Letti
Miközben Nathan lakásán voltam rengeteg minden forgott le a fejemben.
1. Kezdek megbolondulni ez miatt a férfi miatt.
2. Mi a fenét keresek itt?
3. Van egy titka amit eddig nem is említett nekem és hogy büntetést akar adni? Nem telefonozhatok vagy nem nézhetek több tvt mire gondolt büntetés alatt?
4. Kezdek megéhezni.
Amikor Nathan a szemembe nézett a hasam akarata ellenére görcsbe rándult valamiért nagyon izgultam, keresztbe raktam a lábamat és próbált nem idegesnek tűnni kevés sikerrel ez nem jött össze ugyanis észre vette rajtam, felállt majd közel sétált hozzám annyira zavarban voltam közelsége miatt hogy lehajtottam a fejemet, ezt nem nézte jó szemmel mivel az államnál megfogva fel emelte a fejemet és egy csókot lehelt ajkaimra. Annyira finom íze van a csókjának, egyre vadabbul kezdte falni az ajkaimat majd amikor már keze a mellemre tévedt erőt vettem magamon és leállítottam.
- Nath..Nathan elég, ez nekem gyors amúgyis valamit mondani akartál nekem nem?- Letti..ne mondd meg mit tegyek és mit ne ezt én nekem kellene mondanom neked, ma eléggé pimasz egy kislány voltál és most hogy kezdesz fel bosszantani egyre jobban megérdemled a büntetést.
Na nem ez már több a sokknál az előbb még hatalmas komolysággal ült le és beszélni akart most meg már fegyelmezni és dugni készül, kezdem azt érezni ennek a pasinak hatalmas hangulat ingadozása van.
- Miért akarsz minden áron most és azonnal lefeküdni velem??! És milyen mondom büntetnél meg?!!
A hangom a kelleténél is hangosabban szól amit Nathan nem néz jó szemmel a karomat megragadva húz fel az emeletre majd egy hatalmas folyosó tárul a szemem elé amikor is egy fekete arany kilincses ajtó elé állít.
- Nézd..most hogy ki hoztál a sodromból tudnod kell mi az a hatalmas titkom, előre mondom hogy én finoman akartam neked mindent elmondani de ha te ennyire nem bírsz magaddal akkor muszáj a keményebb verziót választanom.
Zsebéből elő vesz egy arany kulcsot aminek a végén egy vörös színű szalag díszeleg majd kinyitja az ajtót, alkaromnál fogva beránt a hatalmas szobába és mint egy jégcsap teljesen ledermedek, a szoba égető vörös és fekete színekben pompázik egy hatalmas fekete francia ággyal megkoronázva, de ami nálam a legjobban kicsapta a biztosítékot azok az ostorok, korbácsok és egyéb különböző és formájú kiegészítők. Amikor már vagy hatvanszor néztem végig a szobán teljesen le pörgött a fejemben minden, ez a férfi veszélyes sőt már már félelmetes, mielőtt hátrébb léptem volna megfogta a karomat és közel húzott magához.
- Megijedtél ugye?? Félsz tőlem?- nem bírtam a szemébe nézni csak lehajtott fejjel bámultam magam elé hatalmasat sóhajtott majd egy kicsit erőteljesebben rám kiabált.
- Válaszolj már Letti az isten áldjon meg!!
-I..igen félek..- egyre jobban éreztem azt hogy egy zárt kalitkában vagyok majd mikor még közelebb húzott az ölelésébe zárt, először furcsának találtam majd egyre jobban éreztem a nyugodtságot és a megkönnyebbülést.
- Most már tudod a legnagyobb titkomat, viszont ezt senki de tényleg senki nem tudhatja meg, nem akartalak megijeszteni de annyira pipa vagyok most rád és a büntetés az lett volna hogy elfenekellek de annyira ártatlan egy teremtés vagy hogy még mindig megszeretnék neked adni valamit amit tudom hogy mióta legelőször voltál a lakásomban azóta akarod.
Emlékszem arra a pillanatra, valahogy még mindig nehezen verem ki a fejemből a gondolat miatt egy aprócskát az ajkamba harapok amit Nathan is észre vesz, megfogja arcomat és hüvelykujjával végig simítja a számat.
- Ne harapd a szádat.
- Akkor harapd te.
Erre a válaszra én se számítottam de valahogy annyira megrészegít ha a közelemben van hogy az valami hihetetlen, két kézzel megfogja az arcomat majd megcsókol először lágyan és finoman majd egyre vadabbul falja az ajkaimat, keze lesiklik a fenekemre amit meg is markol majd két kézzel megfog és át vezet az egyik háló szobába.
Az ágyra fektet és csókokkal lepi el a testem minden egyes pontját, lassan leszedem róla az inget majd mikor tökéletes hasizmával találom szembe magam elfog a vágy és a szenvedély magamra rántom és egy heves csók csatába kezdünk.
Nathan már csak egy boxerbennén pedig csak egy bugyiban fekszem alatta és egymás ajkaival játszadozunk érzem kemény férfiasságát tudom hogy már készen áll úgy ahogy én is, szája a nyakamra tér keze pedig lecsúszik a nőiséggemhez először finoman majd lassan izgatni kezdi amikor belém helyezi egy majd két ujját, ez az érzés valami hihetetlenül furcsa ám mégis vadítóan jó. A szobát nyögésem tölti be majd mikor már kellőképen el lazított egy óvszer csomagot vett ki a szekrényből, alsó nadrágját levéve magáról megpillanttom méretes szerszámát AZTA ROHADT EGET. Ez baromi nagy. Érzem ahogy felém helyezkedik és egy lassú finom mozgással már bennem is van, komótosan mozog ki és be amikor már kezdem szokni a méretét kicsit rá gyorsít tempójára. Mindketten át tértünk a gyönyör hullámain és tudtam hogy ez volt életem egyik legjobb első szeretkezése.
YOU ARE READING
A pénzed nem boldogít
RomanceEgy 17 éves lány kirándulni megy az osztályával, amikor is egy férfi bukkan fel a lány életében, a férfi úgy érzi hogy csak a pénz és a szex old meg mindent miközben egy sötét titkot őriz amit senkinek nem mondott el. Vajon a férfinek elég lesz a vá...