Nu puteți ajunge niciodată atât de departe, dacă nu te organizezi bine. Ceea ce înseamnă că realizezi ceva în viață.
Odată trăiți și vizitați acel loc o perioadă lungă de timp, dacă ați fi aici în Râșnov. Și faceți o diferență între Galați și acest oraș. Ați vedea diferențe mari.
Mi-e foame că o să mănânc astăzi întreg frigiderul este întotdeauna plin, așa că al tău... confortul, deci acum, disconfortul tău este foarte minuscul. Cu disconfortul din spate muncii din greu. Aici când pui osul la treabă. Vezi altfel lucrurile.
Nu stați acolo, este corect, ci faceți o excursie de o zi..poate două, atunci când terminați niște obstacole masiv și constatați orice avertismente ca pe o forță asupra ta pentru că toate acestea sunt experiențe curate pentru tine.
Lumea este prea zgomotoasă.. Mintea ta are nevoie de liniște pentru tine.
Perspectiva asupra vieții. Cumpărăm lucruri de care nu ai nevoie, dar când muncești din greu acestea capătă o altă valoare pe care o pierdem atunci când lucrurile încep să devină mai ușor în viață.
Aceste ore de muncă, și mă uit la picioarele mele și îi spun:
Este de abia începutul.. Perspectiva în viața pe care o pierdem și asta este povestea.
Că majoritatea oamenilor poate să nu înseamnă nimic, este aceasta poveste în care vreau să am mereu viața mea nu pot să pierd perspectiva de unde am început viața, da, atât de adevărat că am fost în Europa, dar și mult prin țară, anul acesta am fost mai mult prin țară. Pot să găsesc pace, bucurii și conexiuni. Toată aceste lucruri și toate aceste lucruri pe care le dorim nu ne trebuie neapărat. Aceste mari conacuri și locuri în acest loc frumos știi că îmi place să trăiesc, dar este ca și cum perspectiva lui pentru mine este complicata. De unde vin mă motivează să continui să fac lucrurile corect pentru a continua să mă mențin muncind din greu și cred că e drept, cei mai mulți dintre noi ratăm perspectivă corectă.