39. Fejezet

4.2K 77 3
                                    

Nathan
Amíg Letti a kórházban maradt nekem koncentrálnom kellett a munkámra is amit az utóbbi időben eléggé elhanyagoltam. Haza érve egy forró zuhanyt vettem, hirtelen sós ízt éreztem ajkaimon. Ennyire nem törhetek meg, de ez a lelki sokk ami engem ért a mai nap nem nagyon tudtam hova tenni. Letti a földön fekve az életéért küzdött, én minden áron megakartam menteni és hálát adok az égnek hogy sikerült is, ha Alex nem tudja hogy hol van sose találom meg. Ez a Jason gyerek teljesen tönkre tette Letti lelki állapotát. Az én csodálatos kislányomnak se esett baja. Hihetetlenül megijedtem amikor megtudtam hogy Letti terhes, hiszen még ő is gyerek. Várjunk csak? Nem ma van a születésnapja?
Egy törölközőt magamra tekerve a telefonom után nyúltam és megnéztem a naptáramat. Hirtelen elkerekedett a szemem és észre vettem hogy be van írva a szülinapja. Hogy a fenébe felejthettem el? Ja igen tudom fontosabb volt most az állapota. De egyszer lesz az ember csak 18 éves szóval kell egy meglepetés partit szerveznem neki. Miközben készülődtem Emmával a barátnőjével mindent megbeszéltem. Felhívtam Letti orvosát akivel megbeszéltem hogy engedjék ki a kórházból. Munka után rengeteg dolog vár még rám.
Letti
Amíg a vizsgálatok folytak gondolkoztam hogy hogyan is tudnám elmondani a szüleimnek ezt a hírt. Apummal nem is tartom a kapcsolatot anyámmal meg aztán pláne nem. Eszembe jutott Adam akivel már nagyon régen nem beszéltem. A szobába vissza mentem majd a telefonom ki kerestem a számát.
Harmadik csengésre felveszi de valami hihetetlenül hangos a zaj.
- Szia hugiii mi a helyzet régen beszéltünk hogy vagy?
- Szia Adam, nagyon hiányzol első sorban. Mi ez a nagy zaj?
- Ja..csak le jöttem a városba.
Hirtelen egy bemondó hangot hallok kicsit olyan érzésem van mintha titkolna valamit.
- Adam te a reptéren vagy, nem tudsz átverni.
- Igazad van tényleg nem..elviszem a barátnőmet nyaralni.
- Ez nagyszerű.
Fel ülök az ágyba majd a nővérnek szólva iszok egy korty vizet.
- Adam van valami amit mondani szeretnék de ígérd meg hogy nem fogsz kiakadni.
- Esküszöm neked hugi tudod hogy nem vagyok az a típus.
Nevetve megforgattam a szememet úgyse látja.
- Terhes vagyok és kislány lesz.
Hatalmas néma csend, hirtelen azt hittem le tette.
- Adam?
- LESZ EGY UNOKAHUGIIIIIM!!!!!
Hatalmas visítás majd szipogást hallok, hirtelen az én könnyem is folyni kezd majd mielőtt bármit is tudnék mondani Adam megszólal.
- Gratulálok nektek istenem ez hatalmas hír, de remélem minden oké veletek.
- Persze minden oké.
Azon kívül hogy majdnem meghaltam minden oké.
Egy ideig még beszéltünk majd Adam le rakta a telefont mert valami hihetetlenül nagy dolga akadt. Hirtelen az orvosom és Nathan jött be eléggé boldog tekintettük volt.
- Valami baj van?
- Nos kisasszony úgy döntöttünk hogy haza mehet már ma.
Rá mosolyogtam Nathanre aki segített össze pakolni a pocakomat fogva indultunk ki majd mikor a kocsihoz értünk Nathan hátra dobta a cuccaimat majd elém állt.
- Szeretlek, és őt is nagyon szeretem de téged a legjobban. Te vagy a mindenem Letti ezt remélem tudod.
Könnyek gyűltek a szemembe majd egy arcra puszit adtam neki.
- Igen tudom.
Hirtelen derekamat át karolva csókolt meg, gyengéd de határozott csók volt amit nagyon szeretek.
Haza felé eszembe jutott valami. Ma van a születésnapom, úgy döntöttem inkább nem szólok Nathannek mert eléggé ki van amúgyis a baleset miatt. Egyébként is eléggé keveset ünnepeltem szóval elég nekem az ha csak Nathannel vagyok.
Amikor megérkeztünk a lakásban fények voltak Nathan hirtelen kiszáll amit én is megteszek.
- Égve hagytad a villanyt?
- Nem..amikor eljöttem le kapcsoltam mindent.
Nathanbe kapaszkodva mentünk be a lakásba síri csend volt, Nathan hirtelen mögém jött és át ölelt.
- Mi az?
- Most játszani fogunk egy picit.
Hirtelen eltakarta a szememet és a nappaliba vezetett. Kezét elvette majd hirtelen a kanapé mögül mindenki kiugrott.
- BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT!!
A kezemet szememhez raktam és sírni kezdtem. Mindenki itt volt akire számíthatok. Adam, Emma, a barátnője és Emma férje Lucas.
Megfordultam és hirtelen Nathant pillantottam meg aki kezemet megfogva szemembe nézett.
- Letti...tudod amikor először megláttalak a kávézóban nem gondoltam volna hogy ekkora nyomást fogsz rám tenni, teljesen más lettem miattad amit nagyon szépen köszönök neked, te vagy a legszebb és legkülönlegesebb lány az egész világon, hihetetlenül sokat jelentesz nekem.. sajnálom hogy olyan voltam veled és hogy olyan dolgokat tettem amiket nem kellett volna.
Az arcomra rakta meleg és férfias kezét majd mosolyogva szavába vágtam.
- Nathan..az már a múlté és nem haragszom rád tudod jól..
- Kérlek,hadd folytassam.
Bólintva engedtem neki mondandóját folytatni.
- Szóval..csak hogy tudd én már az első naptól fogva beléd szerettem és nem gondoltam volna hogy ez élet ilyen csodás dolgokat fog nekem megadni..tudom hogy rengeteg mindenen át mentünk de mindig megoldottuk  a dolgokat..viszont én már nem szeretném ha a barátnőm lennél...
Hirtelen elsápadtam a hátam mögé néztem Emma a szájához kapott majd amikor vissza fordultam letérdelt elém és zsebéből elővett egy dobozt,  kinyitotta és egy gyönyörű gyémánt gyűrű volt benne, a szám elé kaptam a kezemet és könnyeimmel küszködve csodáltam az előttem lévő férfit.
- Az szeretném ha a feleségem lennél Letti. Szeretném ha életem végéig mellettem maradnál és hogy soha ne hagyj el bármi is történik. Igazából csak egy kérdésem maradt..Hozzám jönnél feleségül?
Nem bírtam megszólalni hihetetlenül boldog voltam és iszonyatosan szeretem ezt a férfit.
Bólogatva válaszoltam majd mikor az ujjamra húzta a gyűrűt fel állt és hevesen megcsókolt. Falni kezdtem ajkait hirtelen abba hagytuk majd rám nézett kiéhezett tekintettel.
- Várjuk meg amíg elmennek jó?
- Szerintem is.
Könnyeimet letörölve öleltem át mindenkit majd végül Adamhez mentem oda.
- Sok boldogságot hugi, remélem boldog leszel.
- Én is remélem és köszönöm nagyon szeretlek még akkor is ha ilyen hülye vagy.
- Bekaphatod.
Át öleltük egymást majd az érkezőbe mentünk elfogyasztani a vacsorát és a tortát.
Az este hátralévő része csodásan telt, ennél jobb szülinapot mint ez sose tudtam volna elképzelni.
Az utolsó vendég Emma és a férje volt nagyon nagy búcsút vettem Emmától majd mikor már mindenki haza ment a konyhába mentem össze pakolni.
Hirtelen Nathan mögém jött és a nyakamat kezdte el csókolgatni.
- Most már csak mi ketten vagyunk.
- Tudom de el kell pakolni..
- Várhat az.
Hirtelen fel emelt majd az asztalra rakott, a számba csókolt úgy mintha falatozna, persze én se kegyelmeztem neki. Ingjét letéptem róla majd nyakát leptem el csókokkal. Nathan a felsőmet le rángatta rólam majd a melltartómmal kezdett el vacakolni.
- A francba már..
Hirtelen ketté tépte a puha anyagot és a földre dobta egyik kezével a mellembe markolt szájával pedig harapta a jobb oldali mellemet. Hátra döntött fejjel nyögtem majd mikor már kellően ellazultam le szedte rólam a nadrágot, a hűtőben neki állt matatni majd egy kanalat elő szedett a fiókból. Amikor vissza tért hozzám egy adag vanília fagyi volt a kezében.
- Mondtam neked hogy megfogom enni.
Kinyitotta a dobozt majd egy nagy kanállal szedett le belőle, a számat kinyitottam majd mielőtt oda tolta volna a kanalat a sajátjába tette bele.
- Én nem kapok?
- Talán ha jó kislány leszel akkor.
Kivett még egy nagy kanállal amit a combom belső részére rakott. Nagyon hideg volt és már folyt le a lábamra. Nathan a bokámtól kezdte majd a belső combomhoz érve lenyalta a fagyit de nem állt meg nőiséggemig, falni kezdte mire én hajába túrtam. Nyelvével izgatott amíg el nem élveztem. Amikor fel állt rá néztem majd fel keltem az asztalról.
- Én jövök.
Elvettem tőle a fagyit majd nadrágját levéve a boxert is sikerült le halászni. Először a hasára kentem majd onnan le egészen a férfiasságáig. Óvatosan végig nyaltam a nyakát majd lassan mentem le.
- Huhh Letti baszki..ne ilyen lassan..
Nathan a hajamba túrt majd mikor férfiasságához értem a számba vettem és izgattam.
- Lehhtti ne ilyen gyorsan.
A hajamba markolt amire én lassabbra vettem a tempót amikor már éreztem hogy lassan elélvezz gyorsabban csináltam, egy férfias morgás hagyta el a száját majd fel állítva a fenekembe markolt és a nappaliba vitt. A kanapéra fektetve a fiókból elő vett egy óvszer csomagot.
- Most vigyázunk.
- Végülis lehetnek ikrek is.
- Hatalmas poén volt.
A kezemet megfogva bele nyomta a kanapéba majd belém helyezte magát, lassabban majd gyorsabban kezdett el mozogni bennem.
- Nhhathan ne olyan gyorsan.
- Miért ne?
- Kiakarok veled élvezni minden percet.
- Most már kitudod örökre mert az enyém vagy.
Megcsókolt majd gyorsabban kezdett el mozogni. Kis idő múlva mindketten a gyönyör hullámain voltunk. Nathan fel állt és fürdőbe ment össze szedni magát addig én a vendég fürdőben vettem egy meleg zuhanyt. Hirtelen kinyílt az ajtó és Nathan lépett be a kabinba. A hátamat bekente majd lemosta a habot. Együtt le zuhanyozva az ágyba bújtunk.
- Köszönöm ezt a mai napot, csodálatos volt minden egyes pillanata.
Megcsókoltam majd oda bújtam hozzá.
- Nagyon szerencsés lány vagy ugye tudod?
- Igen tudom és remélem tudod hogy te is szerencsés férfi vagy.
- Igen tudom Mrs White.
- Eddig nem is mondtad el vezetékneved.
- Sose kérdezted.
Elnevette magát és csodás fogsora kilátszodott.
- Ez mondjuk igaz, én se mondtam el az én vezetéknevem.
- Ez így van szóval szeretném én is megtudni ha már a feleségem leszel.
- Collins. Letti Samantha Collins.
- Három neved is van? Asszony miket titkolsz még? Titokban egy földönkívüli vagy?
Hatalmasat nevet mire én hozzá vágom a párnát és fel ülök az ágyban hogy szembe legyek vele.
- Az anyukámtól kaptam a Samantha nevet, őt is úgy hívják de nem használom mióta elváltak útjaink.
- Én itt vagyok neked és mindent megadok neked tudod jól.
- Tudom és köszönöm.
Az arcomat gyengéden megsimogattva csókolt lehelt ajkaimra majd az ágyba dőltünk.
- Jó éjt Mrs White.
- Még hivatalosan nem vagyunk házasok ugye tudod?
- Tudom de nagyon jól áll ez a név neked.
Hirtelen le húzza a takarót és a hasamat is megpuszilgatja.
- Jó éjt neked is te szépség.
Át karolva csókolt bele a hajamba majd közel húzva magához éreztem hogy most már mindenem megvan amire vágyok az életben. Gyönyörű lakás, egy gyermek, feleség leszek, és egy szerető gondoskodó ám igazán dögös férj és apuka lesz mellettem.

A pénzed nem boldogítWhere stories live. Discover now