20. Kapitola - Rick

4K 356 6
                                    

Na obličeji měl krvavé šrámy. Ležel tam jako naprostá mrtvola a jen ztěží mohl nechat otevřené oči. Klekla jsem si k němu a chytla jsem ho za ruku. S bolestí v očích se na mě podíval. 

„Už jsem zavolal záchranku i policii." řekl ten kluk, co mě za Finnem dovedl. 

Nereagovala jsem na něj. Vnímala jsem jenom Finna. Všechny ty šrámy, modřiny, krev a oteklá tvář. Musela jsem se jeho tváře dotknout. Syknul bolestí a pevně mi stiskl ruku. 

„Co se stalo?" řekla jsem tiše.

Otevřel pusu, ale nevydal ani hlásku. Nemohl promluvit. V duchu jsem zaklela a podívala jsem se na všechny ty lidi stojící koem nás. 

Zírali. 

Nic nedělali, nesnažili se mu pomoct, prostě stáli mezi sebou a šeptali si. 

„Kdo ti to udělal?" 

Zase neodpověděl. Rozdělila nás záchranka. Oddělila nás od sebe. 

Nepustili mě jet s ním. Nepustili mě do sanitky. Tak jsem se vrátila zpátky na parket a vyhledala jsem Erin.

„Finn je v nemocnici, jedeš se mnou?" Řekla jsem. 

Byla jsem pořád v takovém polotransu. Nemohla jsem se vzpamatovat. Pořád jsem před sebou viděla polovičně mrtvého Finna. 

„Jasně. Co se stalo?" 

„To právě nevím. Ale nějaký idiot ho zmlátil." 

„Je na tom hodně špatně?"

„Jo." 

Hned jak jsme vyšly ze školy jsem uviděla Ricka s partičkou dalších kluků. Byly tam i nějaké holky. Chtěla jsem je ignorovat, ale Rick si mě všimnul. 

„Ale ale ale. Williamsová!" Zařval. 

„Co chceš?" 

„Prý je na tom ten tvůj miláček špatně." Uchechtl se.

Zarazila jsem se a šla k němu blíž. Erin šla vedle mě, ale udržovala mě v bezpečné blízkosti od něho. 

„Ty s tím máš něco společnýho?" Přimhouřila jsme oči.

„Možná jo a možná ne." Pokrčil rameny jako neprosté neviňátko. „ale uznej, že je to docela férová odveta, ne?" 

„Zmrde." řekla se zaťatými zuby Erin. 

„Férová? Děláš si srandu?" 

„Nedělám." řekl pohodově a já měla chuť mu ukázat férovou odvetu. Zatnula jsem zuby a ruce pevně stiskla v pěst. 

„Jdeme?"

„Než mu stačíš ublížit? Jo jdeme." řekl Erin a zatáhla mě za loket. 

Naposledy jsem se podívala na Rickův úšklebek a otočila jsem se. 

Celou cestou do nemocnice jsme mluvily o tom, jaký je Rick idiot. Pak když jsme vešli do nemocnice, jsme obě dvě zmlkly. Zeptaly jsme se na recepci a počkaly jsme si než najde Finleyho Hitcherdse. 

„Počkejte v čekárně. Pan Hitcherds je právě na operaci. Více toho nemohu říct." Odvětila ta paní.

Přikývly jsme a sedly jsme si do čekárny. 

„Můžete dovnitř, ale spí." řekla nám jedna ze sestřiček. 

„Jdi tam sama. Nebudu rušit." Zamumlala Erin. 

Prošla jsem několik dveří až jsem se zastavila u pokoje, kde by měl být Finn. Opatrně jsem vzala za kliku a otevřela jsem dveře. 

Na nemocniční posteli ležel Finn a všude kolem něj pípaly stroje. Na pravém boku měl steh. 

Steh. 

HEADBOOK STATUS: 

Rick Soulhter je ta největší svině v celé galaxii. 

Jestli si to s ním nevyřídí Karma...Pošlu na něj svůj imaginární gang. 

Říkala jsem, že kapitola bude 26. prosince :D Ale hrozně jsem se začetla do knížky Eleanor & Park (Všem doporučuju. Nejlepší knížka, kterou jsem kdy četla. d-o-k-o-n-a-l-á ♥) a tak se stalo, že jsem úplně zapomněla :D Takže tady máte kapitolu, snad si jí užijete. :D Nějak jsem se nedokázala soustředit, tak se omlouvám, jestli se ta kapitola nepovedla :D 

A na profilu mám nový příběh! :) ♥ The Size Isn't Important. Nenechte se odpudit prvníma kapitolama :D Ty mi nikdy nejdou :D 

-Kiki

Me & My Broken Heart (CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat