# Ceva nou

21 3 2
                                    

    Daca vei renunta asa usor mai bine ai renunta acum. Alegeri. Drumuri noi. Începuturi care nu seamănă cu nimic din ceea ce-a fost. Întrebări fără răspunsuri și răspunsuri care aduc alte întrebări. Că n-a fost să fie sau că nu ăsta e drumul. Noduri în gît lăsate de nesiguranțe și neliniști. De ce nu azi, de ce nu acolo, de ce s-a întamplat așa și nu altfel.

   Sunt unele drumuri pe care nu-ți permiți să șovăi prea mult. Drumuri asumate care duc undeva. În mod direct sau nu. Că e ceea ce ai căutat sau e ceva de care ai tot fugit. Mă gîndesc că întîmplările au tîlcul lor. Fie că-l vezi acum sau o vei face peste un timp.

   Schimbările sunt greu de asumat. Cu toate că ai pornit la drum cu entuziasm cît să cucerești o lume, sunt atîtea buturugi în drum. și-atîtea pietre, si-atîția spini. Schimbările sunt greu de digerat. Că mai apare și neprevăzut, că te-ai trezit cu inima cît un purice sau că nu ți-ai găsit încă locul.

  Si vrei sa-ti faci treaba in felul tau, fara sa te schimbi?

 Dar daca te tii de asta, o sa ajungi sa fii cu cineva in viata ta, care te va ajuta atunci cand trebuie sa fii ajutat, te va iubi atunci cand nu te simti demn de a fi iubit, va fi alaturi de tine indiferent de situatie. 

  Merita sa te implici..Progresam usor si constant..Ne antrenam pt progres.. Nu perfectiune!

   


Gânduri, mentalitate și puțin din toateUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum