HEADBOOK STATUS:
Jeho sestra.
Finna jsem už několikrát viděla na chodbách školy, na hřišti, dokonce jsem ho viděla i hrát. A hraje hodně dobře. Moc jsme spolu nemluvili, téměř vůbec. Ignorovala jsem to, protože kdybych to začala vnímat nejen mozkem mrzelo by mě to a co já vím. Nechat člověka s myšlenkama o samotě je zatraceně hodně nebezpečný a proto se tomu vyhýbám.
Tím zase nepřiznávám, že by se mi - kdybych si připustila myšlenky o něm k hlavě - líbil. Ale postupným přemýšlením se může ledaco stát. A moje perfektní štěstí znám extrémně dobře. Takže ani kdyby tady Finn klečel a prosil mě, použila bych všechnu svou sílu, abych mu nepodlehla.
Zní to přehnaně, ale já vážně nemám za potřebí promáčet svůj polštář, zabírat místo ve své hlavě nějakým klukem a nechat svoje srdce bít jenom pro něj.
Klukům důvěřovat? - Vstup jen na vlastní nebezpečí. A vysoké ohrožení srdce.
Měsíce ubíhaly rychle, jak to tak bývá v podzimu. Blížil se Halloween a já jsem s Erin šla nakoupit kostým. Každý rok se u nás na škole pořádá Halloweenský večírek se všemi studenty Operhamské střední.
,,Tak za co půjdeme tento rok?" Zeptala se Erin.
,,Celebrita? Minule to byla pohádková postava." Napadlo mě.
,,Ok. Vymyslíme něco originálního o angličtině."
Angličtinu jsme měli po polední pauze.
Cestou do školní jídelný jsme potkaly Greenovou. ,,Děvčata! Nezapomeňte, že o angličtině jste spojeny se čtvrtým ročníkem!" Sdělila nám a poté hned odkráčela. V tu chvíli jsem cítila, jako kdyby se mi zastavilo srdce.
To, že budeme spojený se čtvrtým ročníkem znamenalo, že tam bude množství fotbalistů. A mě je jasné, že Finn tam nejspíš chybět nebude.
Srdce se mi rozbušilo a já se ho snažila uklidnit. Tohle nejsou příznaky, toho že se mi líbí. Vůbec. Jen nervozita z jeho blízkosti.
A to by samozřejmě nebylo ono kdyby ta blízkost nebyla obrovská. Učitelka přesadila Erin vedle jednoho kluka, protože jsme se obě dvě 'příliš' bavily. A místo ní si na židli vedle mě sedl Finn.
,,Budu přestupovat na tuhle školu. Teda pokud tě to zajímá." řekl Finn. S udivením jsem se na něj podívala. ,,Proč?"
,,Protože chodím to tohodle fotbalovýho týmu, který patří týhle škole a je divný chodit při tom někam jinam. Je to složitý. Navíc na tý mojí škole mě to nebaví."
,,Jakto?"
,,Kvůli mojí sestře." řekl po dlouhé odmlce.
Chtěla jsem vědět, co se děje s jeho sestrou. Je snad v jejím stínu? Šikanujou ho kvůli jeho sestře? Je jeho sestra...nemocná?
Nadechl se, aby mi něco řekl, ale nedořekl to, protože nás vyrušila učitelka.
,,Vy si nedáte pokoj, že slečno Williamsová?"
,,Omlouvám se." řekla jsem. A proč obvinila mě? Protočila jsem oči a obrátila se na Finna.
,,Jak ses minule ptala na to, proč jsem mu jednu vrazil. Neodpověděl jsem, protože..." Odmčel se ,,...moje sestra se kvůli takový věci oběsila."
ČTEŠ
Me & My Broken Heart (CZ)
Teen Fiction16ti letá dívka Jessica Williamsová má smůlu na kluky. Srdce měla zlomené jednou, teď to samé prožívá znovu. Přestává doufat v nějakýho kluka, přestává věřit v sebe. Pak jako z nebe spadne 18ti letý Finley Hitcherds. Obměkčí jí? Změní její názor na...