy rázzod nem bírtam magammal.
- De..engedj el én nem akarom ezt...
- Szívem ezelőtt se akartad de szerinted érdekel ez engem?
Elkezdte fogdosni a fenekemet majd a szoknyám alá nyúlva félre húzta a bugyim de én gyors eltoltam magamtól mire ő megfogta a karomat és a mosdóba húzott majd kulcsra zárta az ajtót.
Tudtam jól hogy ha most Nathan itt lenne semmi okom nem lenne félni de most igenis volt. Elkezdtem sikítani mire befogta a számat a szájával, undorító volt ahogy hozzám ért kezdtem azt érezni hogy mindjárt elhányom magam.
Amikor már a nyakamat csókolta muszáj volt bele törődnőm abba hogy ezt már sehogy se úszom meg.
Amikor a keze már a bugyimban volt egy erős fejfájásom lett ami miatt homályosan is láttam majd rá jöttem hogy elájultam.
A fejem zakatol és iszonyatosan szomjas vagyok. Kinyitottam a szemem de nem bírtam elfogadni azt a látványt amiben voltam. Egy bugyi és egy póló volt rajtam de ami a legrosszabb az az hogy nem a bátyám lakásában voltam. Az ágyról leugorva rohantam a ruhámat felvenni amikor kinyílt az ajtó.
- Hova hova szívem?
- Te engem ne hívj a szívednek..haza megyek, hogy lehettél ekkora egy bunkó??! Kihasználtad azt hogy részeg vagyok és lefeküdtél velem..
A könnyeimmel küszködve öltöztem fel mire közelebb jött hozzám és megragadta a karomat.
- Hékás csajszi..teljesen össze vissza beszélsz, igen meg akarlak dugni de nem tenném veled úgy meg hogy nem vagy józan.
- Akkor meg mi a fenéért vagyok nálad és miért voltam csak egy szál semmiben?
- Elájultál..és a bátyád mondta hogy hozzalak hozzám mert ő elment a barátnőjéhez.
A bátyám ismeri ezt a tuskót aki megakart erőszakolni. És most meg fel küld a lakására ezt komolyan mondom nem hiszem el. Leültem az ágyra és fejemet fogtam majd egyre jobban áradni kezdtek a könnyeim.
- Egyébként Jason vagyok téged hogy hívnak?
- Miért raboltál el? Miért akartál megerőszakolni? Honnan a fenéből ismered a bátyám?!!
Ki vagyok akadva teljesen, a fájdalom és az hogy Nathan soha nem keresett megölt. Teljesen egyedül érzem magam egy idegen fiú lakásában, rettenetesen félek ezek után biztos hogy nem maradok a bátyámnál se, nem hiszem hogy ő tudd arról amit ez a szemét alak tett velem.
- Tudod, nekem nehéz életem van, a barátnőm két éve szakított velem és kellett egy lány akivel megtudtam volna tenni egy két dolgot. Amikor az utcán egyedül ki sírt szemekkel sétálgatál tudtam hogy te is ugyan abban a helyzetben vagy mint én. Amikor közelebbről láttalak teljesen felizgultam rád és nem bírtam magammal.
Hirtelen mellém ült és kezét a combomra helyezte, kicsit biztonságba éreztem magam de még mindig nehezen bíztam meg benne. Rám mosolygott majd elvett egy tincset az arcomból. Ha közelebbről megnézem Jason egész helyes srácnak tűnik. Fekete haja bele lóg az arcába ami kicsit rossz fiús kinézetet adott neki, a zöld szemei csillogtak, felső teste igazán kidolgozott volt ami látszott a fekete pólóján keresztül, ha kort kellene mondanom szerintem a bátyámmal egy idős lehet.
Amikor már eléggé megbámultam rám nevetett.
- Folytathatom vagy még gyönyörködsz bennem?
- Jajj..bocsi nem akartam csak eléggé elbambultam.
- Szóval ott tartottam hogy sajnálom amit veled tettem, szeretnék jó benyomást kelteni, tudom nehéz lesz a bízalmadba férkőzni de megpróbálkozok vele. A bátyádat egyetemen ismertem meg és eléggé hasonlítasz rá.
- Mármint milyen szempontból?
- Hááát eléggé makacs vagy.
Nevetni kezdett rajtam amikor is megmutatta csodás fehér fogsorát, azta mindenit ez egy görög isten. De sajnos Nathant nem tudja helyettesíteni, egyből el is ment a kedvem amit Jason észre is vett majd magához húzott és megölelt. A hirtelen közelsége miatt vissza öleltem. Nemtudom mi ütött belém egyszerűen csak jól esett. Most nem éreztem már magam teljesen egyedül és a félelem is kezdett kihunyni.
- Nincs kedved egyet filmezni?
- Hát..ha nem lenne baj én haza mennék..
Csalódottságot láttam az arcán de beadta a derekát és haza engedett. Míg sétáltam eszembe jutott megint Nathan és tudtam hogy feleslegesen gondolok már rá tudom hogy úgyse fog keresni és már soha nem is fogom őt látni. Szóval rá jöttem arra hogy muszáj tovább lépnem.

A pénzed nem boldogítTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang