4. Kapitola - Broken Heart

7.1K 465 11
                                    

Zlomený srdce. Doufala jsem, že to už nezažiju. Ale to by byla přee naprostá blbost, kdyby se ta bolest v okolí hrudníku nevrátila. Kdysi, jsem si myslela, že 'zlomený srdce' je jenom přezdívka pro rozchod, nebo ty hihňalky jenom přeháněly a ty depresivní holky se jenom přizpůsobily a zlomily se. 

Blbost.

Zlomený srdce není jenom spojení dvou slov. Není to přehánění. Bolí to. Opravdu to bolí. Vzpomínky, láska, fotky, všechno obíhá v hlavě jako obrovský nezastavitelný hurikán. Hurikán, který taky vyhazuje svoje 'vnitřnosti' ven. Slzy se derou na povrch. 

Celá minulost se opakuje. Brek, smutek, tichost, přemýšlení. Jsem snad v televizi, že to někdo přetáčí?! 

Evan McGregor, Rick Soulhter. Oba mají něco společnýho. Mě. A moje stupidní zlomený srdce. Rozbitý, nenávratný debilní srdce. 

Mohla moje smůlička být ještě horší? Může mi někdo vysvětlit co jsem komu udělala? Nebo tohle celý snad má být nějaký dárek? A právě jsem se dostala k mašličce a čeká mě krabička a uvnitř opravdový dárek? 

Hah. 

Kéž by 'dárek'. Leda tak černá medúza, mozek nebo jiná nechutnost. 

Nevidím všechno moc černě. Ne. 

Já vidím pouze realitu. 

Která se mi ovšem rozpadá před očima, stejně jako moje srdce, které se opět rozpadá na biliony kousků.

Vrátí se někdy zase do normální formy? 

Pochybuju. 

Milovala jsem Ricka. Milovala jsem Evana. A co mi to přineslo? Zlomený srdce. Kéž by se tomuhle dalo vyhnout. Klukům, lásce, zamilovanosti. 

Láska se dere na povrch sama, zase přijde, ale já jí přitlačím na zem. A zůstane tam co nejdýl. 

Za rok dvě zlomená srdce. Není to moc? Mám snad sto srdcí, aby se každý zlomilo? 

Forget love and everything will be ok. 

HEADBOOK STATUS: 

JESSICA WILLIAMSOVÁ MÁ ZASE ZLOMENÉ SRDCE. 

Tenhle headbook jsem si vymyslela asi v 14ti. Je to něco jako Facebook, jenom pracuje v mojí hlavě a nikdo to nemůže zobrazit. Chytrý, ne?

Welcome in the headbook of Jess Williams. 

Lidičky moji milovanííí :D Je tu další díl. A s ním i nový HEADBOOK :D Inteligence.. :3 Taky si ho nainstaluju do hlavy :D :3 Ano je to moc krátký, ale je to hlavně o jejích myšlenkách, přece nechcete číst její neomalné kecy 2 stránky ne? :D Snad se vám to bude líbit. 

DĚKUJU STRAŠNĚ MOC ZA SKORO 200 READSŮ a to jsme teprv u 4. Kapitoly :D :) Děkuju za Vote & coment:) 

-Kiki 

Me & My Broken Heart (CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat