Letti
Nathan egy igazán különleges vacsorára vitt el, a tengerparton voltunk ahol az egész vörös rózsával és gyertyával volt végig díszítve csodálatosan szép volt.
A vacsoránkat a közeli étteremből hozta ki három pincér.
- Le vagyok nyűgözve.
Egy korty bort ittam ami eléggé erősnek tűnt így inkább csak mértékkel próbáltam meg fogyasztani belőle.
- Ugyan miért?
Kérdezte Nathan aki szemöldökét felhúzva próbált elcsábítani.
- Nem gondoltam volna hogy tudsz romantikus típus is lenni.
- Nem vagyok az.
Bólogatva nevettem ki majd neki álltam az előttem lévő finom ételeknek.
Egy órája ültünk kint a hullámzó tenger mellett, Tunézia hihetetlenül gyönyörű volt az esti órákban, ahogy a tengert megvilágították az épületek fényei. Ezek mellett ez a romantikus teríték is feldobta. Viszont egy valami nem hagyott nyugodni amióta ide érkeztünk az pedig az a lány a szálloda recepciójánál. Arra jutottam most már tényleg muszáj megkérdeznem Nathant erről, most nem bújhat ki a kifogásaival.
- Nathan szeretnék kérdezni valamit.
- Tudom miről szeretnél és csupa fül vagyok.
Hátra dőlt a székben, nyakkendőjét meglazította majd kitépte az ingjéből, felső két gombját kicsatolta majd szúrós szemmel rám pillantott. Tudtam jól mit csinál, most az egyszer nem fogok neki engedelmeskedni.
- Tudom mire megy ki a játék Nathan.
- Én nemtudom miről beszélsz Letti.
Megnyalta alsó ajkát majd egy hatalmas mosolyt csalt arcára amire a combjaim automatikusan össze záródtak. Miért kell ilyen izgatónak lennie? Miért nem egy nyomi aki csak kockulni szokott a gépe mellett, miért kaptam meg Mr Szexistent.
Próbáltam vissza térni a valóságba mert már 1 perce teljesen le vagyok fagyva. Kihúztam magam majd lábamat keresztbe tettem az asztal alatt.
- Ki az a lány Nathan akivel reggel a recepción beszélgetél? És milyen nászútról volt szó?
- Letti..legyen annyi elég hogy ő egy régi kaland volt számomra.
- Mond el részletesen, kérlek..
Könyörögve bele egyezett. Fel állt majd a kezemet megfogva a parthoz húzott.
- Sétáljunk szerintem miközben elmesélem.
Megráztam a vállamat majd kézen fogva elindultunk. A part oldalán sétáltunk amikor Nathan végre neki kezdett a hosszú monológjának.
- Ez a lány három évig az alávetettem volt. Igazából én sose szerettem de ő mindig is halálosan belém volt zúgva, egyik nap többet akart és én már nem bírtam elviselni ezért kidobtam. Azóta össze házasodott egy pasival de a srác elhagyta egy év múlva szóval ide költözött Tunéziába új életet kezdeni, de most hogy látott addig nem nyugszik amíg az övé nem leszek újra.
- És szerinted ezt elfogja tudni érni? Mármint úgy értem hogy te az övé lennél?
Elszomorított a dolog hogy talán Nathan újra vissza vágyna ehhez a lányhoz, három év alávetettség azért mégis más mint hónapok kérdése. Plusz neki tudom hogy nem ez a kapcsolat kell, hanem az amit azzal a lánnyal tett. Elszakadtam a kezétől majd kicsit távolabb mentem tőle.
- Letti..ne beszélj butaságokat.
Nathan át karolt hátulról majd magával szembe fordított. Szemébe néztem és láttam egy apró csillogást ami talán a remény csillaga lehet.
- Mivan ha én nemtudom megadni neked azt az alávetettséget amit ő megtudott három év alatt.
A fejemet lehajtva töröltem le a könnyeimet, Nathan megemelte az államat majd kezével le törölte az apró könny cseppeket.
- Már most megadtad nekem azt amit én akarok. Magadat.
Közel hajolt ajkaimhoz majd gyengéden megcsókolt. Ajkaim súrolták az övét, végig simított a hátamon majd a fenekembe markolva nevettem bele a csókunkba.
- Nhhee nevess.
Egyre vadabbul kezdte falni az ajkaimat mire én már nem bírtam magammal és feszes férfiasságához nyúltam.
- Baszki Letti..
Hirtelen felkapott a vállára és egészen a szállodáig cipelt. Amikor is a szobánkból kilépett az a bizonyos személy.
- Ohhh látom jól mulatott a házaspár.
Nathan le rakott majd dühös pillantást vetett a lányra.
- Letti, megkérhetlek hogy menj be a szobába.
Mint egy szó fogadó kislány úgy tettem bár picit szemét voltam egy hatalmas csókkal köszöntöttem el közben végig a lány szemébe bámultam jelet adva neki hogy: takarodj te kis picsa ő az enyém. Elváltam Nathantől majd mielőtt be léptem volna a szobába "véletlenül" neki mentem.
Az ajtót becsuktam de az egy résnyire kinyílt így mindent hallani lehetett. Tudom nem szép dolog hallgatózni, és azt is tudom hogy mindig rosszul jöttem ki belőle de most muszáj meghallgatom minden egyes részletet.
- Jól mulatsz a feleségeddel?
- Képzeld éppen most akartam vele szeretkezni egy gyönyörű szépet csak te elbasztad mert pont a mi szobánkból jöttél ki amit nem értek.
- Takarítani is kell ha nem tudnád, és amúgyis te meg a szeretkezés? És a házasság? Ezt te se gondoltad komolyan Nathan.
- Te is megházasodtál szóval nem értem mit rinyálsz.
