19. Fejezet

5.5K 118 2
                                    

Nathan
Végre velem van és itt alszik az ágyamban biztonságban. Végig simitom arcát és az ajkait, még mindig sebes és hideg a bőre. Soha többet nem fogom elengedni magam mellől. Az a szemét geci pedig megérdemli a sorsát hogy ezt tette az én egyetlen hercegnőmmel.
A kondi teremben a meleg miatt megszabadultam a pólómtól majd a súlyokat emelve megpillantottam Lettit aki a szekrényen ült és lábait lógatta. Olyan kis pici mint egy kis nyuszi, én pedig most be fogom szelídíteni.
- Játszunk egyet!
Engedelmesen le szállt majd a kezét nyújtva felém felkaptam a hátamra és a fenekére csapva vittem az emeletre, a szobába érve az ágyra dobtam majd letéptem róla a ruháját, végig csókoltam melle és a hasa vonalát majd a bugyiját levéve belső combjához is ejtettem néhány csókot. Hangja istenien szólt füleimnek csak úgy áradt belőle a vágy. Amikor már teljesen el lazult ki kötöttem a kezét és a lábait majd felé ereszkedtem és újra csókolni kezdtem. Belső comjánál elídőztem majd mikor már szó szerint vonaglani kezdett alattam bele nyaltam az édes lábai közé, csak úgy faltam őt mint valami habos süteményt. Letti nyöszörgése az egész szobába vízhangzott majd egy hatalmas mozdulattal rá csaptam a kezemmel nőiséggére amire felnyögött.
- Baby, tudhatnád hogy én irányítok, és az van amit én akarok szóval készülj sokszor lesz még ilyen.
A szekrényből kivettem az egyik lovagló pálcámat majd Letti testén végig húztam. Egészen lassan és finoman húztam végig rajta amitől bele remegett majd amikor a lába közé értem egy erőset rá csaptam amire megrándult és felsikított.
- Milyen érzés?
Letti sóhajtozott de megszólalni nem bírt ezért újra oda csaptam amire már felnyögött.
- Kérdeztem valamit?!
A hangom egyre parancsolóbb és félelmetes amit ő is észre vett majd egy nagyot nyelve rám emelte gyönyörű barna boci szemeit.
- Jhhhó..uram.
- Helyes. Érezni fogod még egy darabig.
Amikor már vagy az ötödik csapás érte ott levettem a nadrágom és felé kerekedtem majd egy hatalmas mozdulattal benne is voltam. Először lassan majd egyre fokozatosabban mozogtam benne, a feje fölé nyúltam és szét szedtem a kezeit, Letti automatikusan a hátamra rakta őket és bele vájta körmeit a bőrömbe. Egyszerre kurvára fájt amit én nem engedhetek meg hogy tegyenek velem, másrészt kurvára izgatóan csinálta. Egyre jobban mozogtam amikor éreztem hogy Letti már remegve megy el alattam. Ki húztam magam belőle majd ágaskodó férfiasságomat a szájába raktam és engedtem neki a kényeztetést. Szájával nagyon jól diktálta a tempót a nevét sóhajtva élveztem el. Majd ki szedtem a lábáról a kötést és az ölembe ültettem.
- Szeretlek.
- Hmmm..
Ez remek bealudt. Fel emelve óvatosan beviszem a háló szobába majd betakarom és mellé fekszek. A haját simogatva érzem ahogy mellkasomhoz bújik. Szuszogása be tölti a szoba csendjét. Kell ennél jobb érzés? Szerintem kurvára nem, nekem ez a tökéletes pillanat.

A pénzed nem boldogítWhere stories live. Discover now