3. Kapitola - Hopeful

7.6K 493 6
                                    

Byla jsem rozhodnutá si s ním promluvit. Vzala jsem na sebe kraťasy a upnutý top. Přes to jsem si vzala dlouhý tenký svetr. Na nohou jsem měla červený conversky.

Chvíli jsem před dveřma stála a rozmýšlela se, jestli je to dobrý nápad jít k němu. Přece s ním chceš mluvit! Nabádal mě hlas uvnitř.  Přikývla jsem a vzala za kliku. 

Červnové slunce mi příjemně svítilo do obličeje. V uších mi hrála písnička Hopeful od dvou kluků - Bars & Melody. Tahle písnička byla strašně chytlavá, začala jsem si prozpěvovat refrén. 

Cause I'm hopeful, yes I am, hopeful for today. 

Take this music and use it, let it take you away. 

And be hopeful, hopeful, and he'll make a way.

I know it ain't easy, but that's okey.

Just be hopeful....

Tahle písnička se mi právě hodila. Naděje. Byla jsem nervozní z toho, jak se bude naše konverzace rozvíjet. 

Někde hluboko jsem cítila...zklamání? 

Bylo to tím, že jsem si začala uvědomat, že mě někdo nejspíš zaklel, že mám takovou smůlu. Nic nevydrží věcně. Nikdy.

Kluci jsou něco jako životní překážka. Ale moje překážky jsem nikdy nepřeskočila ladně. Vždycky se našla překážka, po který jsem spadla. Hluboko do pasti. 

Nadechla jsem se. Stála jsem před Evanovými dveřmi. Něco jsem se naučila, od tý doby, co jsem s ním začala chodit. On nezamyká. Věděla jsem, že se ty dveře zamknou, když přijdou jeho rodiče, takže on nezamyká a vůbec se nebojí, že by je mohl někdo vykrást. 

Vzala jsem za kulatou kliku a otočila do prava. Dveře se otevřely. 

K tý konverzaci nedojde. 

Po tom, co jsem uviděla ve dveřích... 

Zastavil se mi dech. Teď jsem to chápala, chápala jsem naprosto dokonale, proč byl zticha a celkově divný. Srdce mi bušilo o stošest a moje oči málem vylezly z důlků. 

Nevím co je horší, jestli to, že jsem právě zjistila, že je můj kluk gay nebo to, že jsem ho viděla vyměňovat si sliny s jiným klukem. 

Sice to nebylo tak strašný, jako když jsem zjistila, že mě Soulther podvádí. Ale bylo to hodně divný. Člověk totiž jen tak nezjistí, že chodí s gayem. To jenom já mám to moje úžasné štěstí. 

Stála jsem tam a nemohla jsem se pohnout z místa. Každý sval mi ztuhnul, jak jsem to viděla. „E-Evane?" Trhl sebou a ten kluk taky. Vyjeveně na mě zíral. „Jess. Co-co tady dě-láš?" řekl roztřeseným hlasem. „Chtěla jsem si promluvit...Ale odpověď už asi znám." Šla jsem pomalu do zadu. Vyběhla jsem z toho domu, jak nejrychlejc jsem mohla. Něco za mnou Evan křičel, ale já jsem ho nevnímala. Běžela jsem a nevnímala okolí. Všechno šlo přes mě. 

Lidi? Jste stejně překvapení jako já? Jak se vám to líbí? Už mi to začíná myslet a mám menší představu... ♥ Názor? Co si myslíte o Evanovi? :O

Děkuju za každý vote & comment. 

V médiích máte tu písničku. ♥♥♥ A tenhle díl věnuju Infinity_pribehy - Děkuju za podporu <33

-Kiki

Me & My Broken Heart (CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat