17. Kapitola - Preparing by Erin

4.3K 342 6
                                    


HEADBOOK STATUS:

Přípravy s Erin znamená deset hodin dělání jiných kravin než opravdové přípravy.

Dělat věci na poslední chvíli? V případě Erin je to zvykem.

Ani jsem nic jinýho nečekala. Moje myšlenky neustále plnil Finn. Jeho rty. Bylo to nezastavitelné přehrávání jedné a té samé scény. Ovladač byl můj mozek.

„Tak tady přespi." řekla jsem a zasmála jsem se.

Po skončení školy jsme měly v plánu připravovat se na zítřejší večírek. Byl večer a neměly jsme nic připraveného. Seděly jsme opřené o postel a při koukání na film jsme jedly obrovský kelímek vanilkové zmrzliny.

„Mohla bych?" Zeptala se.

„Zkus hádat. Jasně že jo." řekla jsem. Erin u nás byla téměř jako doma. Chodila k nám často. Hodně často.

„Dobře, tak já zavolám mámě." zvedla se a odešla z pokoje.

Zastavila jsem film a počkala jsem až se Erin vrátí. Pak jsem opět pustila film, kde právě vyznával chlapec dívce lásku, která ji však neopětovala. Smutné.

„Na konci bude určitě šťastný konec. Ona se do něj zamiluje, tralala konec." řekla Erin, jako by to bylo nejvíce pravděpodobné.

Měla pravdu. Bylo to víc jak nejvíce pravděpodobné. Bylo to jasné. Samozřejmě to tak skončilo.

Z nějakéhho důvodu se mi to líbilo. Milovala jsem šťastné konce, ať už byly jakkoliv očekávatelné. Věřila jsem v ně. A ještě víc jsem milovala šťastné konce, co dokážou ohromit a okouzlit toho člověka, co sedí na zadku a sleduje ten film.

„Nevíš za co jde Evan?" Zeptala jsem se Erin.

„Za nic. Jde jako můj doprovod."

„Překvapuje mě, že nikoho nemiluješ, víš to?"

„Nejsi jediná koho to překvapuje. Mě to překvapuje mnohem víc. Ale kdoví, třeba se stane na tom večírku zázrak."

„Na Vánoce se dějí zázraky. Na Haloweena se objevují přízraky."

„Tak si počkám no. Uvidíme jestli nějaký zázrak nebo přízrak popadne i mě."

„Budu mít zkřížený prsty. Dobrou noc."

Natáhla jsem se po noční lampičce a zhasla jsem světlo.

„Dobrou."

Naposledy jsem si promítla včerejší polibek...pak jsem unaveně zavřela oči a usnula.

Ano, uvědomuju si moc dobře, že tohle je hodně nudná kapitola a že je o ničem. Ale dneska se mi hodně špatně píše. Byla jsem v kině na Hunger Games (a asi mi z toho jebne) a neměla jsem moc čas. Vlastně bych se na to vykašlala, ale jelikož jsem řekla, že budu každý den přidávat, tak jsem nechtěla zklamat :D :) Navíc by mi to s tou speciální kapitolou jinak nevycházelo, takže tady je kapitolka a máte se o Vánocích (snad) na co těšit! :)

-Kiki (Už jenom 3 dny ♥ ♥)

Me & My Broken Heart (CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat