Ano, opravdu jsem ho objala. Neuvěřitelné, že? Upřímně, taky nechápu, jak jsem to mohla udělat.
Jeden důvod mě napadl ten den večer, když jsem ležela v posteli a v uších mi hrál Jason Chan. Bylo fajn mít kluka se kterým jsem se bavila o všem. A abych řekla pravdu, není super mít nejlepšího kamaráda - Gaye? Hrozně často jsem takovýhle kamarádský vztahy viděla ve filmech. Kritizovala jsem, jak je to až tak přehnaný, že si lakují nehty s tím nejlepším kamarádem, ale když se to celkově vezme. Kluk - kamarád, má svoje výhody. Z pohledu kluka je to totiž úplně odlišný, než z pohledu holky.
Pořád mi docela ubližovalo, to co jsem viděla. Asi si musím začít zvykat. Možná je zlomený srdce pekelně hnusný, ale mohlo se mi stát milion věcí, mnohem horších. Stovky horších věcí kolují na internetu. A těm lidem to ubližuje mnohem víckrát než nějakou nudnou holku se zlomeným srdcem.
Jo to jsem já. Nudná dívka s nudným životem, a někdo tam nahoře se jí rozhodl okořenit život jedním idiotem a druhým klukem, ovšem s jinou orientací. Sice mi štěstí s klukama nepřeje, ale našla jsem si novýho kamaráda. Aspoň pár pozitiv se najde v mém životě. Vlastně se jich najde celkem hodně. A můj další poznatek?
Jsem se svým životem docela spokojená.
Evan: Nezlobíš se na mě?
Ani ne. Je to v pohodě, jen mi dej čas to vstřebat.
Evan: Myslel jsem, že se na mě budeš zlobit celý život.
Hah.
Nevěděla jsem, jak dlouho to vstřebám, ale opravdu jsem se na něj nezlobila. Přece nemůže za svojí...orientaci.
Možná jsem se mýlila, když jsem si myslela, že to přejde až za hodně dlouho. Uběhl měsíc a já se s Evanem bavím naprosto v pohodě. Erin byla v šoku víc než já, ale smířila se s tím.
„Dlouho jsem tě neviděl cucat se s Evanem." Vykřikl přes celý školní hřiště Rick. Ruku jsem sevřela v pěst a z hluboka se nadechla. „ nebo máš snad už dalšího? Já jsem vám říkal, že je to děvka!" Pronesl s úšklebkem a já ho probodla pohledem. Několik lidí se na mě otočilo a já měla dost co dělat, abych se udržela.
Rick byl úplný kretén, idiot a nevychovaný týpek, do kterýho jsem se slepě zamilovala. Jasně, že toho lituju. Sice jsem udělala v životě hodně chyb, ale tahle je opravdu ta největší. Zamilovat se do takovýho krypla.
„Já-" Nadechla jsem se, ale už jsem to nedořekla. Rick dostal obrovskou ránu pěstí do obličeje. Od někoho, kterýho jsem nikdy neviděla. Nemohl to být někdo ze školy. To bych ho znala aspoň od vidění. Ale tenhle kluk. Neznala jsem ho a pochybuju, že by on znal mě. Že by se našel někdo, kdo by dal Rickovi, to co si zaslouží?
Každopádně jsem mu byla vděčná, že mu dal pěstí. Svým způsobem se mě vlastně zastal. „Kdo to je?" zeptala se mě se zkříženýma Erin a já pokrčila rameny. „Nemám tušení."
Rick sice dostal jednu ránu pěstí, ale dělal jako kdyby se na něj zhroutil celý svět. Banda holek se shromáždily k Rickovi a skupinka školních fotbalistů si stouplo k tomu klukovi.
Na něco se jich zeptal a jeden z fotbalistů kývl hlavou na mě. Ten kluk se na mě podíval. Měl neutrální výraz v obličeji, ale jeho oči mi napovídali, že ho zajímalo, kdo jsem. Ústy jsem řekla 'Děkuju' a on přikývl. Pousmála jsem se a koukla do země.
„Radši půjdu domů." Zamumlala jsem a odešla ze školního pozemku. Přemýšlela jsem o tom klukovi. Tmavě blonďaté vlasy a šedozelené oči. Byl pěkný, opravdu byl. Ale zajímalo mě něco jinýho. Většina lidí by se mi pošklebovala, ale on...Dal Rickovi pěstí. Aniž by mě znal. Teda myslím, že mě neznal. A zvláštní bylo co jsem cítila.
Bylo mi divně. Ale věděla jsem, že tohle není zdaleka poslední setkání s tím klukem.
Je tu Finn ♥ Juchůů. Ani neuvěříte, jak dlouho jsem vymýšlela, kde se setká s Finnem a nejdnou mi trklo. ♥ Názor? :O ♥
-Kiki
ČTEŠ
Me & My Broken Heart (CZ)
Teen Fiction16ti letá dívka Jessica Williamsová má smůlu na kluky. Srdce měla zlomené jednou, teď to samé prožívá znovu. Přestává doufat v nějakýho kluka, přestává věřit v sebe. Pak jako z nebe spadne 18ti letý Finley Hitcherds. Obměkčí jí? Změní její názor na...