2. Fejezet

10.7K 213 5
                                    

Nathan

Unatkozom..sajnos ez mindig igy van ha egy kivánatos lány elhagyja egy túl fűtött szex után a birtokomat, tudom tudom nem is ismersz és azt sem tudod ki a fene vagyok és hogy ez amit gondolok rohadtul undorító de hát ez van nézd el, Nathan vagyok 23 éves és piszkosul kanos vagyok najó tudom ez kicsit beteg de én vagyok itt a leggazdagabb ember és igen büszke vagyok arra hogy sok pénzem van, bármit és bárkit megkaphatok ezen a kurva földön mert én megtehetem. Imádom a fiatal lányokat van bennük valami különleges és hát nem is tudom kivánatosak? Vagy talán szexik? a válasz igen kurvára igen és ráadásul majdnem a fele még szűz is, imádok szűz lányokkal kefélni már megint ez az undorító szöveg inkább felejtsük is el, felállok kényelmes bőrfotelemből és megnézem hogyan zajlik az élet lent a fő téren, felkapok magamra egy zakót és a lifthez sétálva felhívom az egyik sofőrömet hogy vigyen el mert lusta vagyok most a Lexusomat kivinni a garázsból, mire leérek már a kocsi ott van Audi A8-as gyönyörű matt feketében a kocsikat ugyan úgy imádom mint a csajokat bár azért a csajok néha rosszabbak mint a kocsik, több mint 8 darab kocsim van de különleges alkalom miatt veszem csak kezelésbe őket. Beülök és öltöny nadrágomból előhalászom az Iphoneomat és keresgetni kezdem a szebbnél szebb lányokat a környéken, iszonyatosan vágyok már egy olyan lányra akivel hatalmasakat tudnék szexelni és hogy a farkamat is kezelésbe vegye már a gondlattól is megfeszül a nadrágomban.

Leparkol a kocsi egy igazán különleges és puccos étterem mellet ahova biztos hogy be nem teszem a lábam pedig simán megtehetném de majd ha netán nem egyedül fogok enni akkor bemegyek de addig nem, egy kávézot veszek észre, folyamatosan bámulnak az emberek és rólam beszélnek őszintén szólva nem nagyon érdekel csak irigykednek rám hogy ennyi pénzem van és hogy én megtehetem plusz nem vagyok valami ocsmány alak sőt minden nő 10-szer végig nyalná az összes ujjukat miattam, hogy egoista vagyok a válasz igen nem is akármennyire. Amikor belépek a kávézóba mindenki rám szegezi a szemét ám ekkor a tömegben egy gyönyörű barna szempárra leszek figyelmes, fiatal, vékony derekú, igazán kerek mégis formás popsija van a haja világos barna és azok a rózsaszínes csókolni való ajkai, nem csak a számon érezném azokat az ajkakat, tökéletes pont mint amilyennek gondoltam és fiatal pont olyan amilyen nekem kell,ahogy minden vissza tér a normális kerékvágásba látom hogy pont rendelni szeretne nos ilyenkor jövök én, lassan odasétálok a pult elé és a lehető legszexibb mosolyommal és komoly hangommal behódolok ennek a dögös lánynak.

- Egy cappucinot a hölgynek nekem pedig és sima kávét feketén.- fél oldalasan rá pillantok és el áll a lelégzete te jó ég azok az ajkak ha csak ketten lennénk azok a szájak már rég a farkamon lennének,vissza kell rántanom magam a valóságba mert nyilvános helyen nem lenne szép egy merevedés.Miután megkapjuk a kávékat csak egy halk "köszönöm" hagyja el a száját majd kimegy, basszus ez nem lesz igy jó utána kell mennem egy perc se telt el már kint voltam és a vállát megérintve megszólítottam.

- Remélem szereted a cappucinot.- arcán egy kis rémületet majd komolyságot látok, kihúzza magát így teljesen látni lehet a formás ám kidolgozott melleit bárcsak kezelésbe vehetném őket de még nem lehet mert nem nyertem el a bizalmát, plusz eléggé fél tőlem amit szeretek, imádom ha ilyen törékeny lányok megrettennek tőlem.

- Igen, szeretem de nem is ismerlek lehet megakarsz mérgezni.- egy halk kuncogás hagyja el ajkait mint egy kis egér aki nagyon vonzó és szexi.

- Hidd el akkor mást tettem volna ha megakarnálak ölni, egyébként a nevem Nathan téged hogy hívnak?

- Szerintem ezt a beszélgetést nem kellene folytatnunk, inkább vissza megyek a többiekhez.- ezt nem teheti meg velem én elmondtam a nevemet annyi ki járna hogy ő is kiböki vagy nem? Amikor elindulna vissza húzzom a karjánál fogva kávéja kiesik a kezéből és szorosan mellkasomnak csapódik, arcából kiszedek egy rakoncátlan tincset az ujjam melegével végig simítom arcának minden egyes pontját majd csodás ajkain végig húzzom a hüvelykujjamat, sóhajt minden egyes érintésem miatt, a testem nem bírja ezt a nadrágom feszül most azonnal kivánom Itt. És. Most. Elengedem magamtól és egy névjegykártyát adok a kezébe.

- Ha gondolod hívj fel bármikor, vagy bárhol ha esetleg találkozni vagy esetleg beszélgetni szeretnél.- forgatja a kezében és furcsán pillant rám majd a kártyára.

- Mégis minek akarnám ezt én?- elmosolyodom és közel hajolok egészen a füléig.

- Azért mert már amióta megláttál azóta kivánsz. - Látom rajta hogy testét elönti a forróság és a hideg rázza, elhúzodok és egy lágy puszit nyomok az arcára igen muszáj volt megtennem olyan puha volt és meleg már csak az ajka és a többi területe kell de lassan az is meg lesz. Mielőtt vissza indulnék a kocsihoz egy hangot hallok a hátam mögül.

- Rendben, ma este felhívlak.

- Már alig várom titokzatos szépség. - beülök a kocsiba és vissza megyek a lakásomra, máson nem jár az eszem csak ezen a kis titokzatos lányról akit nagyon de nagyon megakarok dugni.

A pénzed nem boldogítWhere stories live. Discover now