„Děkuju!" řekla jsem a šla jsem dát ty růže do vázy. Jejich vůně byla nádherná. Šla jsem zpátky do pokoje a vzala jsem si kabát a tašku.
„Můžeme." řekla jsem a chytla jsem Finna za ruku. „Ahoj mami."
„Na shledanou paní Williamsová."
Párkrát jsem pocítila Finnův pohled. Otočila jsem se na něj a zvědavě jsem zvedla obočí.
„Co je?" Zeptal se s pobaveným úsměvem.
„No to bych se měla ptát já."
„Tak se ptej."
„Co je?"
Rozesmáli jsme se.
HEADBOOK STATUS:
Někdy člověk prožívá chvíle, který by si chtěl nespočetněkrát zopakovat. Je to jen zákon schválnosti, když si to nezopakuje.
A Finnův smích bych mohla poslouchat bilionkrát, stejně bych se z toho nezcvokla.
Myslím, že jsem měla pravdu, že je kouzelník. Kouzelník srdcí.
„Proč nejsi převlečenej? Kazíš smysl toho večírku." Zamračila jsem se
„Dneska jdu za toho nejlepšího kluka Jessicy Williamsové." řekl a na tváři měl pobavený úsměv. Dal mi ruku kolem ramen a já jsem zase ucítila jeho vůni.
Vůni, z které by se každé holce podlomily kolena a padaly by na zem stejně rychle jako kapky deště.
„Tak to, abych si dávala pozor, jestli někdo náhodou nejde za Jessicu Williamsovou."
„Pravou Jess Williamsovou nikdo nenahradí." políbil mě na čelo „teda možná malinká zmutovaná opička." dodal a po těchto slovech jsem ho dloubla do žeber.
„Proč zrovna opička?" „ne neříkej mi to. Radši." Zasmála jsem se a opřela jsem si hlavu o jeho rameno.
Uviděla jsem obrys Operhamské střední. Už z dálky k nám doléhala hudba a osvětlená dolní část budovy byla jasně viditelná.
Už se to tam rozjíždí.
„Něco jsem ti zapomněl říct." ozval se najednou. Když jsme byli už jenom několik málo kroků od školy.
„Ano?"
„Už definitivně patřím do Operhamské střední."Usmál se.
Už ho definitivně budu potkávat na chodbách školy.
„Skvělý. Společný rok na Operhamský." Spokojeně jsem se usmála a s rukou v ruce s Finnem jsme vstoupili do budovy školy.
Celá škola duněla tou hudbou. Nebyly to ani tak špatné písničky, jestli vezmu na potaz minulý rok...Výrazná změna.
Finn začal pohupovat hlavou v rytmus té -pro mě- neznámé písničky.
„Cause people love, because love is beautiful." Začal si prozpěvovat a chodit do rytmu.Pohled mi padl na dveře od školní telocvičny. Přes prosklené okýnko jsem uviděla spoustu, spoustu studentů a učitelů. Každým rokem mě bude čím víc překvapovat, že je tu každým rokem víc lidí.
U jiných škol se považujou školní večírky za naprosto nudné, trapné a zbytečné. U nás je to přesně naopak.
Originalita Operhamské střední.
„Právě hraje pomalá písnička. Jdeme tancovat?" Zeptal se Finn a bez jediné odpovědi mě táhl k parketu. Prošel dveřmi, kolem stolu s občerstvením až dopřostřed parketu.
HEADBOOK STATUS:
Nikdy nevíte co očekávat od neznámého člověka. Až když ho později poznáte, uvidíte co je zač. Ve Finnovým případě: - co je to za cvoka.
Po hodinnovém tancování jsme oba dva vyčerpaně dosedli na lavičku.
„Támhle je Erin. Jen za ní na chvíli půjdu a hned jsem zpátky, jo?"
„Jasně."
Procházela jsem davem lidí než jsem se konečně dostala k Erin. Všichni do mě strkali a šťouchali, že by se z toho člověk skácel k zemi.
„Kde máš Evana?" zeptala jsem se.
„Někde támhle tancuje s 'kamarádem'. Víš co mě docela štve?"
„Co?"
„Láska. Všichni jsou tak zamilovaní." Vzdychla.
„Však tebe to taky jednou popadne." Usmála jsem se.
-
Někdo mi poklepal na rameno. S trhnutím jsem se otočila. Přede mnou stál nějaký kluk. Myslím, že to byl školní fotbalista.
„Myslím, že by ses na tohle měla podívat."
„Na co?"
„Na Finna..."
Dovedl mě ven z tělocvičny až na jednu z chodeb. V polovině chodby byl chumel studentů, kteří stáli na místě a nakláněli se nad něčím.
Doběhla jsem tam a vervala se mezi ty lidi.
Zalapala jsem po dechu. Do očí se mi draly slzy.
Na zemi ležel totálně pomlácený Finn.
Vím, že tímto jsem asi pokazila vaší ranní pohodu, ale potřebovalo to zápletku a tohle byla jediná, která mě napadla a líbila se mi. A shodou okolností to vyšlo (trochu jsem tomu pomohla no...:D) na Vánoce. A abyste moc dlouho netruchlili, tak pro vás mám hned 3 další dárky k Vánocům. :) Dneska během dne to zveřejním :)
Veselé Vánoce a pokud možno, lepší atmosféru než má Jess. ♥
-Kiki (Už jenom den ♥)
ČTEŠ
Me & My Broken Heart (CZ)
Teen Fiction16ti letá dívka Jessica Williamsová má smůlu na kluky. Srdce měla zlomené jednou, teď to samé prožívá znovu. Přestává doufat v nějakýho kluka, přestává věřit v sebe. Pak jako z nebe spadne 18ti letý Finley Hitcherds. Obměkčí jí? Změní její názor na...