- Én csak miattad tettem, féltékennyé akartalak tenni.
Hirtelen csend telepedett ami miatt rosszul éreztem magam. Mivan ha csókolóznak? Kicsit jobban kinyitottam az ajtót de szerencsére csak egy helyben álltak, bár ez a kis picsa túlságosan is közel volt Nathanhez.
- Ellie szerintem nekünk már semmi közünk egymáshoz.
- Csak hogy tudd én mindig megkapom amit akarok.
Hirtelen oda lépett és egy puszit nyomott ajkára Nathan elrángatta maga mellől majd elindult az ajtó felé, gyorsan az ágyra ültem majd a hajamat kezdtem piszkálni. Rá pillantottam mire ő közelebb lépett és felhúzta ingje ujját.
- Tudom hogy hallgatóztál.
- H..honnan?
- Ismerlek.
Hirtelen felkapott és az ölébe fektetett. Egy picit rá csapott fenekemre majd a szoknyámat felhúzva harapott bele a bal oldali részéhez.
- Auu..ez fájt.
- Csend legyen vagy jobban fog fájni.
Simogatni kezdte a hátamat majd egy erős csapással rá ütött a fenekemre. Az ötödik ütésnél már nyöszörögtem annyira izgató és egyben fájdalmas érzés volt. Még ötöt csapott a fenekemre majd a jobb oldali részbe is bele harapott. Nem nagyon éreztem mert a fájdalom elnyomta. Fel állított majd szoknyámat felhúzva rám nézett.
- Tudod miért kaptad?
- Ig..igen uram.
- Na miért?
- Mert leskelődtem.
Közel húzott magához majd ölébe ültetve nyomott egy hosszas csókot ajkaimra.
- Mindig is jó alávetett voltál és ne gondold azt hogy vissza tud hódítani mert lehetetlen betelni veled.
Újra megcsókolt ezúttal vadabbul. Itt már én se kegyelmeztem egyre jobban faltam a száját, nyelvemmel bejutást kértem szájába amit el is fogadott. Ingjét szét téptem amit ő is megtett ruhám pántával, fel ültem az ölében majd leszedve magamról a ruhát melltartómhoz nyúlt amit egy pillanat alatt ki is csatolt.
- Fuhh de idegesít hogy így kell leszedned magadról.
Hirtelen két kezével szét tépte elől majd fel ülve szájába vette egyik mellemet és kényeztetni kezdte. Hátra döntött fejjel nyögtem míg ő szívta és csókolta a melleimet. Kis idő múlva megfogott és az ágyra döntött, nadrágjához nyúltam és hiper gyorsasággal szedtem le róla. Ő se habozott a csipkés anyagot leszedte majd a földre dobta. Felém helyezkedett majd lassan belém vezette két ujját amit én nagyon jól fogadtam.
- Azthha mindenit de nedves vagy.
Levegőért kapkodva csókolt meg közben gyengéden izgatni kezdett ott lent. Amikor már kellő képen ellazultam férfiasságát belém helyezte. Hátába vájtam a körmeimet és lassan végig húztam rajta a kezeim. Egy aprót fel sziszent de nem szólt semmit csak tovább csókolta a nyakamat, amikor kicsit erősebben szorítottam megfogta a kezemet és a párnaba nyomta. Egyre jobban mozgott bennem amit én nyögésekkel jeleztem.
A nyakamat szívta, csókolta. Teljes testével rám nehezedett. A kezemet lazábban tartotta majd újra a hátára helyeztem amikor már jobban diktálta az ütemet.
- Kiéhh vagy?
- A tiédhh.
Az utolsó lökést megtette amikor a csúcsra ért nekem se kellett sok mire a gyönyör át járta a testemet. Át fordult a másik oldalra majd hozzá bújva feküdtünk az ágyba. A levegő vételünket lehetet csak hallani. 10 perc elteltével fel ültem majd az időt megpillanttva elsápadtam.
- 3 óra van?
- Ezek szerint.
- De..10kor jöttünk vissza kb a szállodába.
- Eltöltöttük az időt.
Odabújt majd a hajamba csókolt. Már csak azt éreztem hogy elnyom az álom.
Ellie és Nathan egymás mellett feküdtek csókolóztak, majd mikor már éppen ahhoz a pillanathoz értek voltak fel ébredtem. A szívemhez kaptam és egy hatalmasat sóhajtottam egy lágy kéz nyúlt a vállamhoz majd oda fordultam.
- Minden rendben szerelmem.
- Igen Jason minden rendben.
Hozzá bújtam és megcsókoltam gyengéden majd hirtelen egy szúró fájdalmat éreztem. A hasamhoz nyúltam és véres volt.
- Most meg kapod ami jár neked te ribanc.
A kést felém emelte majd mikor belém vágta volna felsikítottam. Rémülten fel ültem az ágyban és a szívemhez kaptam. Nathan a erkélyről be futott majd az ágy mellé ült.
- Nyugalom itt vagyok, lélegezz..
Magához ölelt, egyre jobban éreztem magam. A víz folyt rólam a szívem hevesen vert. Azóta se tudom kiverni a fejemből azt az estét amikor Jason megtámadott, most meg itt van ez az Ellie lány is aki rá akar hajtani Nathanre. Sose lehet boldog életünk.
Az ágyba vissza bújva Nathan egész este fent maradt velem és egy hosszas beszélgetést tartottunk amitől sokkal jobban éreztem magam.
YOU ARE READING
A pénzed nem boldogít
RomanceEgy 17 éves lány kirándulni megy az osztályával, amikor is egy férfi bukkan fel a lány életében, a férfi úgy érzi hogy csak a pénz és a szex old meg mindent miközben egy sötét titkot őriz amit senkinek nem mondott el. Vajon a férfinek elég lesz a vá...