12. Kapitola - I can't wait

5.2K 436 21
                                    

Tak je tu další díl, za tenhle víkend dva díly za sebou. :O :D A píšu to sem nahoru, protože se mi to dolů nehodí :D Strašně moc děkuju za 1k reads a přes 100 vote! Nečekala jsem, že to bude mít tolik readsů. Děkuju! <3

Užijte si tuhle kapitolu :)

-Kiki

Další den po škole jsem vyčkávala na Erin, která se v šatně rozpovídala s jinýma holkama z naší třídy. Stála jsem před školou a čekala až přijde Erin a sdělí mi co důležitého probírala s našemi spolužačkami.

Byla jsem příliš soustředěná do toho, kdy se objeví Erinina hlava v tom chumlu studentů a nevšimla jsem si skupiny fotbalistů, kteří šli nejspíše do No Rock Café. Chodila tam většina studentů z Operhamské, zvláště ti oblíbení tam chodili často.

,,Jo budu tam za chvíli." Křikl na ně Finn a s úsměvem šel ke mně. ,,Platí ten zítřek?" Zeptal se mě a já se z hluboka nadechla. Nadechla jsem jeho vůně, která byla omamující.

,,Ano." Odpověděla jsem s úsměvem.

,,Jo a abych nezapomněl. Je změna plánu. Dojdu k tobě v šest před dům, bereš?"

,,Jasně. Jdeme na večeři?"

,,Jo." Zasmál se a upravil si své triko. Pozorovala jeho pohled, když jsem mu psala svou adresu na ruku. Při našem dotknutí mnou projel elektrický náboj, který jsem se snažila zakrýt.

,,Finne moc na ní nespěchej." Okřikla ho Erin, která k nám přišla.

Finn se na ní trochu překvapeně podíval a mě došlo, že se vlastně vůbec neznají. Seznámila jsem je spolu...teda spíš Finna s Erin. 

S mávnutím odešel a Erin se na mě podezřele podívala. ,,A teď mi říkej, že tohle nic nebylo."

,,Mmm." řekla jsem s šibalským úsměvem na tváři, který se mi tam objevil sám od sebe.

,,Vůbec nic necítíš? Williamsová?" Zeptala se pochybovačně a já začala rudnout. Nešlo to zastavit.

Věděla jsem, že tohle jednou přijde. Že se stejně jednou zamiluju, že někdo dojde k blízkosti mého srdce. Ale pořád jsem byla odhodlaná bojovat. Tentokrát rozhodně nepůjdu do něčeho slepě a nezkušeně.

Člověk by se mě ptal, proč to dělám, když je jasný, že někoho miluju. Tedy v tomhle případě konkrétně Finna. Důvod je, že ta bolest srdce mě láme na kousky. Bolí to a hojí se to dýl než zlomená ruka, dýl než modřina, občas i dýl než otřes mozku. Tahle bolest byla nesnesitelná a já jsem jí nechtěla zažít víckrát v tomto roce.

,,Nevím." Odpověděla jsem upřímně.

,,Ale já jo, ale říkat ti to nebudu. Však ty to jednou taky zjistíš."

Pak jsme naštěstí změnily téma na Halloweenský večírek a já jsem se rozhodla jít za Avril Lavigne. Erin půjde za Miley a její hlavní chrakteristika bude kladivo. Obě dvě jsme nic proti Miley neměly. Já jsem jí obdivovala za to, že dokáže být taková jaká chce. Dospělá a dokáže to ukázat veřejnosti.

,,Jedna holka houpající se na demoliční kouli a druhá polo - rockerka. Myslím, že to vypadá docela zajímavě. Docela dost. Asi i lepší než Sněhurka s žábou minulej rok." Zasmála se Erin a já se k ní přidala.

Ten večer, když jsem usínala nad tím, co si zítra vezmu na sebe jsem nevěděla, co mě čeká za překvapení...

V mém spánku jsem slyšela tiché zvuky, které zněly jako tvrdší dopad kapek na sklo. Začala mě bolet hlava, celá nepříjemně vibrovala a já se v tu chvíli probudila. Pod polštářem mi vibroval mobil a já se na něj podívala. Bylo šest ráno a mě v tuhle ranní dobu volal ... Finn. Srdce mi poskočilo.

,,Stalo se něco?" Zívla jsem do mobilu.

,,Ehm jo. Podívej se na okno."

V tom na něj vletěla malá věc. Byl to...kamínek. Malinký kamínek. Opatrně jsem otevřela okno, jenže v tu chvíli hodil Finn další kamínek, který skončil na mém čele.

,,Jau!" Sykla jsem bolestí a vyklonila jsem se z okna.

,,Promiň."

,,Co chceš?!" Zašeptala jsem hlasitě.

,,Pojď dolů!"

,,Ne!"

,,Jess! No tak!" Usmál se sladce.

Do háje, kdyby neměl takový úsměv, nikam bych nešla. Zaklela jsem a oblékla jsem si přes svoje tílko šedou mikinu. Potichu jsem prošla kolem ložnice rodičů až k domovním dveřím. Nazula jsem si svoje ošoupaný tenisky a vyšla na vzduch.

Jakmile mě Finn uviděl, došel ke mně rychlým krokem a ještě rychlejším pohybem vzal moje tváře do dlaní.

Podíval se mi do očí. ,,Nemůžu čekat." Řekl a přitiskl své rty na moje.

HEADBOOK STATUS:

The kiss.

Me & My Broken Heart (CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat